Kan best, des te triester, maar ik heb dat nog niet vaker meegemaakt, en ben de laatste 2 jaar in het buitenland geweest...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef CittaR het volgende:
dit is toch al jaren zo?
''Het wordt vandaag tussen de 8 en de 26 graden.''quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
''Het wordt vandaag tussen de 8 en de 26 graden.''
''Hallo, hoe heet jij?
-Monica
Ok, en nu weer naar het weer van morgen''
Werkt ShowView ook met zoiets? Of filtert ShowView de reclames er niet tussenuit?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Poldermodel het volgende:
Gewoon een harddisc recorder kopen. Dan neem je om 20:30 de film op en begin je om 21:00 er achteraan te kijken met je HD-recorder. {timeshifting} Zo kun je makkelijk in één keer door alle reclameblokken en Hart van nederland spoelen.
Sinds ik een HD-recorder heb zie ik geen reclame meer tijdens het kijken van de film die ik wil zien. En zo hoort het ook.
Beetje nutteloos systeem dus, je kunt immers ook gewoon een timer instellen. Is er al een andere variant? Ik moet namelijk binnenkort een DVD-recorder aanschaffen omdat de VCR op het punt van overlijden staat (gelukkig).quote:Op maandag 3 juli 2006 23:19 schreef DJJoris het volgende:
Shofview behoudt gewoon alle reclames voor je *for your viewing pleasure*
Neem niet weg dat het wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is... paupers daar bij SBS wat een kutzender...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:45 schreef staticdata het volgende:
tis al minimaal een jaar of 4 zo bij SBS6
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:47 schreef Punjab het volgende:
[..]
Neem niet weg dat het wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is... paupers daar bij SBS wat een kutzender...![]()
Veronica is onderdeel van SMS6quote:Op maandag 3 juli 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb daar ook zo'n hekel aan. Dan ben je er meteen weer helemaal uit....
Veronica kan er trouwens ook wat van met die lingerie doeltrapuitzendingen. Laatst stopten ze een film op zeven minuten voor het einde, midden in de beslissende schiet/vechtpartij om vervolgens dus dat lingeriegebeuren uit te zenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |