Gisteren was het nog feest tm 7uquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
half 7?
en ff kijken op www.vid.nl
In principe zijn de files al redelijk verdwenen rond half 7
Zal ik jou ook eventjes bespringen?quote:
nee, ik word niet besprongen, ik bespringquote:
Vrouwen die initiatief tonen,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ik word niet besprongen, ik bespring![]()
Bespring je iedereen die je ijs komt brengen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ik word niet besprongen, ik bespring![]()
nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bespring je iedereen die je ijs komt brengen?
Het is anders heel natuurlijk hoor.quote:
om mensen te willen bespringen?quote:
Het hangt van de mensen in kwestie af, maar ja, de aandrang tot bespringen is natuurlijkquote:
Ik voel bij jou die aandrang anders helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Het hangt van de mensen in kwestie af, maar ja, de aandrang tot bespringen is natuurlijk![]()
En pinguins.quote:
Is dat _arual_quote:
Waarom zou Arual geen neger kunnen zijn?quote:
Ik zou Pheno wel met hele andere ogen gaan bekijkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zou Arual geen neger kunnen zijn?![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik voel bij jou die aandrang anders helemaal niet.![]()
Ja, soms zijn mensen niet zoals je denkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:40 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik zou Pheno wel met hele andere ogen gaan bekijken![]()
Je staat nog steeds op 1 btw. Halve finales ook al ingevuld? Met die ene waren we wat laat.
In dit geval ben ik nog eerder voor Duitsland dan voor Italie. Al hoop ik dat Frankrijk de titel wint. Zijn goed terug gekomen en ik gun het vooral Zidanequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:42 schreef Plato1980 het volgende:
En ja, ik heb de halve finales gisteren ingevuld, ik denk (hoop) dat Italië gaat winnen en bij Frankrijk-Portugal heb ik een gelijkspel ingevuld.
Opwindpinguins?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:36 schreef Aarti het volgende:
hoe opwindend.
Ik was nooit anti-Duits, maar ik heb me gruwelijk geërgerd aan het Duitse publiek rondom de wedstrijden van Nederland. Daarbij tip ik Italië al maanden als wereldkampioen en daar ga ik nu niet meer van afwijken. Maar het zal erg close worden denk ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef Dickies het volgende:
[..]
In dit geval ben ik nog eerder voor Duitsland dan voor Italie.
Hoe krijg je in godesnaam zulke plaatjes gevonden,quote:
Ik dacht dat het uit jouw collectie afkomstig was?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godesnaam zulke plaatjes gevonden,.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het uit jouw collectie afkomstig was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |