och de discussie wil ik wel ergens voeren hoor, niet in dit zure afscheidstopicquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waarom dat zou moeten?
Een mod moet mee kunnen posten en de boel in goede banen kunnen leiden. Dat kan ook als je niet alle ins en outs weet toch?
Een TT wijzigen en een slotje zetten kunnen we allemaal, daar hoef ik niet voor te weten hoe een fotocamera werkt bijvoorbeeld.
Oh wacht even... dit is SH's afscheidstopic.
Excuses...
Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, ik ben zeker van mening dat je moet kunnen zeggen wat een ander fout doet. Vooral als die ander een functie heeft als 'mod' bijvoorbeeld.
Ja precies. Hier maar even niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:20 schreef Re het volgende:
och de discussie wil ik wel ergens voeren hoor, niet in dit zure afscheidstopic
helemaal eensch...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
De beste moderator is er één waarvan je amper doorhebt dat -ie moderator is.
ja maar ook eentje die andere users niet voor hoeren uitscheld....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
helemaal eensch...
Ow en Sub, jammer dat het zo gelopen is, maar bedankt voor je inzet
Waarom heb ik niet de rechten om dat topic te bekijken en jij (blijkbaar) wel?quote:
Die foto van je was dan ook wel een béétje hoerig he!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja maar ook eentje die andere users niet voor hoeren uitscheld....
Zal wel Oldbies Only zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waarom heb ik niet de rechten om dat topic te bekijken en jij (blijkbaar) wel?
laat ik het nou net over Toeps hebben...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die foto van je was dan ook wel een béétje hoerig he!
Toeps staat altijd zo mooi op foto'squote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
laat ik het nou net over Toeps hebben...
Die twee hebben alles behalve MED uit hun AT geflikkerd en komen overal zuigen waar iets te doen zou kunnen zijnquote:
Zo'n soort HeatWavequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
De beste moderator is er één waarvan je amper doorhebt dat -ie moderator is.
En ik over jou...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
laat ik het nou net over Toeps hebben...
ja met de modderator zelf kunnen we niet meer gooienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, het moddergooien gaat gewoon doorLeuk
WTF!! flikker toch een end op man, als jij me een hoer vind dan vind je me maar een hoer. Wat heb ik ooit gedaan dat jij van die mening bent?quote:
Flesje bier erbijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach weet je, eigenlijk boeit het me geen zak ook
Hap hapquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WTF!! flikker toch een end op man, als jij me een hoer vind dan vind je me maar een hoer. Wat heb ik ooit gedaan dat jij van die mening bent?
ik ken je niet eens. niet van hier en niet uit andere delen van Fok, behalve die enkele sneer die je af en toe naar me maakt....
Hou je ff in! boef!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |