Sportiefquote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ja, ik weet het. Als ik een stukje schrijf over mezelf en de Aldi dan vraag ik toch letterlijk om hoongelach. Maar ik kan het niet laten.. ik vind die Golden Flower juist zo lekker.Allemaal terechte reacties, I suck.
Schaam je niet, ik heb ook ooit een topic geschreven waar het stukje in voor kwam dat ik in de Aldi een golden power ging kopen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ja, ik weet het. Als ik een stukje schrijf over mezelf en de Aldi dan vraag ik toch letterlijk om hoongelach. Maar ik kan het niet laten.. ik vind die Golden Flower juist zo lekker.Allemaal terechte reacties, I suck.
Eerst dacht ik dat het echt goedkoop was en goed spul.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:58 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Waarom ging je dan eerst wel naar de Aldi? Meestal zie je het juist andersom.
Inderdaad!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:05 schreef Pitom het volgende:
Je had Ali keihard moeten naaien door dat jatverhaal aan de chef te vertellen.
Iemand die niet met zijn hoofd in zn eigen elitaire reet zit, en dorheeft dat veel spul daar prima te eten is.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Welke pauper haalt dan ook zijn of haar boodschappen bij de verkankerde Aldi.
Nee doordat die achterlijke josti achter de kassa het verkeerd aansloeg voor de 2de keer werd hij pissig en kreeg hij op zijn flikker...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:52 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk ben je dus een bevooroordeelde racist, en kwam je doordat je niet goed berekend had hoeveel alles kostte in de problemen, omdat je ook nog eens een pauper bent die maar 5 euro bij zich heeft.
echt wel !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:01 schreef the_jestert het volgende:
echt super genaaid. een zak drop van ¤ 3,66![]()
(bij de Aldi)
(voor de niet rekenwonders ¤ 5,16-(6x 0,25) = ¤ 3,66 )
dat blijktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:48 schreef Chou het volgende:
Aldi schijnt ook nog eens een slechte werkgever te zijn
Dat doen alle andere supermarkten ookquote:Op maandag 3 juli 2006 17:16 schreef Xebber het volgende:
Niets mis met de Aldi
Kocht er ooit eens een kilo kaas, maar kwam d'r thuis achter dat d'r een beetje schimmel op zat. Kan iedere supermarkt overkomen. Ik terug met bonnetje en kaas, mocht er gewoon een nieuwe uitzoeken. Was 40 cent duurder, en dat zei ik ook eerlijk. Was geen enkel probleem, mocht zo doorlopen.
Aldi
![]()
Iddquote:Op maandag 3 juli 2006 16:50 schreef veldmuis het volgende:
Bij de Aldi naar binnen lopen en te weinig geld hebben is een prestatie op zich. Daarvoor moet je wel érg pauperig zijn!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |