omdat ik dan door de eerste beste mede aap genoot in elkaar wor getrapt en vervolgens me ouders brommre dan weg isquote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef TimC het volgende:
Waarom was je niet meteen over hun zus of moeders begonnen?
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn brommer rijd beter als je oma stomme mocro![]()
Een speurtocht!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:40 schreef dr-phil het volgende:
iddvorige keer liep er een groepje van 10 door m'n tuin naar hun 'bal te zoeken'
![]()
De tuinkabouters waren anders laatst in de aanbieding bij de Xenos.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:41 schreef dr-phil het volgende:
[..]
een speurtocht naar mijn kostbare spullen![]()
omdat ze geen auto nodig hebben, ze gaan toch niet zoveel weg dusjaquote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef MatiCe het volgende:
Waarom hebben je ouders een brommer
Pauper.
idd, matige grap zonder smaakquote:Op maandag 3 juli 2006 22:47 schreef Furious het volgende:
[..]
De tuinkabouters waren anders laatst in de aanbieding bij de Xenos.
Matig flauwe reactie.[afbeelding]
Ze slaan je iig niet in elkaar.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef dr-phil het volgende:
pff rij ik op mn ouders brommertje ff iets ophalenloopt er zo'n groep maroc's op de straat
'Eee jonge jonge, scooter te koop ??!!?!?!' WTF is mis met jou Begin met doorlopen
Dat ding is zo tyfus lelijk en gaar, maar dan nog waar halen ze het lef vandaan om dat te vragenik vraag toch ook niet of je 'gangsta jas met wannabee fake bontkraag' te koop is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |