[upd] Hitte zorgt voor problemen op spoor
[upd] Hitte zorgt voor problemen op spoorDan vraag ik me toch af, welke achterlijke mongool ''ontwerpt'' hier die spoorwegen? Regent het? dan kunnen de treinen niet rijden. Ligt er anderhalf blaadje? dan kunnen de treinen niet rijden. ligt er 3mm sneeuw? dan kunnen de treinen niet rijden. Is het een keer een beetje warm? kunnen de treinen niet rijden.
Is er uberhaubt wel een keer dat die tering dingen wel kunnen rijden? want het lijkt erop dat dat niet zo is namelijk. Waarom kunnen die apen hier niet gewoon een rails neerleggen waarop je wel kan rijden? zo moeilijk kan het niet zijn aangezien het in bv frankrijk of japan wamer is dan hier, er veel meer sneeuw valt (in japan iig) en het ook meer dan genoeg regent of blaadjes vallen. Waarom kan het in andere landen wel en hier niet? 100 jaar geleden konden die dingen ook gewoon altijd rijden, waarom nu opeens niet? ik neem aan dat je er rekening mee houd dat het in Nederland wel eens regent/warm is/sneeuwt/etc.
Nou ga ik zelf gelukkig nooit met de trein
![]()
maar ik vraag me toch af hoe ze het voor elkaar krijgen om werkelijk altijd problemen te hebben.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.