Mijn idee was bijna hetzelfde, alleen dan zonder pan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een idee, maar dat wordt het niet. Ik dacht aan een pan op een hoog vuur (fornuis) en daar in een ijsblokje. Maar ik blijf bij mijn inzending nu.
Je bent vrij om er iets moois van te maken, ik ga met mijn tweede idee niks meer doen, en het is niet zo dat ik het alleenrecht heb op het ideequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn idee was bijna hetzelfde, alleen dan zonder pan.
Da's RonaldV die dat al doet (zie pea's fotoboek)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]nou laat dan maar zitten
ik had wel een idee voor P of Pea (ik weet niet van wie de foto is) die foto van hun dat P zijn arm uitsteekt en Pea eronder staat
Owja dat was die andere langequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's RonaldV die dat al doet (zie pea's fotoboek)
Onee, dat bedoel ik er ook niet mee hoor, maar zit nog te spelen met verschillende ideeën.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent vrij om er iets moois van te maken, ik ga met mijn tweede idee niks meer doen, en het is niet zo dat ik het alleenrecht heb op het idee.
Je moet een plaatje eerst uploaden op zo'n hostingsite ( http://xs.to of http://www.tinypic.com ), en dan de link die je krijgt tussen [img] en [/img] plaatsen, zonder spaties ergens tussen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:41 schreef Bubble8 het volgende:
Zoiets had ik in gedachte (alleen nog iets op de achtergrond verzinnen)
Hoe post je hier een plaatje dat niet geresized hoeft te worden, die [IMG] tags werken niet, of nou ja ik zal wel iets fout doen
.
damn girl!! mijn beeldscherm schiet uit zijn verband!quote:
Uit de FOTFAQ. Dus een gratis en voor niks resizer. Ikzelf heb 'm nog nooit gebruik, maar 't zal vast wel hadnig zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef RonaldV het volgende:
Sinds 7 maart 2006 wordt er door de mods van FOT zwaarder gemod op te grote foto's!
Zoals je hierboven kunt lezen is de maximale grootte van foto's vastgesteld op 550 pixels breed. Tot voor kort zijn we daar op FOT vrij flexibel mee omgegaan, en hebben we alleen foto's die groter waren dan ongeveer 800 pixels omgezet naar links. Daar is nu verandering in gekomen.
Sinds dinsdag 7 maart zetten de FOT mods alle fotos die vanaf dan gepost worden en die niet voldoen aan de norm van 550 pixels om naar een linkje. Er is GEEN excuus meer.
Als je niet weet hoe je een plaatje op Fok! formaat moet aanbieden, dan kun je dat volledig geautomatiseerd laten doen door bijvoorbeeld deze (externe) image resizer
Nou... met foto's van 1344x900 pixels zou ik je vriendelijk doch dringend willen verzoeken hem wél te resizen!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:41 schreef Bubble8 het volgende:
Zoiets had ik in gedachte (alleen nog iets op de achtergrond verzinnen)
Hoe post je hier een plaatje dat niet geresized hoeft te worden, die [IMG] tags werken niet, of nou ja ik zal wel iets fout doen
.
die schijnt niet altijd te werken...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uit de FOTFAQ. Dus een gratis en voor niks resizer. Ikzelf heb 'm nog nooit gebruik, maar 't zal vast wel hadnig zijn.
oh, sterker nog, die werkt helemaal niet, daar trapte ik laatst ook in.quote:
Of vervangen door deze:quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh, sterker nog, die werkt helemaal niet, daar trapte ik laatst ook in.
zal even vragen of hij uit de FAQ kan
Ja maar die had ik net dus proberen te gebruiken (de 1ste keer) en toen zei dat ding dat resizen niet nodig was omdat de breedte al kleiner was dan 550 pixels. (normaal werkt dat linkje wel bij mijn foto's.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of vervangen door deze:
http://www.i-questo.com/resizer/
Die heb ik ook nog wel eens gebruikt.
dat is degene die het niet doetquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of vervangen door deze:
http://www.i-questo.com/resizer/
Die heb ik ook nog wel eens gebruikt.
Tis al gelukt hoor Puckzzz, gewoon mijn fotobewerkingsproggie gebruikt, daar had ik de 1ste keer niet aan gedacht. Ik gebruik normaal altijd dat linkje en het was nog niet eerder gebeurd dat ie niet werkte. Dus toen dat ding zei dat resizen niet nodig was geloofde ik dat ding, maar bleek mijn foto toch veeels te groot. Dus allemaal bedankt voor de hulp.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
heb je niet een programmaatje om het te doen Bubble?
anders kan je altijd even irFanview downloaden. Is gratis en eenvoudig in gebruik![]()
http://www.tucows.com/preview/194967
daar kan je ook eenvoudige bewerkingen mee doen en makkelijk door je foto's bladeren.
Okeequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:12 schreef Bubble8 het volgende:
[..]
Tis al gelukt hoor Puckzzz, gewoon mijn fotobewerkingsproggie gebruikt, daar had ik de 1ste keer niet aan gedacht. Ik gebruik normaal altijd dat linkje en het was nog niet eerder gebeurd dat ie niet werkte. Dus toen dat ding zei dat resizen niet nodig was geloofde ik dat ding, maar bleek mijn foto toch veeels te groot. Dus allemaal bedankt voor de hulp.
Jaaaaaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:55 schreef Phoenixx het volgende:
Maar eh... iemand nog een leuk idee om "tegenstellingen" op de gevoelige plaat / flash card vast te leggen?
Tnx nu heb je mij op een idee gebrengtquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jaaaaa
Ik zie het voor me.. zo lange lummel met een piepklein canon A80je, en daarnaast een klein vrouwtje met een enorme canon DSLR
Hold that pose Leroy
Ey - er heeft toevallig wel TWEE keer iemand gevraagd of 'ie met mij op de foto mocht omdat ik ruim een kop groter was dan zij hoor!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jaaaaa
Ik zie het voor me.. zo lange lummel met een piepklein canon A80je, en daarnaast een klein vrouwtje met een enorme canon DSLR
Hold that pose Leroy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |