ga staken danquote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan
Ik werk bij een vleesverwerkings bedrijf. En nu hebben ze ons ingehuurd (15/16/17 jaar) omdat die vieze vuile kut slagers te lui zijn en te veel kosten. wij krijgen 3.60 en de slagers zouden rond de 11 euro krijgen
Ik vind dat ik meer mag!
Dus verdien je het minimumloon van een 23 jarige?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef SamStar het volgende:
bij vodafone werken is nog leuker
daar hebben ze leeftijdschalen, ik ben gewoon 21 en word betaald als een 18 jarige... tot mn 23ste![]()
3.60.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan
Ik werk bij een vleesverwerkings bedrijf. En nu hebben ze ons ingehuurd (15/16/17 jaar) omdat die vieze vuile kut slagers te lui zijn en te veel kosten. wij krijgen 3.60 en de slagers zouden rond de 11 euro krijgen
Ik vind dat ik meer mag!
ja maar nu krijg ik dus 75% van het minumum loon van een 23jarigequote:Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus verdien je het minimumloon van een 23 jarige?
Wat loop je nu te zeiken?
Dus je hebt niets te zeiken.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef SamStar het volgende:
[..]
ja maar nu krijg ik dus 75% van het minumum loon van een 23jarige
als ik 22 word dan wordt het 85%
en pas als ik 23 word dan wordt het pas 100%
wel als je ervoor bij een andere telecom winkel werkte en daar bijna het dubbele kreegquote:
nog 3 maanden global marketing en dan voor mezelf aan de slagquote:Op maandag 3 juli 2006 21:03 schreef SamStar het volgende:
[..]
ik ben verkoper in een citypoint, wat doe jij dan
Waarom ben je dan niet daar blijven werken.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef SamStar het volgende:
[..]
wel als je ervoor bij een andere telecom winkel werkte en daar bijna het dubbele kreeg![]()
Dan ben je een randdebiel als je er blijft werkenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef SamStar het volgende:
[..]
wel als je ervoor bij een andere telecom winkel werkte en daar bijna het dubbele kreeg![]()
da's gelul.. ze hebben functieschalen daarquote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef SamStar het volgende:
bij vodafone werken is nog leuker
daar hebben ze leeftijdschalen, ik ben gewoon 21 en word betaald als een 18 jarige... tot mn 23ste![]()
ja ik werk dus in vcpquote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's gelul.. ze hebben functieschalen daar
tenzij je in een vcp zit natuurlijk
IT-helpdesk daar is tha bomb.. grof betaald worden omdat CS hun passworden niet kunnen onthouden
quote:
Snap het gezeik ook niet echt!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:09 schreef Skv het volgende:
Gast, jij bent 16 en je collega is 21.
Logisch dat ze een stuk meer verdiend.
Precies. Slotje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:09 schreef Skv het volgende:
Gast, jij bent 16 en je collega is 21.
Logisch dat ze een stuk meer verdiend.
Toen ik zo oud was (oei dat klinkt oudquote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
3.60.
Daar moet je niet over zeuren met jou leeftijd.
maar heroïnehoer is ook niet het beroep wat iedereen ambieert.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:01 schreef Forcefuzz het volgende:
Ja, dat is klote. Maar het is toch maar een bijbaantje? dus dan zou je op zoek kunnen gaan naar een ander baantje... ik verdien ongeveer 2 keer zoveel als het minimumloon voor een 17 jarige...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |