quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:00 schreef Phoenixx het volgende:
Goedemorgen allemaal!!!
Zoals jullie misschien gezien hebben, is de fotowedstrijd voor de maand juli officieel van start gegaan: Fotowedstrijd Juli 2006 [Centraal Topic]
Totdat er een nieuwe FOT-fotowedstrijd leider gevonden is mogen de foto's naar mij gestuurd worden (e-mail adres in bovenstaand topic) en zal ik ze in het wedstrijd-topic plaatsen.
Let wel: dit is een tijdelijke oplossing totdat er een nieuwe wedstrijdleider is gevonden!!
Solliciteren voor de functie als FOT-fotowedstrijd leider kan dus nog steeds!!
Veel succes & foto-plezier!!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het kader. Ik zat er ook al over te twijfelen. Maar nu ik het erbij gedaan heb denk ik wel dat het beter is.
[afbeelding]
welke zon..?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
mooie idee, mooie uitvoering...jij kan terug de zon in je bent klaar
Tof,quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:00 schreef Phoenixx het volgende:
Goedemorgen allemaal!!!
Zoals jullie misschien gezien hebben, is de fotowedstrijd voor de maand juli officieel van start gegaan: Fotowedstrijd Juli 2006 [Centraal Topic]
Totdat er een nieuwe FOT-fotowedstrijd leider gevonden is mogen de foto's naar mij gestuurd worden (e-mail adres in bovenstaand topic) en zal ik ze in het wedstrijd-topic plaatsen.
Let wel: dit is een tijdelijke oplossing totdat er een nieuwe wedstrijdleider is gevonden!!
Veel succes & foto-plezier!!
Dat maakt niet uit toch? Het resultaat is echt heel mooi! Nu al een kanshebber denk ik.quote:
Ik heb 'm meteen maar even geplaatstquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof,
En meteen maar even gebruik gemaakt van je (tijdelijke) functie.
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:14 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik heb 'm meteen maar even geplaatst
Overigens ben ik alleen maar zo snel omdat ik nog vakantie heb - morgen zit ik weer "fijn" op kantoor en zullen de foto's dus ook pas 's avonds geplaatst worden
Leuke foto, kader voegt in dit geval wat toe idd. Ms het kader links wit maken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het kader. Ik zat er ook al over te twijfelen. Maar nu ik het erbij gedaan heb denk ik wel dat het beter is.
[afbeelding]
Ja, ik heb dat geprobeerd, maar ik vond het niks, het werd er net te druk van, beetje een overkill. Dus ik laat het zoquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuke foto, kader voegt in dit geval wat toe idd. Ms het kader links wit maken?
ik heb een mailtje verstuurdquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:00 schreef Phoenixx het volgende:
Puckzzz, onze diplomaat bij uitstek...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb een mailtje verstuurd
we zien het wel...
Ik hoef niet diplomatiek te doen, alleen maar op tijd topics openen en sluiten, foto's in het topic plaatsen en stemmen tellen....hmmmzz ik weet niet of ik dat aankan hoorquote:
Waarom solliciteer jij dan niet. Dan "win" je ook eens een prijsquote:
als coordinator heb je niets te maken met 'vetes en groepjes'quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:22 schreef Gimmick het volgende:
Ik heb ook gesolliciteerd.Ik lees meer dan ik post, wat zowel een voordeel is als een nadeel. Nadeel is dat weinigen me kunnen, voordeel is dat ik buiten de vetes en groepjes val.
Alsof ik zelf zo diplomatiek ben...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij dan niet. Dan "win" je ook eens een prijs
correct -> De coordinator is niet de mod van Fot. ( althans het kan wel) dus heb je alleen te maken met de Fot wedstrijd en verder nergens mee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als coordinator heb je niets te maken met 'vetes en groepjes'
het is puur en alleen topics openen en sluiten, foto's toevoegen (en beoordelen of ze binnen het thema vallen) en stemmen tellen. Dat heeft niets met groepjes te maken. dus welk voordeel zie jij erin?
Volgens mij wel tot het algemene crew-forum, maar niet tot het forum-crew-forum.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:50 schreef k_man het volgende:
Goh, interessant. Heeft de coordinator wel toegang tot de crew fora?![]()
![]()
Als dat zo is dan moet ik ook maar eens overwegen om wedstrijdleider te wordenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:50 schreef k_man het volgende:
Goh, interessant. Heeft de coordinator wel toegang tot de crew fora?![]()
![]()
Ja, ik heb nog een idee, maar dat wordt het niet. Ik dacht aan een pan op een hoog vuur (fornuis) en daar in een ijsblokjequote:Op woensdag 5 juli 2006 12:55 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Volgens mij wel tot het algemene crew-forum, maar niet tot het forum-crew-forum.
Maar als je solliciteert omdat je zo graag "achter de schermen" wilt lezen ben ik bang dat je een kat in de zak koopt... zo boeiend is het daar nl. niet!
Maar eh... iemand nog een leuk idee om "tegenstellingen" op de gevoelige plaat / flash card vast te leggen?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:55 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Volgens mij wel tot het algemene crew-forum, maar niet tot het forum-crew-forum.
Maar als je solliciteert omdat je zo graag "achter de schermen" wilt lezen ben ik bang dat je een kat in de zak koopt... zo boeiend is het daar nl. niet!
Maar eh... iemand nog een leuk idee om "tegenstellingen" op de gevoelige plaat / flash card vast te leggen?
Mijn idee was bijna hetzelfde, alleen dan zonder pan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een idee, maar dat wordt het niet. Ik dacht aan een pan op een hoog vuur (fornuis) en daar in een ijsblokje. Maar ik blijf bij mijn inzending nu.
Je bent vrij om er iets moois van te maken, ik ga met mijn tweede idee niks meer doen, en het is niet zo dat ik het alleenrecht heb op het ideequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn idee was bijna hetzelfde, alleen dan zonder pan.
Da's RonaldV die dat al doet (zie pea's fotoboek)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]nou laat dan maar zitten
ik had wel een idee voor P of Pea (ik weet niet van wie de foto is) die foto van hun dat P zijn arm uitsteekt en Pea eronder staat
Owja dat was die andere langequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's RonaldV die dat al doet (zie pea's fotoboek)
Onee, dat bedoel ik er ook niet mee hoor, maar zit nog te spelen met verschillende ideeën.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent vrij om er iets moois van te maken, ik ga met mijn tweede idee niks meer doen, en het is niet zo dat ik het alleenrecht heb op het idee.
Je moet een plaatje eerst uploaden op zo'n hostingsite ( http://xs.to of http://www.tinypic.com ), en dan de link die je krijgt tussen [img] en [/img] plaatsen, zonder spaties ergens tussen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:41 schreef Bubble8 het volgende:
Zoiets had ik in gedachte (alleen nog iets op de achtergrond verzinnen)
Hoe post je hier een plaatje dat niet geresized hoeft te worden, die [IMG] tags werken niet, of nou ja ik zal wel iets fout doen
.
damn girl!! mijn beeldscherm schiet uit zijn verband!quote:
Uit de FOTFAQ. Dus een gratis en voor niks resizer. Ikzelf heb 'm nog nooit gebruik, maar 't zal vast wel hadnig zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef RonaldV het volgende:
Sinds 7 maart 2006 wordt er door de mods van FOT zwaarder gemod op te grote foto's!
Zoals je hierboven kunt lezen is de maximale grootte van foto's vastgesteld op 550 pixels breed. Tot voor kort zijn we daar op FOT vrij flexibel mee omgegaan, en hebben we alleen foto's die groter waren dan ongeveer 800 pixels omgezet naar links. Daar is nu verandering in gekomen.
Sinds dinsdag 7 maart zetten de FOT mods alle fotos die vanaf dan gepost worden en die niet voldoen aan de norm van 550 pixels om naar een linkje. Er is GEEN excuus meer.
Als je niet weet hoe je een plaatje op Fok! formaat moet aanbieden, dan kun je dat volledig geautomatiseerd laten doen door bijvoorbeeld deze (externe) image resizer
Nou... met foto's van 1344x900 pixels zou ik je vriendelijk doch dringend willen verzoeken hem wél te resizen!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:41 schreef Bubble8 het volgende:
Zoiets had ik in gedachte (alleen nog iets op de achtergrond verzinnen)
Hoe post je hier een plaatje dat niet geresized hoeft te worden, die [IMG] tags werken niet, of nou ja ik zal wel iets fout doen
.
die schijnt niet altijd te werken...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uit de FOTFAQ. Dus een gratis en voor niks resizer. Ikzelf heb 'm nog nooit gebruik, maar 't zal vast wel hadnig zijn.
oh, sterker nog, die werkt helemaal niet, daar trapte ik laatst ook in.quote:
Of vervangen door deze:quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh, sterker nog, die werkt helemaal niet, daar trapte ik laatst ook in.
zal even vragen of hij uit de FAQ kan
Ja maar die had ik net dus proberen te gebruiken (de 1ste keer) en toen zei dat ding dat resizen niet nodig was omdat de breedte al kleiner was dan 550 pixels. (normaal werkt dat linkje wel bij mijn foto's.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of vervangen door deze:
http://www.i-questo.com/resizer/
Die heb ik ook nog wel eens gebruikt.
dat is degene die het niet doetquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of vervangen door deze:
http://www.i-questo.com/resizer/
Die heb ik ook nog wel eens gebruikt.
Tis al gelukt hoor Puckzzz, gewoon mijn fotobewerkingsproggie gebruikt, daar had ik de 1ste keer niet aan gedacht. Ik gebruik normaal altijd dat linkje en het was nog niet eerder gebeurd dat ie niet werkte. Dus toen dat ding zei dat resizen niet nodig was geloofde ik dat ding, maar bleek mijn foto toch veeels te groot. Dus allemaal bedankt voor de hulp.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
heb je niet een programmaatje om het te doen Bubble?
anders kan je altijd even irFanview downloaden. Is gratis en eenvoudig in gebruik![]()
http://www.tucows.com/preview/194967
daar kan je ook eenvoudige bewerkingen mee doen en makkelijk door je foto's bladeren.
Okeequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:12 schreef Bubble8 het volgende:
[..]
Tis al gelukt hoor Puckzzz, gewoon mijn fotobewerkingsproggie gebruikt, daar had ik de 1ste keer niet aan gedacht. Ik gebruik normaal altijd dat linkje en het was nog niet eerder gebeurd dat ie niet werkte. Dus toen dat ding zei dat resizen niet nodig was geloofde ik dat ding, maar bleek mijn foto toch veeels te groot. Dus allemaal bedankt voor de hulp.
Jaaaaaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:55 schreef Phoenixx het volgende:
Tnx nu heb je mij op een idee gebrengtquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jaaaaa
Ik zie het voor me.. zo lange lummel met een piepklein canon A80je, en daarnaast een klein vrouwtje met een enorme canon DSLR
Hold that pose Leroy
Ey - er heeft toevallig wel TWEE keer iemand gevraagd of 'ie met mij op de foto mocht omdat ik ruim een kop groter was dan zij hoor!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jaaaaa
Ik zie het voor me.. zo lange lummel met een piepklein canon A80je, en daarnaast een klein vrouwtje met een enorme canon DSLR
Hold that pose Leroy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |