Napalm Death zijn zo,n beetje de grondleggers van ,t genre, maar ik dacht dat dat gewoon grindcore was.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Er is maar 1 death/grind band:
Napalm Death.
Rammstein is een beetje middle off the road muziek.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:44 schreef Hbjr het volgende:
keine lust!
Rammstein, het is echt een geweldige band live. Ze zetten zo sterk hun preformance neer en ik vind dat artiesten hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ze zingen niet keurig het liedje na, maar doen ook nog iets leuks op stage. Zoals de zanger steeds ze maten smackt met een microfoon![]()
Sinds ik wat live content heb gezien van rammstein vind ik ze nu nog beter
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:41 schreef Maarteb het volgende:
Rammstein is echt een pauperband, als je dan toch van metal houdt dan moet je niet naar hun luisteren het is te traag -_-" Nile of The Black Dahlia Murder
Ga eens doodquote:Rammstein is echt een pauperband, als je dan toch van metal houdt dan moet je niet naar hun luisteren het is te traag -_-" Nile of The Black Dahlia Murder
MTV Vlegels, volgens mij wordt Rammstein elke dag uitgezonden op MTV hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:44 schreef IFASS het volgende:
Rammstein.. goed![]()
Zit erg goed in elkaar als je 't mij vraagt.. dat je nou van die mtv vlegels () hebt die goede muziek niet kunnen herkennen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |