klacht 1*
Ik ben in de supermarkt, het is buiten snikheet. Ik loop bij toeval een dikke(opzich geen problemen met dikkerds) die bij mij in de buurt woont, die man is ongeveer de 50 genaderd, grijze baard, rijd op een fiets met 2 van die kinderzitjes(achter 1 en voor 1). Hij blijkt dus 3 koters te hebben, maargoed. Hij heeft 1 koter bij zich, en ik zie hem in de supermarkt een kar vol met chocolade afrekenen, ik fiets dan terug naar huis, bij het spoorovergangetje staat hij net voor de spoorbomen aan de overkant met zijn fiets in de hand. Hij grutst met zijn harken in de zijtassen, haalt daar 2 hele kitkats uit en propt die zonder pardon in zijn schacht, het slijm en kwijl vloeit overal neer. De stuur zit onder, en ja zelfs zijn zoontje die voorop in de kinderzitje zit krijgt een klodder slijm met resten kitkat op zijn fontenel(of hoe je die dingen ook noemt). Hij kijkt me aan terwijl ik langs fiets en vraagt of ik het kan zien. Ja slijm en kwijl met kitkat resten dat zie ik. Kijk ik ben zelf ook dik geweest, maar wat dikke zeker NIET moeten doen, is midden op straat zich gulzig en al kwijlend volproppen met vreetwerk. Het staat goor, en het is slecht voor het imago van dikke mensen
klacht 2*
Ah, leuk fietste zonet even naar een kameraad toe, lekker weer in de tshirt. Lekker geile meisjes die langs fietsen, wachten op een zuchtje wind die hun extreem korte rokjes even omhoog blazen
![]()
en het zicht op hun slip is het warme weer zeker waard. Maar dan, mijn dag is verpest, rijd een hoogbejaarde vrouw jou tegemoet die natuurlijk aan de andere kant rijd. Je verwacht het niet, maar wanneer zij jou oogblik passeerd waait net die rok open... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH en ik zag het, ik kon der niks aan doen, ik zag een grote witte slip. God als je bestaat, waarom nou, waarom jusit bij een oud wijf, de smeltende kazen.
Dit waren mijn twee klachten van vanmiddag.