rijdende afvalbak; nog nooit zo gezienquote:Op maandag 3 juli 2006 15:13 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat heb je nou aan een cabrio?
Op de snelweg kan men afval in je auto gooien. In de stad trouwens ook.
Cabrio's zijn altijd duurder dan de coupe versiequote:Op maandag 3 juli 2006 15:16 schreef I_dunno het volgende:
Cabrio's zijn voor sloebers die net niet genoeg geld hebben voor een auto mét dak...!
onterecht, want je krijgt minder auto voor je geld.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Cabrio's zijn altijd duurder dan de coupe versie
Less is more. Ofzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
onterecht, want je krijgt minder auto voor je geld.
Cabrio's zijn veelal duurder hoor, maar goedquote:Op maandag 3 juli 2006 15:16 schreef I_dunno het volgende:
Cabrio's zijn voor sloebers die net niet genoeg geld hebben voor een auto mét dak...!
Je hebt veel meer hoofdruimtequote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
onterecht, want je krijgt minder auto voor je geld.
Cabrio's zijn duurder en sommige zoals de Mercedes SLK hebben wel een metalen dak.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:16 schreef I_dunno het volgende:
Ik weet niet wat voor iemand jij bent of in wat voor buurten jij komt maar ik rijd al jaaaren Cabrio (nu een Audi) en ik heb echt geen last van de zaken die jij noemt. Ook heb ik geen last van de warmte. Wat een aansteller ben je.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:13 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat heb je nou aan een cabrio?
Baldadige jeugd kan in je auto spugen (voor het stoplicht, in de stad etc.)
Op de snelweg kan men afval in je auto gooien. In de stad trouwens ook.
Bij een verkeersruzie kan de andere partij je zo uit je auto sleuren. (bij een gewone auto kun je je deuren vergrendelen.)
Bovendien schijnt de gloeiende zon bij 30 graden volop in je auto, waardoor het alleen maar heter word.
Het staat mischien wel stoer, maar praktisch is het niet.
Waarbij het water gewoon over je heen vliegt (het restant wat niet tegen de voorruit aankwam net zoals bij een normale auto dus).quote:Op maandag 3 juli 2006 15:31 schreef Hr-Flip het volgende:
Bumperklevende Cabrio's kun je ook zo lekker makkelijk afschuden, door even je achteruit te besproeien...
Je krijgt 2 auto's voor de prijs van 1. Open en dicht.quote:
Jij wordt boos omdat anderen niet van cabrio's houdenj of het nut er niet van inzien.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:35 schreef Bunny_feet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor iemand jij bent of in wat voor buurten jij komt maar ik rijd al jaaaren Cabrio (nu een Audi) en ik heb echt geen last van de zaken die jij noemt. Ook heb ik geen last van de warmte. Wat een aansteller ben je.
Kortom, een verkapt "ik ben een jaloerse zielepoot die geen Cabrio heeft en uit frustratie maar ga afgeven op anderen die er wel eentje hebben" topic.
Ontzettende stumperd
Typisch geval van: "Ik ben geownd door een cabrio voor een stoplicht omdat mijn golfje het niet trekt topic" En er vervolgens van balen dat je niet je lege bierflesjes in kan gooien omdattie te snel weg is. En dan maar afgeven hier op FoK!...heldquote:Op maandag 3 juli 2006 16:07 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Jij wordt boos omdat anderen niet van cabrio's houdenj of het nut er niet van inzien.
Ik ben dus niet jaloers op cabrio's, liever een normale fatsoenijke auto met airco.
Bunny_feet is typisch een geval van:
'Ojee ik voel me met dit topic persoonlijk aangevallen want ik heb ook een cabrio, dus ik MOET me verdedigen, dus ik ga maar mensen op de man af beledigen."
Wat is er mis met gewoon respectvol en op een normale wijze een reactie geven?
Over frustraties gesproken.
Jij komt er wel![]()
Hoe zat het ookalweer met het verband tussen cabriorijders en het bijbehorende IQ?
ik noem trager, instabieler, minder stijve constructie, groter risico om dood in te gaan en vaak een stoffen dak dat niks waard is toch echt geen meerwaarde.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:28 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Je hebt veel meer hoofdruimte
Je krijgt net zo veel auto alleen kan je het dak weg klappen
hard-tops idd; de enige soort cabrio die wel de moeite waard is.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:31 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
Cabrio's zijn duurder en sommige zoals de Mercedes SLK hebben wel een metalen dak.
Ironisch, eerst reken je het hem aan dat hij op de man gaat beledigen, vervolgens gooi je er weer een paar generalisaties uit...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:07 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Jij wordt boos omdat anderen niet van cabrio's houdenj of het nut er niet van inzien.
Ik ben dus niet jaloers op cabrio's, liever een normale fatsoenijke auto met airco.
Bunny_feet is typisch een geval van:
'Ojee ik voel me met dit topic persoonlijk aangevallen want ik heb ook een cabrio, dus ik MOET me verdedigen, dus ik ga maar mensen op de man af beledigen."
Wat is er mis met gewoon respectvol en op een normale wijze een reactie geven?
Over frustraties gesproken.
Jij komt er wel![]()
Hoe zat het ookalweer met het verband tussen cabriorijders en het bijbehorende IQ?
in Kanaleneiland kun je goedkoop van je auto een cabrio laten maken, zat marokkanen die dat graag voor je doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:23 schreef Martijn85 het volgende:
Wil later ook cabrio gaan rijden maar op dit moment zit degene die ik wil zwaar boven mn budget qua prijs en verzekering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |