Lucht en Aarde, ofzo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
Snapt iemand de tegenstelling die ik hierin zie?
[afbeelding]
Het hoge en lage gras?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
het is nog niet de mooistequote:Op zondag 9 juli 2006 00:56 schreef snakelady het volgende:
ik vind van wel, ik zag meteen wat de tegenstelling was en het is een mooie foto.
Kuala Lumpur - Maleisië dus . één van de afgelopen weken daar gemaakt ( onafhankelijkheids plein)quote:
Eh, groene grond versus blauwe lucht? Asfalt versus water? (Met andere woorden: ik zie 't niet meteen, geloof ik...)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
Een aanrader om naar toe te gaan, vooral voor foto's en bijvoorbeeld tegenstelligen zijn er duizendenquote:
Ik had een zelfde idee, maar ik ben er dus een paar dagen geleden wel speciaal voor op pad gegaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:51 schreef Phoenixx het volgende:
Uit een zeer recentelijk archief:
[afbeelding]
Speciaal gemaakt om de tegenstelling weer te geven trouwens.
Maar: de foto is voor mij zoveel meer omdat ik weet waar de foto genomen is en a.d.h.v. deze foto zoveel meer "zie" dan wat op dit plaatje staat.
Ik heb een paar mooie ideeën voor deze wedstrijd, maar als ik die niet uitgewerkt krijg zou dit optie kunnen zijn - als jullie de tegenstelling duidelijk genoeg vinden tenminste
is dat weer zo'n kijk-mij-patsen-waar-ik-allemaal-geweest-ben post?quote:
Yup.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
is dat weer zo'n kijk-mij-patsen-waar-ik-allemaal-geweest-ben post?
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had een zelfde idee, maar ik ben er dus een paar dagen geleden wel speciaal voor op pad gegaan.
Maar ik ga denk ik nog een keer proberen.
[afbeelding]
Jah, da's een duidelijke tegenstelling.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had een zelfde idee, maar ik ben er dus een paar dagen geleden wel speciaal voor op pad gegaan.
Maar ik ga denk ik nog een keer proberen.
[afbeelding]
Er zijn minder gevaarlijke punten waar je die foto kan maken hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 11:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
De tweede foto zie ik de tegenstelling niet zo gauw. de eerste is goed gevonden leven en dood.
Sharkie -> mijn idee wat doe je . ik wil er speciaal even voor op de A4 voor stoppenweet een perfect punt om die foto te maken
En wat voor dan welquote:Op zondag 9 juli 2006 11:19 schreef SunChaser het volgende:
Die van SB en die molens is erg leuk gevonden, alleen is t nu een beetje een zoekplaattje, ik zou een andere compositie kiezen.
Maakt geen indruk op me. Wonen in het buitenland is een andere ervaring dan er 4 weken rondlopenquote:
Het was een brandnetel en speerdistel hel! the horror.quote:Op zondag 9 juli 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:Toch maar speciaal door het gras gedaan daar
![]()
Was het een beetje goed te doen of niet
whehehehehe-gewoon maken als de jouwe beter is stuur jij em in...daar heb ik geen probleem mee hoor. Dan zoek ik wel iets anders.... ik ben nl niet tevreden over de mijne...quote:Op zondag 9 juli 2006 11:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Sharkie -> mijn idee wat doe je . ik wil er speciaal even voor op de A4 voor stoppenweet een perfect punt om die foto te maken
De problemen zijn gigantisch: onstabiele grond om over te lopen, inecten, distels, bandnetels, en, minder overkomelijk: een sloot om de molens dichter naar elkaar te trekken...maar de oplossing ligt em erin om verder te lopen.... de andere kant is wellicht niet te bereiken...quote:Op zondag 9 juli 2006 11:19 schreef SunChaser het volgende:
Die van SB en die molens is erg leuk gevonden, alleen is t nu een beetje een zoekplaattje, ik zou een andere compositie kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |