Wat jij zegt. Vorige week de foute top 111quote:Op maandag 3 juli 2006 20:51 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Het foute uur is gaaf, ongegeneerd naar leuke foute muziek luisteren! Tien keer beter dan Radio 538, dát is pas een kutzender met drie keer per dat Shakira, James Blunten Gnarls Barkley. Tering wat een ongelovelijke takkemuziek. beeh.
Wij hadden eerst radio 3, met giel beelen enzo. Was ook nog best te pruimen. En wees niet bang hoor, Shakira en Marco pwnen q-music na het foute uur ook gewoon hoor. De eerste keer vond ik Rood nog best leuk, na de 110000 keer al een heel stuk minderquote:Op maandag 3 juli 2006 20:51 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Het foute uur is gaaf, ongegeneerd naar leuke foute muziek luisteren! Tien keer beter dan Radio 538, dát is pas een kutzender met drie keer per dat Shakira, James Blunten Gnarls Barkley. Tering wat een ongelovelijke takkemuziek. beeh.
Radio 4 zou ideaal zijn, niet teveel gelul en mooie muziekMaarja, als je zit opgescheept met collegae die collectief hebben besloten geen smaak te hebben, zit er niets anders op.
edit; Aerosmith en RunDMC zijn niet fout nee, dat is juist toffe muziek imo
Qut.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef JackHerrer het volgende:
Waar staat die Q voor?
Ik vind het foute uur geweldig...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Ferdie88 het volgende:
Ik werk nu als vakantiebaantje in een magazijn, en daar draaien ze 24/7 Q-music. Een gigantische pauperzender, met om 9 uur ofzo het foute uur. Een uur lang alleen maar kutmuziek. Tenminste, tot vanochtend. Tijdens het foute uur zonden ze Run Dmc/Aerosmith met Walk this way uit.
Mijn klacht: Q-Music heeft totaal geen respect voor muziek (damn, hoe kun je Aerosmith/Run Dmc nouw fout vinden)
Die hebben wij vorige week bij toeval ook aan gehad, een welkome afwisseling tussen dat 538 gedonderquote:Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Wat jij zegt. Vorige week de foute top 111![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |