Dat heb je helemaal goed. Elite skills kun je zien als iets sterkere skills met een meestal lage energy cost en recharge. Hier kun je er dus maar 1 tegelijk van op je balkje hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Begrijp ik het zo goed:
I.p.v. dat je sterkere skills krijgt, krijg je gewoon skills en spells, en die kan je dan krachtiger maken door middel van je attributes verhogen? Zo ja, dan vind ik het een fantastisch systeem.
Je begrijpt het goedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Begrijp ik het zo goed:
I.p.v. dat je sterkere skills krijgt, krijg je gewoon skills en spells, en die kan je dan krachtiger maken door middel van je attributes verhogen? Zo ja, dan vind ik het een fantastisch systeem.
Vanavond even 6 maskers gaan scoren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:58 schreef EricG het volgende:
[..]
Je begrijpt het goed![]()
En de emperor is net langs geweest, al best veel mensen met een masker gezien. Over ongeveer anderhalf uur komt 'ie weer naar het schijnt.
Komt toch om de 3 uur?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vanavond even 6 maskers gaan scoren.
Om de 2 uur, nog 9 minquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Komt toch om de 3 uur?
Dan kun je dus steeds wachten gaan met je char bij de storage, tenminste, als het net zo gaat als met de factions pre-order event.
Die activeringscode is gebonden aan een account, dus jij moet wel zijn inlognaam en wachtwoord weten voordat je kan spelen. Eenmaal gebonden aan een account, dan kan er niks aan veranderd worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:39 schreef DeHovenier het volgende:
Is het erg dan als een activeringscode al gebruikt is? Hoe zit dat precies?
was een aantal weken terug nog voor 29,95 nieuw te koop bij bol.comquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:34 schreef DeHovenier het volgende:
Op marktplaats zie ik GW Collector's Edition compleet voor 25 euro. Goede koop?
Nee man hij is vetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:51 schreef torn_Machina het volgende:
Eric, doe snel je andere avatar er weer voor.![]()
Ik dacht dat de maskers zich aanpasten aan de kleur van je outfit. Of ik heb het gewoon helemaal niet goed gelezenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:14 schreef torn_Machina het volgende:
Zijn de prijzen van Dyes al gestegen, want volgens mij kun je die masks ook kleuren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |