Bij mij begint het ook al te kriebelen voor komend seizoen. Maar ik kijk wel uit naar de laatste 4 wedstrijden op het WK.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:33 schreef Suijk het volgende:
Ik heb er wel genoeg van ook eigenlijk. Vreemd, maar ik verlang weer naar het clubseizoen.
waarom niet?quote:
Heb je de beelden van 1990 al eens teruggezien?quote:
1990 niet gezien, maar even een opsomming van dit WK:quote:Op maandag 3 juli 2006 23:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb je de beelden van 1990 al eens teruggezien?
In ieder geval: jammer dat het weer bijna over is, ik vond met name de poulewedstrijden erg vermakelijk. Daarna werd het alsmaar slechter. Had graag gezien dat een land als Ghana wat verder was gekomen in plaats van bijvoorbeeld Italië
En vreselijke coaches, die alleen maar defensief denken.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
1990 niet gezien, maar even een opsomming van dit WK:
-Loting, doorgestoken kaart, duitsland met 3 b-voetballanden in 1 poule
-Arbitrage, bout.
-Toneelspeelverenigingen in grote getallen aanwezig.
-Slechte wedstrijden, weinig goals.
-Kut beeld (ver af, stomme zon af en zo)
-Slechte grasmat
-Saai duits publiek (ook bij wedstrijden waarbij duitsland niet speelt zijn ze saai)
-Talpa![]()
Ik ook. Het zal wel met de kwaliteit van het voetbal en de arbitrage te maken hebben, en daarnaast met de wanprestatie van Nederland.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:33 schreef Suijk het volgende:
Ik heb er wel genoeg van ook eigenlijk. Vreemd, maar ik verlang weer naar het clubseizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |