Oh, ik schrok me al dood toen ik doodging nadat zo'n grasp me pakte...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef torn_Machina het volgende:
Meestal wordt er in het laatste uur van het event iets leuks gedaan. Meestal is het iets dat Anet een monster spawned in de stad die alles dan gezellig gaat killen.
Wil je misschien in de FOK guild?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik wil nog even een diepe buiging maken voor de makers van GW voor het afleveren van een geweldig geprogrammeerd product. Het spel laadt snel op, sluit snel af, is te minimizen, is in een window van elk gewenst formaat te spelen, draait perfect op zowat elke computer (mits pentium van min 800Mhz) en zelden tot nooit last van vastlopers! Echt één van de (zo niet hét) best geprogrammeerde spellen die ik in mijn 20-jarige gamecarriére gezien heb. Hulde daarvoor GW
tevens een veredelde tvp...
Ze zijn inderdaad geweldig!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik wil nog even een diepe buiging maken voor de makers van GW voor het afleveren van een geweldig geprogrammeerd product. Het spel laadt snel op, sluit snel af, is te minimizen, is in een window van elk gewenst formaat te spelen, draait perfect op zowat elke computer (mits pentium van min 800Mhz) en zelden tot nooit last van vastlopers! Echt één van de (zo niet hét) best geprogrammeerde spellen die ik in mijn 20-jarige gamecarriére gezien heb. Hulde daarvoor GW
tevens een veredelde tvp...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:45 schreef DarkY.NL het volgende:
<offtopic>heb je inmiddels al een beetje last van je nek/hoofd Eric?</offtopic>
quote:
Op de Wiki pagina van GW heb je ook een glossary waar je ene hoop termen kan vinden, en anders moet je het gewoon hier even vragenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef Borreke het volgende:
Jippie GW factions is binnen. Ken al die termen nog niet omdati k nog WoW gewend ben
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:17 schreef torn_Machina het volgende:
Heb je een PvP Character aangemaakt? Voor een assassin is het natuurlijk beter dat hij/zij daggers gebruikt omdat dagger mastery een atribute voor de assassin is. Je zou ook met een zwaard kunnen hakken als je als secondary class een warrior zou nemen. Begin gewoon Factions eerst met een Roleplay/PvE character.
Bij WoW ben ik ook begonnen met PvP en dat ging prima...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:17 schreef torn_Machina het volgende:
Heb je een PvP Character aangemaakt? Voor een assassin is het natuurlijk beter dat hij/zij daggers gebruikt omdat dagger mastery een atribute voor de assassin is. Je zou ook met een zwaard kunnen hakken als je als secondary class een warrior zou nemen. Begin gewoon Factions eerst met een Roleplay/PvE character.
net zoveel zin als jouw reply erop :> en mijn reply op die van jouwquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:38 schreef EricG het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het om een smiley te posten![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:40 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
net zoveel zin als jouw reply erop :> en mijn reply op die van jouw
Mijn ingame name is: Le Borrekequote:Op woensdag 5 juli 2006 16:10 schreef torn_Machina het volgende:
Wat is je ingame naam? Maakt het voor ons ook wat makkelijker om jou te helpen.
Voor onze ingame namen moet je even in de OP kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |