kleinquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:41 schreef Phoenixx het volgende:
Ey - er heeft toevallig wel TWEE keer iemand gevraagd of 'ie met mij op de foto mocht omdat ik ruim een kop groter was dan zij hoor!
Tssss - klein vrouwtje... ik ben al 170 cm groot hoor!
quote:LD was overigens vaker de klos en werd overal nagestaard.
[afbeelding]
Gewoon jammer dat ik me niet tussen die groep aziaten doorgewurmd kreeg - zonder dat afgrijselijke tegenlicht zou 'ie een stuk leuker zijn.. Dan kon je zien dat ze allemaal op het puntje van hun tenen staan![]()
Je zou eens met me mee moeten gaan naar zuid-Italië. Als ik 50 meter voor een groepje uitloop hoor ik alleen maar hard gelach: het schijnt dat hele straten zich omkeren als ik tussen de Italianen door loop.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef Puckzzz het volgende:dus mensen hadden nog nooit zo'n lange man gezien?
Ron...dan weet je waar je naartoe moet als je rustig op vakantie wil
Klopt, ik was daar al best lang... Ik ben 1 meter 57quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je zou eens met me mee moeten gaan naar zuid-Italië. Als ik 50 meter voor een groepje uitloop hoor ik alleen maar hard gelach: het schijnt dat hele straten zich omkeren als ik tussen de Italianen door loop.
ZO-Azië schijnt nog erger te zijn, meldt mijn zwager vanauit Singapore
Dan ben ik niet de enigequote:
Ook nietquote:
Dan krijgen we een topic waarin niemand meer iets te melden heeftquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
Wie wel is misschien een betere vraagVoor we zo een heel topic hebben met mensen die melden dat ze de inzending niet snappen
Lekker rustigquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan krijgen we een topic waarin niemand meer iets te melden heeft![]()
Doe mij ook ff een dosis briljante ideeen toespelen danquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker rustigKunnen we ons volledig concentreren op de te maken foto's
Waarvoor ik zojuist met behulp van pea een briljante ingeving kreeg
You've got a point herequote:Op donderdag 6 juli 2006 23:11 schreef pea4fun het volgende:
Volgens mij kijkt bramvo door een heel modern raam naar oude gebouwen?
Mijn sprankelende aanwezigheid zaterdag gaat daar voor zorgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Doe mij ook ff een dosis briljante ideeen toespelen dan
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn sprankelende aanwezigheid zaterdag gaat daar voor zorgen![]()
BB kan dan de meest fantastische foto maken
Jij en ik naast elkaar
Allebei 30, maar een tegenstelling in lichaamsgewicht en bouw en zo
![]()
Tegenstelling? Hoezo? Jullie hebben toch allebei een cup-B?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn sprankelende aanwezigheid zaterdag gaat daar voor zorgen![]()
BB kan dan de meest fantastische foto maken
Jij en ik naast elkaar
Allebei 30, maar een tegenstelling in lichaamsgewicht en bouw en zo
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tegenstelling? Hoezo? Jullie hebben toch allebei een cup-B?
Dus daar zat je naar te kijken de laatste keer dat ik tegen je te praten stondquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tegenstelling? Hoezo? Jullie hebben toch allebei een cup-B?
Lieve schat: ik kijk bij alle vrouwen omlaag!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:26 schreef prupke het volgende:
[..]
Dus daar zat je naar te kijken de laatste keer dat ik tegen je te praten stond
Ik kijk bij mannen altijd omlaag. Maar daarintegen kan ik je nog wel vertellen wat voor shirt je aan had.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lieve schat: ik kijk bij alle vrouwen omlaag! [afbeelding] IK ben niet degene die de knoopjes van bloezen zo ver los laat, hoor!
Ik dacht idd ook aan modern en klassiek maar echt overkomen doet het niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:11 schreef pea4fun het volgende:
Volgens mij kijkt bramvo door een heel modern raam naar oude gebouwen?
Oud en nieuw, modern en klassiek, dat is wel het idee waar ik mee zit te spelen, maar hoe ik het tot uitvoer ga brengen... weet ik nog niet. Er moet wel wat mee te doen zijn, maarja, het moet ook maar net in een (1) foto te 'vangen' zijn...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik dacht idd ook aan modern en klassiek maar echt overkomen doet het niet.
Dan moet je niet hier zijn maar op een dating sitequote:
Ik wist het, was alleen maar de vraag wie het zou typen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan moet je niet hier zijn maar op een dating site
Oh, een one-night-standquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik wist het, was alleen maar de vraag wie het zou typen.![]()
Maar niet om te daten dus.
sttt, mijn man is een lurker!!!quote:
Hij wil toekijken?quote:
lees maar terug... je bent de eerste nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik snap de foto van bramvo niet
wat is daar tegenstellerig aan
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik snap de foto van bramvo niet
wat is daar tegenstellerig aan
quote:
quote:
quote:
hahahaquote:
hahaha, u have a dirty mind!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij wil toekijken?![]()
Hallo..kunnen we weer ontopic voor de wedstrijd enzo.. dit is echt KELdertjes materiaal![]()
!!
Which is a joy foreverquote:
Laat maar zienquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:16 schreef k_man het volgende:
Ik ben nieuwsgierig hoe motionman z'n foto gemaakt heeft.
inderdaad ik vraag me af hoe hij die schaduw zo exact heeft gekregen zonder te soepen..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:16 schreef k_man het volgende:
Ik ben nieuwsgierig hoe motionman z'n foto gemaakt heeft.
Gezond ongezond!quote:
Beide kleurig, maar idd, gezond en ongezond.quote:
hmmm.. had je danniet beter vitamine C pillen kunnen nemen? Of gezonde groente?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:26 schreef pea4fun het volgende:
Beide kleurig, maar idd, gezond en ongezond.
nee, nee en neequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hmmm.. had je danniet beter vitamine C pillen kunnen nemen? Of gezonde groente?
Smarties zijn natuurlijk in dit geval gezonde dingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |