Je bent er ook erg blij mee zie ik?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Was ik ook weer eens.
t lijkt plateau wel.. de ouwe zeiksnorquote:
Doe het dan niet . . .quote:Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef Godlike02 het volgende:
Singles dus
Ik moet ook geen topics openen![]()
Hoe is t met je vriendinnetje?quote:
Nou nou, dat is wel erg lang he!? Weet je wel zeker dat het goed gaat?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wel goed, denk ik. sinds vanmorgen niet weer gesproken.
Zal ik d'r ff bellen, om t zeker te weten?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou nou, dat is wel erg lang he!? Weet je wel zeker dat het goed gaat?
DOe gewoon een sms johquote:Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zal ik d'r ff bellen, om t zeker te weten?
Dan kan ze nog niet antwoorden denk ik, want d'r beltegoed was vanmorgen opquote:
Is misschien wel slim hoor, stel je voor dat het niet meer goed met haar isquote:Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zal ik d'r ff bellen, om t zeker te weten?
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan kan ze nog niet antwoorden denk ik, want d'r beltegoed was vanmorgen op.
Heb je airco op je slaapkamer dan? want anders kan ik me niet voorstellen dat je nu al kan slapen..quote:
Ramen tegen elkaar open en een ventilator, best goed te doen...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb je airco op je slaapkamer dan? want anders kan ik me niet voorstellen dat je nu al kan slapen..
Bedankt voor de reminder, ik zal zo de airco eens aanzettenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ramen tegen elkaar open en een ventilator, best goed te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |