abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39497275
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:23 schreef maduropa het volgende:

[..]

Gisteren alleen maar gespeeld, dragon-games en de missie verder geprobeerd voor de orbs, maar ik krijg die lesser-crasps niet goed plat.
Dat inwisselen, kan dat alleen op de woensdag, of ook een paar daagjes later?

Hier waar ik werk zijn alle game-sites namelijk geblokkeerd, dus ook alle info over games.
Ook een paar dagen na het event kun je de orbs nog inleveren bij een speciale Npc.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 08:38:38 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39497385
Lesser Grasps zijn best te doen, behalve de Darkness quest, dat zijn er net wat teveel. Ik gebruik mijn wammo met bleeding. Gewoon meppen, wachten, weer meppen. Meestal eindig ik met iets van 73 HP maar als dat beest maar eerder doodgaat dan ik

Orbs inleveren kan ook later bij een npc die in Shing Jea Monastry komt te staan dacht ik.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 4 juli 2006 @ 08:51:07 #28
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39497508
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:17 schreef Ruzbeh het volgende:
http://games.fok.nl/showvotes.php?gid=1200

Score even opkrikken a.u.b.
Ik heb gevote, maar alleen Factions, voor Prophecies ben ik wat te laat denk ik
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_39497545
Je had beter een axe kunnen gebruiken met axe skills die deepwound veroorzaken. Dat gaat een stuk makkelijker. Ook had je riposte of deadly riposte kunnen equipen op je skillbalk, als je vooral met een zwaard vecht.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:07:20 #30
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39497688
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik bedoel, het klinkt interessant

Ik heb het spel nog niet, ga hem mss wel halen, maar dan moeten eerst de nieuwe drivers op mn pc. En dat gaat niet omdat mn pc dan vastloopt
Hèhè, das misschien iets voor in DIG
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:09:47 #31
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39497727
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:54 schreef torn_Machina het volgende:
Je had beter een axe kunnen gebruiken met axe skills die deepwound veroorzaken. Dat gaat een stuk makkelijker. Ook had je riposte of deadly riposte kunnen equipen op je skillbalk, als je vooral met een zwaard vecht.
Hmm, dat ga ik vanavond eens proberen. Misschien kan ik die Darkness quest dan wel soloën
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_39497910
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hmm, dat ga ik vanavond eens proberen. Misschien kan ik die Darkness quest dan wel soloën
Mijn assassin kon die kleine ettertjes goed aan. Dit kwam vooral omdat ik twisting fangs als dual attack op mijn skillbalk had staan. Deze geeft bleeding en deepwound voor 17 sec als de aanval raakt.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:38:59 #33
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39498284
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:20 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Mijn assassin kon die kleine ettertjes goed aan. Dit kwam vooral omdat ik twisting fangs als dual attack op mijn skillbalk had staan. Deze geeft bleeding en deepwound voor 17 sec als de aanval raakt.
Heb je dan geen daggers die bleeding met 33% verlengen?
Die heb ik gekregen volgens mij toen ik mijn character maakte...
Hoewel ik ook poison van de Assassin erg leuk vind.

Niet meer gespeeld eigelijk, er waren wat teveel assassins toen ik hem maakte...
Heb toen een ritualist gestart, ook wel grappig, ben nu met beide in Cavalon..

Met mij Prophecies Necro heb ik beide games uitgespeeld, ben nu bezig met een survivor monk...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:44:12 #34
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39498387
wou even melden dat ik gister eindelijk de staff van Ghial The Bone Dancer gevonden heb.
Me 2de dus al (1ste heeft joolz)
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:51:41 #35
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39498518
Hmm, ik heb bij de preorder ookdie Rit en Sin wapens gekregen, misschien toch maar een char deleten en een Sin maken, gauw levelen en orbs farmen
pi_39499151
Ritualist en Assassin zijn gewoon erg leuke classes om te spelen. Alleen staat mijn Assassin nu al een maand in de wachtrij, omdat ik nog steeds niet in een party wordt aangenomen. Zal ook nog wel even duren voordat de community het vertrouwen in assassins weer terug krijgt.
Ik ga binnenkort ook even proberen of er met mijn ritualist te farmen valt. Ik heb al wel wat leuke builds gezien waarmee het mogelijk zou zijn.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:33:42 #37
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39499547
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:18 schreef torn_Machina het volgende:
Ritualist en Assassin zijn gewoon erg leuke classes om te spelen. Alleen staat mijn Assassin nu al een maand in de wachtrij, omdat ik nog steeds niet in een party wordt aangenomen. Zal ook nog wel even duren voordat de community het vertrouwen in assassins weer terug krijgt.
Ik ga binnenkort ook even proberen of er met mijn ritualist te farmen valt. Ik heb al wel wat leuke builds gezien waarmee het mogelijk zou zijn.
Channeling Magic doet zoveel damage, dat moet effectief kunnen zijn.
Ik denk dat farm builds met Ritualist moeiljik zijn, maar wel mogelijk.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:44:14 #38
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39499828
al die pogingen om survivor te halen werd bij mij vaak verstoord door een Ritualist...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:48:57 #39
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39499966
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:33 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Channeling Magic doet zoveel damage, dat moet effectief kunnen zijn.
Ik denk dat farm builds met Ritualist moeiljik zijn, maar wel mogelijk.
Ik heb wel verhalen gehoord van Rit's die in hun eentje de complete UW leegveegden, of tenminste met een groepje gingen en de rest wat mobs tankte of een beetje de Rit healde, maar dat was niet eens vaak nodig Het zal niet lang meer duren voordat er voor de Rit goede farmbuilds komen. Sin is denk ik meer een PvP gerichte klasse -> snel aanvallen en weer wegwezen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:53:53 #40
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39500104
Sin is ook wel goed voor PvE hoor, je hebt alleen maar 1 of 2 healers nodig en je kunt ook overal gaan killen. Ik doe vaak de Aberstone mission solo en mhenlo en danika (ofzo?) healen me wel.
pi_39500153
Channeling damage valt op hoge lvl monsters erg tegen, deze hebben veel armor/def tegen channeling magic. Soms deed ik gewoon de helft damage dan wat er op de skill discription stond. Dit was niet alleen op warrior type monsters.
Mijn ritualist blijft dus gewoon een secondary healer of een spirit ritualist. Ik zal in mijn pauze even kijken naar wat farm builds, die post ik dan wel even.
pi_39500225
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:53 schreef DarkY.NL het volgende:
Sin is ook wel goed voor PvE hoor, je hebt alleen maar 1 of 2 healers nodig en je kunt ook overal gaan killen. Ik doe vaak de Aberstone mission solo en mhenlo en danika (ofzo?) healen me wel.
Zeker alleen het eerste stuk met al die wardens.
In de cathedral wordt het al een stuk moeilijker om met mhenlo en danika te solo'en.
pi_39500388
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:31 schreef torn_Machina het volgende:
Je hoeft alles ook niet zo serieus te nemen hoor, ik heb dat stukje misschien iets te lomp getyped. Maar dat kwam ook omdat ik op het punt stond om naar huis te gaan van mijn werk. Als je in de vorige topics kijkt zie je dat ik vaak genoeg een informatieve reactie/ mening geef over GW.
Het is zelf toch ook niet teveel moeite om even op www.gwonline.net of www.guildwarsguru.com te zoeken. Dat van die maskers heb ik dus niet goed gelezen, omdat ik er vanuit ging dat deze event een week zou duren.
uhm ik regeerde ook wel een beetje fel, sorry daarvoor. (tis ook zo heet )
K heb nog niet met Rit gespeeld, k heb het idee dat je met die spirits langer bezig bent om ze te casten dan dat ze vechten (healen etc)
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_39500680
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

K heb nog niet met Rit gespeeld, k heb het idee dat je met die spirits langer bezig bent om ze te casten dan dat ze vechten (healen etc)
Ik gebruik vooral spirits die mijn party helpen, zoals shelter, union, recuperation, life enz.
Als je dit combineerd met Ritual Lord (elite skill, deze recharged je spirits 60% sneller met 12 punten in spawning power), dan kun je deze spirits om de 25 sec weer hercasten als ze een recharge van 60 sec hebben.
Meestal combineer ik spirits met wat weapon spells of een paar heal spells, dit ligt natuurlijk aan de situatie.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:14:21 #45
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39500696
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook een nadeel.
Het is net alsof het niet uit kan bij kleine mobs. Tegen de tijd dat de 3e of 4e spirit staat, is het al klaar...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:15:11 #46
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39500715
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:13 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik gebruik vooral spirits die mijn party helpen, zoals shelter, union, recuperation, life enz.
Als je dit combineerd met Ritual Lord (elite skill, deze recharged je spirits 60% sneller met 12 punten in spawning power), dan kun je deze spirits om de 25 sec weer hercasten als ze een recharge van 60 sec hebben.
Meestal combineer ik spirits met wat weapon spells of een paar heal spells, dit ligt natuurlijk aan de situatie.
Die moet ik dus nog cappen
pi_39501638
Ik heb ook nog maar een stuk of 4/5 Elites gecapped voor mijn ritualist. Moet nodig mijn collectie aanvullen.
pi_39501726
Ik heb nu ook een assassin aangemaakt, lvl 4 al. Vind 'm best lekker spelen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:52:42 #49
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_39501830
Begrijp ik het zo goed:

I.p.v. dat je sterkere skills krijgt, krijg je gewoon skills en spells, en die kan je dan krachtiger maken door middel van je attributes verhogen? Zo ja, dan vind ik het een fantastisch systeem.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_39501908
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:13 schreef torn_Machina het volgende:
dat klinkt iedergeval wel sterk! als een slot over had kon ik er wel een maken. Nou ja ben nu lekker feest aan het vieren k heb al een yellow mask, en 1000 gold gevonden in een present. (er zijn om de 2 uur spelen in monestery)
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')