Ik dacht idd ook aan modern en klassiek maar echt overkomen doet het niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:11 schreef pea4fun het volgende:
Volgens mij kijkt bramvo door een heel modern raam naar oude gebouwen?
Oud en nieuw, modern en klassiek, dat is wel het idee waar ik mee zit te spelen, maar hoe ik het tot uitvoer ga brengen... weet ik nog niet. Er moet wel wat mee te doen zijn, maarja, het moet ook maar net in een (1) foto te 'vangen' zijn...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik dacht idd ook aan modern en klassiek maar echt overkomen doet het niet.
Dan moet je niet hier zijn maar op een dating sitequote:
Ik wist het, was alleen maar de vraag wie het zou typen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan moet je niet hier zijn maar op een dating site
Oh, een one-night-standquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik wist het, was alleen maar de vraag wie het zou typen.![]()
Maar niet om te daten dus.
sttt, mijn man is een lurker!!!quote:
Hij wil toekijken?quote:
lees maar terug... je bent de eerste nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik snap de foto van bramvo niet
wat is daar tegenstellerig aan
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik snap de foto van bramvo niet
wat is daar tegenstellerig aan
quote:
quote:
quote:
hahahaquote:
hahaha, u have a dirty mind!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij wil toekijken?![]()
Hallo..kunnen we weer ontopic voor de wedstrijd enzo.. dit is echt KELdertjes materiaal![]()
!!
Which is a joy foreverquote:
Laat maar zienquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:16 schreef k_man het volgende:
Ik ben nieuwsgierig hoe motionman z'n foto gemaakt heeft.
inderdaad ik vraag me af hoe hij die schaduw zo exact heeft gekregen zonder te soepen..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:16 schreef k_man het volgende:
Ik ben nieuwsgierig hoe motionman z'n foto gemaakt heeft.
Gezond ongezond!quote:
Beide kleurig, maar idd, gezond en ongezond.quote:
hmmm.. had je danniet beter vitamine C pillen kunnen nemen? Of gezonde groente?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:26 schreef pea4fun het volgende:
Beide kleurig, maar idd, gezond en ongezond.
nee, nee en neequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hmmm.. had je danniet beter vitamine C pillen kunnen nemen? Of gezonde groente?
Smarties zijn natuurlijk in dit geval gezonde dingen![]()
Lucht en Aarde, ofzo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
Snapt iemand de tegenstelling die ik hierin zie?
[afbeelding]
Het hoge en lage gras?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
het is nog niet de mooistequote:Op zondag 9 juli 2006 00:56 schreef snakelady het volgende:
ik vind van wel, ik zag meteen wat de tegenstelling was en het is een mooie foto.
Kuala Lumpur - Maleisië dus . één van de afgelopen weken daar gemaakt ( onafhankelijkheids plein)quote:
Eh, groene grond versus blauwe lucht? Asfalt versus water? (Met andere woorden: ik zie 't niet meteen, geloof ik...)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
Een aanrader om naar toe te gaan, vooral voor foto's en bijvoorbeeld tegenstelligen zijn er duizendenquote:
Ik had een zelfde idee, maar ik ben er dus een paar dagen geleden wel speciaal voor op pad gegaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:51 schreef Phoenixx het volgende:
Uit een zeer recentelijk archief:
[afbeelding]
Speciaal gemaakt om de tegenstelling weer te geven trouwens.
Maar: de foto is voor mij zoveel meer omdat ik weet waar de foto genomen is en a.d.h.v. deze foto zoveel meer "zie" dan wat op dit plaatje staat.
Ik heb een paar mooie ideeën voor deze wedstrijd, maar als ik die niet uitgewerkt krijg zou dit optie kunnen zijn - als jullie de tegenstelling duidelijk genoeg vinden tenminste
is dat weer zo'n kijk-mij-patsen-waar-ik-allemaal-geweest-ben post?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |