AOWquote:Op maandag 3 juli 2006 20:08 schreef Hyperdude het volgende:
Gelukkig betaal je wel AOW premie voor bejaarden die 10x zoveel pensioen hebben als dat jij voor je werk betaald kriijgt![]()
Nou dat was ik ook heus wel van plan hoor. Over een paar jaar is het Drs. alors voor jouquote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Cappadaan het volgende:
Eh, misschien een studie gaan volgen ofzo of ergens andere hersenen kopen stofmuts
Over een paar jaar is iedereen Drs.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat was ik ook heus wel van plan hoor. Over een paar jaar is het Drs. alors voor jou![]()
met aardig zijn maak je geen carrière.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:43 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Nog mooier, ik heb een collega die net zo oud is als ik maar die meer verdient omdat ze 'meer in het bedrijf zit' (jaja, 'in het bedrijf, na een jaartje zeker!) fuck that. Ze doet precies hetzelfde werk als ik en is daarbij een vervelend lomp figuur.
hoera voor "omhoog neuken"!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
met aardig zijn maak je geen carrière.
....quote:Op maandag 3 juli 2006 20:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
met aardig zijn maak je geen carrière.
Dit kan ik beamen. Zelf ook gedaan. In 1 week drie baantjes gekregen, maar 1 gekozenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef HuHu het volgende:
Wacht gewoon nog even. Neem deze baan, maar zoek door. Dan vind je vanzelf een baan waarbij je niet hoeft te twijfelen of dat wat je betaald krijgt soms het minimum is.
dat is voor vrouwen.quote:
wat doe je voor vodafone dan? zit je in Maastricht trouwens?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef SamStar het volgende:
bij vodafone werken is nog leuker
daar hebben ze leeftijdschalen, ik ben gewoon 21 en word betaald als een 18 jarige... tot mn 23ste![]()
ik ben verkoper in een citypoint, wat doe jij danquote:Op maandag 3 juli 2006 20:51 schreef Individual het volgende:
[..]
wat doe je voor vodafone dan? zit je in Maastricht trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |