Gaat moeilijk in de autoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Rond het nieuws ga je gewoon even schijten ofzo!
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:51 schreef AntonDingeman het volgende:
Voice-over: "Ad vd Berg. De beste creche bij ú in de buurt!"
Echt ... ik krijg er soms echt hoofdpijn van.
grrrrbmlll. Wat een vreselijk foute reclame is dat die laatste zin die opzegt. Loopt totaal niet! Kansarme reclame.quote:
idd dat neerbuigende toontjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:40 schreef Tom32 het volgende:
"Ben jij er ook zo een die de hele zomer de planten water moet geven en de katten van de buren moet voeren?"
Precies, en het blijft niet beperkt tot 'kijk'. Ook snel ergens heenklikken of zelfs heendansen wordt je opgedragenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef I_will_be_heard het volgende:
Heel irritant is ook het 'rijmpje' kijk snel op www. <insert> punt eN eL. Dat hoor je echt zķ vaak.Erg origineel.
![]()
Argh, JA! Daar erger ik me na vijf jaar overkill ook kapot aan!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Heel irritant is ook het 'rijmpje' kijk snel op www. <insert> punt eN eL. Dat hoor je echt zķ vaak.Erg origineel.
![]()
Ja, en dan is het vaak ook nog:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
www.kjo
Maar ik ben het helemaal met je eens, radio-reclames zijn echt te slecht gewoon. Heel irritant is ook het 'rijmpje' kijk snel op www. <insert> punt eN eL. Dat hoor je echt zķ vaak.Erg origineel.
![]()
Brrrrrr.. die is echt afschuwelijk. Elke keer dat die spot langskomt krimpt alles in en aan mijn lichaam in elkaar. Schijtkind.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:46 schreef BdR het volgende:
die NovHotel reclame o.a. op 3FM met dat blčrende kindwie verzint zoiets?
Aaaah, inderdaad. Een duivelskind! Reden om nooit van je leven ook maar iets via die toko te boeken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef SlideAway het volgende:
[..]
Brrrrrr.. die is echt afschuwelijk. Elke keer dat die spot langskomt krimpt alles in en aan mijn lichaam in elkaar. Schijtkind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |