Die Callcenter gozer is getraumatiseerd voor de rest van zijn leven.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
http://www.biertijd.com/content.php?article.447
Heb je niets met aambeien?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
(ver)moor(d)koppen![]()
Tompoucen![]()
Slagroompunten![]()
Appelgebak![]()
Koeienvlaai![]()
het humorniveau stelt wederom niet teleur.quote:
Als je eerst die dildo uit je reet haalt...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:18 schreef wolferl het volgende:
Als je belt naar een willekeurig klantenservice of informatie lijn, vragen ze altijd: "Heeft u een momentje". GVD waarom he je een momentje nodig, moet je die dildo die in je reet zit eruit halen, heb je je linkerhand in je doos zitten, of neem je net een "mondeling" examen af bij je baas. Tief op ik heb geen moment, ik wil direct geholpen worden.![]()
Zo da was mijn klacht.
13:18 nu eerst tijd voor een bak koffie.Iemand ook een bak koffie met gebak?
HAHAHAHHA JIJ BENT GRAPPIG ZEG!@!!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:35 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Als je eerst die dildo uit je reet haalt...![]()
Ik ben verre van grappig, geniaal mischien, maar grappig nee.quote:
Misschien hebben ze nog 10 klanten hangen?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:18 schreef wolferl het volgende:
Als je belt naar een willekeurig klantenservice of informatie lijn, vragen ze altijd: "Heeft u een momentje". GVD waarom he je een momentje nodig, moet je die dildo die in je reet zit eruit halen, heb je je linkerhand in je doos zitten, of neem je net een "mondeling" examen af bij je baas. Tief op ik heb geen moment, ik wil direct geholpen worden.![]()
Zo da was mijn klacht.
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog 10 klanten hangen?
Altijd dat ongeduldige van klanten. Net als die idioten die je in de wacht zet, daarna zie je ze ophangen en ja hoor. Ze bellen opnieuwwat denken ze dan? dat ik dan ineens wél tijd heb?
Wacht maar gewoon op je beurt![]()
Jij krijgt ook geen koffie, stinkhond.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef flapdrolletje het volgende:
Ik mot je kutkoffie nie je weet?!
NEIN!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jij krijgt ook geen koffie, stinkhond.
Ga jij maar aan de slappe thee.
Wat zei ik nou......quote:Op maandag 3 juli 2006 14:04 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
NEIN!
Hebbie ook capuchino?! weet je?![]()
NOH, ik ga wel naar een andere tent. Capuchino > you! enizquote:Op maandag 3 juli 2006 14:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat zei ik nou......![]()
Je kan een koffie verkeerd krijgen.
Heb je een momentje? Ik heb mijn vorige bak koffie nog niet op.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:18 schreef wolferl het volgende:
Iemand ook een bak koffie met gebak?
Jemig wil je geholpen worden of niet ..blijkbaar ben je zo lastig dat het niet direct kanquote:Op maandag 3 juli 2006 13:18 schreef wolferl het volgende:
Zo da was mijn klacht.
En let niet op de voorbeeldenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:35 schreef wolferl het volgende:
Als ik bel wil ik meteen te woord worden gestaan, waarom nemen ze dan op. Neem dan als bedrijf niet op, dan weet ik meteen dat je die dildo uit je poeperd moet trekken. Maar als ik bel dan neem ik toch aan dat diegene de tijd heeft om mij te woord te staan.
Stel dat iemand mij belt, en ik neem niet op, omdat ik mischien een dildo bij mijn cavia naar binnen duw, dan weet je dat ik druk ben.
Stel dat iemand mij belt, en ik neem op, en zeg heb je even een momentje, ben even de dildo uit de naad van mijn cavia aan het halen.
ik zie trouwens dat je een enorme fascinatie hebt met Dildo's,quote:Op maandag 3 juli 2006 15:35 schreef wolferl het volgende:
Als ik bel wil ik meteen te woord worden gestaan, waarom nemen ze dan op. Neem dan als bedrijf niet op, dan weet ik meteen dat je die dildo uit je poeperd moet trekken. Maar als ik bel dan neem ik toch aan dat diegene de tijd heeft om mij te woord te staan.
Stel dat iemand mij belt, en ik neem niet op, omdat ik mischien een dildo bij mijn cavia naar binnen duw, dan weet je dat ik druk ben.
Stel dat iemand mij belt, en ik neem op, en zeg heb je even een momentje, ben even de dildo uit de naad van mijn cavia aan het halen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:48 schreef maduropa het volgende:
[..]
ik zie trouwens dat je een enorme fascinatie hebt met Dildo's,
hoe komt dat, vertel het je dokter eens, die kan je er vast mee helpen.
Anders hap je effe bij zijn grapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |