idd.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Rammstein is OK geweldig goede band.
Ik heb gisteravond nog aan ze gedacht toen ik in Werchter van Depeche Mode stond te genieten terwijl zij Stripped aan het spelen waren, die Rammstein cover daarvan is zo goed, dat Duits maakt het juist extra creepy. Past geweldig bij die band.
ok, will do.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
luister hem maar eens prachtig nummer
sowee die zijn echt slechtquote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef Iblis het volgende:
Als je Rammstein niets vindt, moet je misschien eens Laibach luisteren. Dan is het een schrale troost dat het nog erger kan.
Overigens is Laibach Sloveens en veel ouder dan Rammstein
Je vergeet de spinning rims van die verse waggies.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
[..]
Niet iedereen gaat, zoals jij, kwijlen over talentloze, met anabole steroïden opgepompte negers, merendeels crimineel en in clips behangen met gehuurde juwelen en auto's, omgeven door gewillige cocaïnehoeren, afgebeeld op posters boven je bed.
Voornamelijk omdat wij ons niet willen associëren met kanslozen, maar ik begrijp best dat jouw leven weinig perspectief op verbetering biedt.
ik ben niet onder de indruk van laibach, maar diezelfde indruk heb ik ook van britney spears, dus dat zegt verder niks t.o.v. rammsteinquote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef Iblis het volgende:
Als je Rammstein niets vindt, moet je misschien eens Laibach luisteren. Dan is het een schrale troost dat het nog erger kan.
Overigens is Laibach Sloveens en veel ouder dan Rammstein
TS heeft zeker nog nooit death/grind geluisterd?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:19 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Agressieve muziek? Sorry maar Rammstein is gewoon 0,0
Niet agressief, niet hard.. helemaal niks.
Softe rommel is wat het is.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
TS heeft zeker nog nooit death/grind geluisterd?![]()
Rammstein en agressief.![]()
Dan vind je Rammstein ineens superzwoel.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef Zuen het volgende:
nee ik heb nog nooit death/grind geluisterd en als ik jouw beschrijving mag geloven heb ik daar weinig behoefte aan.
nee, waar heb je die onzin nou weer vandaan?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef Zuen het volgende:
Maakt Rammstein ook allemaal weerloze dieren dood op het podium?
Dimmu Borgir is blackmetal en heeft al helemaal geen reet met death/grind te maken.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]goed punt idd.
mooi voorbeeldje van een tamelijk rustig nummer in dat genre: Dimmu Borgir - Progenies Of The Great Apocalypse
O god, het blik vooroordelen over metal word weer es onbeschaamd opengetrokken.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:17 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, waar heb je die onzin nou weer vandaan?
daarover verschillen de meningen nogal, net als dat veel mensen het er over eens zijn, dat metal een vorm van rock is, maar ook veel mensen roepen dat het 2 losse stromingen zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 21:18 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dimmu Borgir is blackmetal en heeft al helemaal geen reet met death/grind te maken.
*klik*quote:
En nou snel naar de platenboer rennen en aanschaffen die toffe zooi.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:19 schreef Zuen het volgende:
Mr-Coffee, prachtig dit. Weer een paar minuten topvermaak!!
Er is maar 1 death/grind band:quote:Op maandag 3 juli 2006 21:18 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dimmu Borgir is blackmetal en heeft al helemaal geen reet met death/grind te maken.
http://www.youtube.com/watch?v=4W3YmrXCwNo&search=disgorge
Disgorge daarentegen.![]()
![]()
ja, dan weet ik er ook nog wel eentje:quote:Op maandag 3 juli 2006 21:18 schreef Mr-Coffee het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4W3YmrXCwNo&search=disgorge
Disgorge daarentegen.![]()
![]()
u vraagt, wij draaienquote:Op maandag 3 juli 2006 21:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Er is maar 1 death/grind band:
Napalm Death.
Cannibal Corpse.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja, dan weet ik er ook nog wel eentje:
Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face
ze vinden zelf trouwens dat ze metal maken, getuige het filmpje
ik herinner jou nog even aan het volgende:quote:Op maandag 3 juli 2006 21:22 schreef Zuen het volgende:
[afbeelding]
Haha, normaal lijken ze op paupers
bij jou gaat het verder dan "lijken"; eerder een feit.quote:Geboortedatum: 1988-04-30
Opleiding: 4havo
Beroep: vakkenvuller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |