miss de laatste cd ja, 't zijn pussies gewordenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:19 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Agressieve muziek? Sorry maar Rammstein is gewoon 0,0
Niet agressief, niet hard.. helemaal niks.
Softe rommel is wat het is.
hehe ik ben net toevallig rosenrot aan het downloaden(album)quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Nee sorry dit is een kleine greep uit me collectie de hele lijst past niet in 1 keer![]()
Die Flut rammstein ft. wolfsheim is the bestquote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef SamStar het volgende:
[..]
miss de laatste cd ja, 't zijn pussies geworden
maar 't gaat veel over sex zeg maar gerust vrij hard ook
Die Flut rammstein ft. wolfsheim is ook soft maar klink geweldigquote:Op maandag 3 juli 2006 20:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
Alhoewel die nieuwe nummers wat soft zijn, waarschijnlijk voor huilies als de TS.
Jaaa!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
rammstein![]()
acda en de munnik(niet of nooit)![]()
bloodhound gang![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:11 schreef Zuen het volgende:
Agressieve kutmuziek, die stem van de zanger is altijd hetzelfde. Zelfs Nirvana is beter, hahah en dat zegt een hoop. Altijd ook in het Duits wat ook niet echt heel charmant klinkt![]()
![]()
![]()
Niet iedereen gaat, zoals jij, kwijlen over talentloze, met anabole steroïden opgepompte negers, merendeels crimineel en in clips behangen met gehuurde juwelen en auto's, omgeven door gewillige cocaïnehoeren, afgebeeld op posters boven je bed.quote:Geboortedatum: 1988-04-30
Opleiding: 4havo
Beroep: vakkenvuller
nou nou nou, eerste band ooit, onder welke steen kom jij vandaan gekropen, collega muziekliefhebber.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:51 schreef Zuen het volgende:
Ze zijn wel origineel!
http://video.google.com/videoplay?docid=9168085201448164272&q=rammstein
De eerste band ooit die de VS bashed!!!!
bwhaha prachtige shit dit
ze zijn idd niet de eerstenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nou nou nou, eerste band ooit, onder welke steen kom jij vandaan gekropen, collega muziekliefhebber.
desalniettemin waardeer ik je smaak.
al zijn de oude nummers van rammstein veel beter
en hopppppaaaaaaa!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
[..]
Niet iedereen gaat, zoals jij, kwijlen over talentloze, met anabole steroïden opgepompte negers, merendeels crimineel en in clips behangen met gehuurde juwelen en auto's, omgeven door gewillige cocaïnehoeren, afgebeeld op posters boven je bed.
Voornamelijk omdat wij ons niet willen associëren met kanslozen, maar ik begrijp best dat jouw leven weinig perspectief op verbetering biedt.
wélk nummer?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ze zijn idd niet de eersten
maar ik vind bijna al hun nummers wel cool behalve hitler
hitler maar volgens mij is die niet door hun gemaakt maar zoek maar eens met limewire op artiest rammstein en album rosenrot dan zie je hem welquote:
Nou, helemaal niet erg toch; dat het van die rauwe Duitse (of in enkel geval Spaanse / Engelsequote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef welkominspace het volgende:
dat het duits is is juist mooi dan moet je er een beetje over nadenken(in mijn geval heel veel)
ik weet heel zeker dat het geen nummer van henzelf is; als je goed zoekt, zie je wel meer van die nummers rondzwerven, zo ook "Böse"quote:Op maandag 3 juli 2006 20:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hitler maar volgens mij is die niet door hun gemaakt maar zoek maar eens met limewire op artiest rammstein en album rosenrot dan zie je hem wel
hier beschijf je Die Flut rammstein ft. wolfsheimquote:Op maandag 3 juli 2006 20:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Zouden de onderwerpen wat vrouw-vriendelijkeren minder gewelddadig
zijn, dan zouden ze best een literaire prijs kunnen krijgen vanwege hun diepzinnigheid
verdienen ze iig meer dan die kansloze hoeren die normaal die prijzen krijgen
sorry, ik volg je echt even niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hier beschijf je Die Flut rammstein ft. wolfsheim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |