ik leen altijd me bonuskaart uit. das toch niet strafbaar?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:05 schreef Tommeh het volgende:
Die van mij had je mogen lenen hoor ( die korting spaar ik op)
Volgens mij niet he.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:05 schreef Capa het volgende:
[..]
ik leen altijd me bonuskaart uit. das toch niet strafbaar?
Waarom? het is pas stom als je meer gaat betalen omdat je een ander niet durft aan te sprekenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:06 schreef TC03 het volgende:
Vragen om andermans bonuskaart te lenen, je moet maar durven.
ja deze niet, ze had hem uitgeleend of zoquote:Op maandag 3 juli 2006 19:09 schreef NightH4wk het volgende:
Die lui achter de kassa hebben toch ook altijd een bonuskaart?
Nee... het principe achter de bonuskaart is dat de Albert Heijn weet welke boodschappen jij waar, wanneer en hoeveel koopt.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:07 schreef -skippybal- het volgende:
Alsof jij kan zien aan je, door de bonuskaart goedkoop zijnde, pak waspoeder haar naam en adres kan zien...
schandequote:Op maandag 3 juli 2006 19:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... het principe achter de bonuskaart is dat de Albert Heijn weet welke boodschappen jij waar, wanneer en hoeveel koopt.
Als een ander je kaart leent, dan krijgen ze een verkeerd beeld van je.
Je was me voorquote:Op maandag 3 juli 2006 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Nieuwe aansteker gekocht?
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... het principe achter de bonuskaart is dat de Albert Heijn weet welke boodschappen jij waar, wanneer en hoeveel koopt.
Als een ander je kaart leent, dan krijgen ze een verkeerd beeld van je.
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Nieuwe aansteker gekocht?
Inderdaad, je hoeft ook helemaal niets in te vullenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:34 schreef Capa het volgende:
[..]Alsof ik me eigen naam en adres op zo'n registratiekaart schrijf
en dan nog, wat nou vertekend beeld alsof jou dat wat interesseert
Ik zeg toch niet dat het mij interesseert, ik zeg wat de gedachte erachter is.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:34 schreef Capa het volgende:
[..]
Alsof ik me eigen naam en adres op zo'n registratiekaart schrijf
en dan nog, wat nou vertekend beeld alsof jou dat wat interesseert
Ze hoeven je naam niet te weten om koopgedrag te kunnen bestuderen. Ook zonder je naam kunnen ze verbanden leggen, zoals "iemand die brood koopt, koopt ook Becel".quote:Op maandag 3 juli 2006 19:34 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoeft ook helemaal niets in te vullen
En door je bonuskaart uit te lenen zou je zomaar dit hele systeem in de war kunnen schoppen.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het mij interesseert, ik zeg wat de gedachte erachter is.
[..]
Ze hoeven je naam niet te weten om koopgedrag te kunnen bestuderen. Ook zonder je naam kunnen ze verbanden leggen, zoals "iemand die brood koopt, koopt ook Becel".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |