quote:Everton Ramos da Silva is gehuurd en Heracles Almelo heeft daarbij een optie tot koop. Hij zal gaan spelen met de naam "Everton" en is naar verluid de duurste speler in de historie van de club.
Is inderdaad een ander team. Ajax speelde tegen Gremio Porto Alegrense.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
Een Gremio met toevoeging. Weet niet of dat hét Gremio is.
Recreativo Barueri. Volgens mij is dat een ander team dan waar Ajax ooit tegen speelde.
Dat hebben alle groten.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:48 schreef savelkoul het volgende:
hij heeft acné
De hand van de tolk, die te zien op de foto's die op de eerder genoemde site zijn gepubliceerd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van wie is trouwens die monsterachtige hand op het eerste plaatje?
Ik ken hem niet; Ik hoopte dat jij gouden inside info uit H.I. Ambacht of van de ASWH incrowd wou posten over deze held.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
Niemand die hem kent.
Wellicht cultheld via Steef ofzo??
Vind ik ook. Pimpen op het Feyenoord Netwerk en Ajaxtalk dat ie "de beste linksback van de komende 15 jaar" heeft ontdekt in Mexico. "Nee, ik zeg niet wie, maar hij is al maandenlang geblesseerd en is een Mexicaan". Bleek er maar één linksback langdurig geblesseerd te zijn in Mexicoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Aha. Dan is dat zijn eigen domme schuld als lekkende scout.
Zeer logisch jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef cultheld het volgende:
OT: Ik blijf er bij dat deze spits een nieuwe Hugo wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |