Jobquote:Op maandag 3 juli 2006 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Gaat prima met Angeliek, ze doen alleen nog (te)veel. Vrijdagavond had ze een feesjte. Zaterdag had ze een vrijgezellenfeest, pas om 23.30 thuis. Zondagmiddag borrel bij der zusje, die hadden groot nieuws. Zijn ook zwanger. Daarna moesten we gaan BBq-en en vanavond wil ze naar de kermis
Morgen weer pufles
laaste keer
.
En ze is het hele huis aan het poetsen tussendoor nog
En zo gaat het week in en week uit. Ze moet maar eens gaan oppassen dat ze niet doodmoe aan der bevalling begint
Ja ze voelt het zelf wel het beste aan denk ik.. maar tis net alsof ze niet door heeft dat ze volgende week moeder wordquote:Op maandag 3 juli 2006 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Gaat prima met Angeliek, ze doen alleen nog (te)veel. Vrijdagavond had ze een feesjte. Zaterdag had ze een vrijgezellenfeest, pas om 23.30 thuis. Zondagmiddag borrel bij der zusje, die hadden groot nieuws. Zijn ook zwanger. Daarna moesten we gaan BBq-en en vanavond wil ze naar de kermis
Morgen weer pufles
laaste keer
.
En ze is het hele huis aan het poetsen tussendoor nog
En zo gaat het week in en week uit. Ze moet maar eens gaan oppassen dat ze niet doodmoe aan der bevalling begint
Is goed gijsquote:Op maandag 3 juli 2006 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JobDe schavuit
Feliciteerd ze van me
He lekker dr uit geweest dus.. lekker hoor!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:44 schreef Quinny het volgende:
Middag Gijsjes
Hoop gemist. B. word weer papa... Gefeliciteerd
Struik nog steeds in volle afwachtingHoe was Robbie eigenlijk?
Keplertje is naar de andere kant van de wereld vertrokken. Beetje laat maar onwijs veel plezier daarzo
En verder.... moet dus even terug gaan lezen.
Hier een leuke vakantie gehad. Echt uitgerust niet echt met 2 bezige kindjes. Maar wel onwijs genoten. voor de vakantie zat ik er een beetje doorheen. Druk thuis (kids en keuken verbouwd), druk op het werk (waaronder er ook een arts van onze afdeling onverwacht is overleden van onze leeftijd) Wat je dus ook even erg aan het denken zet.
Maar nu weer fris en fruitig. Met Daan en Jort gaat het goed. Jort is in 1 week tijd onwijs ontwikkeld. Staan, normaal kruipen en heeel veeel kletsenDaan heeft echt een wereld vakantie gehad. De hele dag buiten spelen en als afsluiting naar euro Disney geweest. Met als hoofd thema daar nu de nieuwe film Cars. Overal dus auto's te zien. En uiteraard moet er ook een auto gekocht worden
Een klere herrie autoquote:Op maandag 3 juli 2006 13:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En wat voor auto hebben jullie gekocht dan?
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een klere herrie autoMaarja Daan was er echt helemaal verliefd op. En als je je kind wel 100 rondjes om die auto heb zien lopen met schitter oogjes tja.....
![]()
Als je auto door DS Lite vervang, en Daan door Cho dan klopt deze zin nog steeds.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:14 schreef Quinny het volgende:
Een klere herrie autoMaarja Daan was er echt helemaal verliefd op. En als je je kind wel 100 rondjes om die auto heb zien lopen met schitter oogjes tja.....
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je auto door DS Lite vervang, en Daan door Cho dan klopt deze zin nog steeds.
PROESTquote:Op maandag 3 juli 2006 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je auto door DS Lite vervang, en Daan door Cho dan klopt deze zin nog steeds.
Tam +9 ,.... zo die lijkt veel op haar moeder zeg.quote:
Je bent de eerste die het zegtquote:Op maandag 3 juli 2006 17:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tam +9 ,.... zo die lijkt veel op haar moeder zeg.
Ja ik zag wel wat B in haar toen ze wat kleiner was maar op deze foto zie ik het wel erg zegquote:
Pff. ze groeit als kool inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2006 17:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik zag wel wat B in haar toen ze wat kleiner was maar op deze foto zie ik het wel erg zegZe groeit hard zeg
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:05 schreef Randa_v het volgende:
Nieuw rapley foto's van Merlijn, al werd er niet meer gerapleyed maar lekker gesplet en gegooid met de watermeloen.
En dat kan ik ook met een rijstwafeltje.
Die pik lijkt weer onwijs op jou Gijsquote:
Ik vind d'r heel erg op B lijken hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 17:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tam +9 ,.... zo die lijkt veel op haar moeder zeg.
Daanquote:Op maandag 3 juli 2006 21:25 schreef Quinny het volgende:
Tering wat heb ik het warm.
Vanmiddag heeft Daan lekker in het badje op balkon gespeeld. Maar kon gelijk de eetkamer dwijlen en mezelf droge kleding geven. Bedankt oma en opa dat Daan nu geleerd heeft dat het leuk is om andere mensen nat te gooien
Spetteren is leuk ja maar hele emmers gooien is nog leuker. En met de tuinslang iedereen achterna gaan is een jaar lang kaakkramp van het lachenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
Daan![]()
spetteren is leuk hoor
dat vind Merlijn ook
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Spetteren is leuk ja maar hele emmers gooien is nog leuker. En met de tuinslang iedereen achterna gaan is een jaar lang kaakkramp van het lachen
Merlijn vind rijstwafels niet echt superlekker ofzo en sabbelt ook nog meer op wat hij krijgt. Het is allemal toch nog om te proberen en ta lten wennen. Zijn echte eten krijt hij toch van mama. Af en toe krijg ik ook de kans hem wat pap te voeren ( zie zijn site voor foto's )quote:Op maandag 3 juli 2006 21:31 schreef Quinny het volgende:
Maar zo te zien word Jasmijn een stoere meid later in d'r mooie auto
En Merijn leuk he met eten spelen in plaats van eten. En wat knap dat jij netjes een rijstewafel kan eten. Jort propt dat ding gelijk in zijn geheel in zijn strot en word boos op ons als we de gehele wafel weer uit zijn keel vissen. Met een blik erbij van geef dat ding terug![]()
![]()
Wat verschrikkelijk zeg.... godverdomme.. dan ben je kapot hoor ..quote:Peuter verdronken in vijver
HEEMSKERK - Een bijna twee jaar oud jongetje is zondag verdronken in de vijver in de tuin van zijn ouderlijke woning in Heemskerk.
TeleVideo
Het kind was buiten bewustzijn toen zijn vader hem rond 18.00 uur vond. Het jongetje werd na reanimatie naar een ziekenhuis gebracht. Het overleed kort na middernacht.
Tour de Francequote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:49 schreef Magneet het volgende:
al dat slechte nieuws ook weerMaastricht inkomen was vandaag ook een hel btw, kut tour de france
...mompelt iets over iets schattigs geven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:31 schreef QueenR het volgende:
Hey weer een hoop nieuwe oude gezichten!!! gezellig... al zal ik er niet veel zijn uiteraard. (vakantie) Morgen halen we onze Ragdoll op.. Kannie wachten!!![]()
![]()
![]()
Lieve foto's hier trouwens, ik ken de vrouwen niet goed genoeg om daar commentaar op te geven maar ik zie dus sprekend B (alias atuniel) en Magneet. En toch zijn ze schattigraar hoor
Waar ga je naar toe?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:31 schreef QueenR het volgende:
Hey weer een hoop nieuwe oude gezichten!!! gezellig... al zal ik er niet veel zijn uiteraard. (vakantie)
Maar gelukkig ook vaak erg mooi...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:42 schreef Sjotime het volgende:
Dramatisch nieuws weer allemaal zegLeven is hard soms.
Wat een geweldige foto Gijs....maar het is natuurlijk ook een geweldige meid.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
...mompelt iets over iets schattigs geven.
Zal zo nog een leuke foto posten
Gijs kan je met Dead Rising nu ook online? Ik bedoel.... kunnen wij met zijn 2-en door die mall rondrennen?quote:
Nog niets over bekend Gijs…lijkt me wel extreem coolquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:54 schreef Sjotime het volgende:
Gijs kan je met Dead Rising nu ook online? Ik bedoel.... kunnen wij met zijn 2-en door die mall rondrennen?
Wij hebben jullie ook gemistquote:Op maandag 3 juli 2006 23:36 schreef O-Ren het volgende:
Hoi schatten...
Heerlijk om te lezen dat het goed gaat met iedereen.
Quin en Sjo, heb jullie gemist! Wel helemaal top dat Daan het zo naar
zijn zin heeft gehadIk houd zoveel van hem
en van jullie en Jort
natuurlijk ookSjo wordt weer tijd voor een
en de vakantiefoto's.
Tof, B die weer paps wordt en die struik die op hete kolen zit.....
Nu wel, maar net deden ze het.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:02 schreef Quinny het volgende:
Sjo:
? Zien jullie nu ook kruisjes bij mijn foto's?![]()
Ben de FTP gegevens van Tiscali kwijt dus gebruik ik even snel picserver maar de beschikbaarheid van die dienst is niet echt denderend
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssss..... nieuwe klus dus?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
oknu ben ik het zat!!
ik ga fokken op mn werk!!!![]()
Hoe is het gijsjes![]()
dat is lang geleden!!!!!
update.... weet niet of het iemand boeit....maar ach
na 6 wekenthuis betaald klussen werk zit ik nu bij Masterfoods in Oud-Beijerland...
heerlijk baantje.... moet de IT hier een beetje draaiende houden op deze locatie.... veel vrijheid en relaxte mensen.... geen files meer.... behalve nu ff omdat ze zonodig een tunnel moeten afsluiten![]()
B.![]()
![]()
![]()
gijs.... hoe is het dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssss..... nieuwe klus dus?Niet meer elke dag in de file?
Hij heet trouwens geen B. meer maar Anuslikme ofzo.
haal dat Oranje uit je naam joh....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, het is één grote reunie
Wat een gezelligheid allemaal!
Heb je hard zitten huilen?quote:
Dat gaat niet, kut FA's doen dat nietquote:
neh.... ze hebben verdiend verlorenquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat gaat niet, kut FA's doen dat nietJe krijgt dan een 'Oranje meeloper tag'
whahahahahahahaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hilarisch heBeste grap OOOIT op FOK!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
oknu ben ik het zat!!
Hoe is het gijsjes![]()
dat is lang geleden!!!!!
update.... weet niet of het iemand boeit....maar ach
na 6 wekenthuis betaald klussen werk zit ik nu bij Masterfoods in Oud-Beijerland...
heerlijk baantje.... moet de IT hier een beetje draaiende houden op deze locatie.... veel vrijheid en relaxte mensen.... geen files meer.... behalve nu ff omdat ze zonodig een tunnel moeten afsluiten![]()
B.![]()
![]()
![]()
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij heet trouwens geen B. meer maar Anuslikme ofzo.
Ik zal jouw tunnel eens sluiten !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
geen files meer.... behalve nu ff omdat ze zonodig een tunnel moeten afsluiten![]()
Die Jort .. zo gegroeid ook zeg!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:53 schreef Sjotime het volgende:
Prachtig B.... inderdaad rijkdom.... ik spam ook maar eens wat!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*zucht*quote:
WBquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
oknu ben ik het zat!!
Oh dat belooft weer wat voor 1 Aprilquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hilarisch heBeste grap OOOIT op FOK!
Ik schrok ook van jouw wonder Gijs.... het gaat soms zo hard.... te hard eigenlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die Jort .. zo gegroeid ook zeg!!
Maand ouder als Jasmijn toch? Echt een guitig bekkie hoor... en zie je zo dat het broers zijn he
Atuniel ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die Jort .. zo gegroeid ook zeg!!
Maand ouder als Jasmijn toch? Echt een guitig bekkie hoor... en zie je zo dat het broers zijn he
Geen idee..... tijden niet gezien.... Die pik gaat het heeeeeeeeeeel druk krijgenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Hoest gijs![]()
en met die dikke stressbult?
Het gaat te hard inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik schrok ook van jouw wonder Gijs.... het gaat soms zo hard.... te hard eigenlijkEn nu die 2e bij jouw
![]()
Wanneer is ze uitgerekent?
Als iets gay klinkt MrBrown....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Atuniel ook![]()
![]()
zooo gay
![]()
Hoest gijs....nog gefeliciteerd he
![]()
Gezichtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:44 schreef Atuniel het volgende:
Ow, sjo.. via google gezicht op Yello campings.. we hebben gisteren geboekt voor een weekje in Spa
Ik zal jou 'm' eens laten voelenquote:
Ja hij rolt lekker..... is een Engel ofzo dacht ik....quote:
Een jongenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Het gaat te hard inderdaad![]()
We weten niet wanneer ze is uitgerekend.. maar ze voelt 'm' al wel
PROESTquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gezicht
Serieus..... wat heb je geboekt Gijs en voor hoe lang![]()
Spa? Als in Spa Belgie? Dat is geen Yellowvillage dan toch? Dacht dat het alleen maar Frankrijk was.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee..... tijden niet gezien.... Die pik gaat het heeeeeeeeeeel druk krijgen![]()
Mis je Gijs![]()
Een bospad jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als iets gay klinkt MrBrown....
Ja dank je Gijs.. jij ook weer lekker aan het werk dus.. oud bijerland dus... nooooit van gehoord ook, zeker te bereiken via een bospad ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als iets gay klinkt MrBrown....
Ja dank je Gijs.. jij ook weer lekker aan het werk dus.. oud bijerland dus... nooooit van gehoord ook, zeker te bereiken via een bospad ofzo?![]()
Verdommequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
PROESTok!
Nou ja.. via google dan ...
Ja Spa Belgie.. mooie camping, leuke voor kleine kinderen, zo'n challetje, en belangrijk voor mij, een lekker zwembad met kinderbad.
Begin Sept gaan we een week weg
nergens over..... zoals gewoonlijk...quote:
Jazeker stinkjoch..... even er uit..... wordt af en toe helemaal gek hier.... zijn al tijden niet meer even er op uit geweest zonder de kids..... lekker eten ergens en een Piraten filmpje hadden we in gedachtenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]zooo druk dat jong
![]()
hoorde dat we alweer een afspraak hebben staan![]()
nergens over dusquote:
draait ie dan nogquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jazeker stinkjoch..... even er uit..... wordt af en toe helemaal gek hier.... zijn al tijden niet meer even er op uit geweest zonder de kids..... lekker eten ergens en een Piraten filmpje hadden we in gedachten
Ja... denk dat die piraten film wel langer dan 2 weken draaitquote:
ohquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja... denk dat die piraten film wel langer dan 2 weken draait
Ik verwacht eerdaags een telefoontje over hoe en wat verder bij een nieuwe baas.. moet ff geduld hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:58 schreef Sjotime het volgende:
Hoe staat het met de solli's hier dan? Las dat zo'n beetje iedereen wel klaar is met zijn werk... zit zelf ook in zo'n fase,.... helemaal klaar hoor.
Volgende week dinsdag een orienterend gesprek. Nog twee sollicitaties lopen. 5 reacties via monsterboard gekregen maar daar doe ik even niks mee. Vorige maand gesolliciteerd op een functie bij Ubisoft, maar dat is niks gewordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:58 schreef Sjotime het volgende:
Hoe staat het met de solli's hier dan? Las dat zo'n beetje iedereen wel klaar is met zijn werk... zit zelf ook in zo'n fase,.... helemaal klaar hoor.
jah..... ben er eigenlijk ook wel weer lekker klaar mee?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:58 schreef Sjotime het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik verwacht eerdaags een telefoontje over hoe en wat verder bij een nieuwe baas.. moet ff geduld hebben.
En hier ruiken ze het .. en krijg ik meer verantwoording.. 'teamleider' ..geen opslag verder he.
Holy shit......quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag een orienterend gesprek. Nog twee sollicitaties lopen. 5 reacties via monsterboard gekregen maar daar doe ik even niks mee. Vorige maand gesolliciteerd op een functie bij Ubisoft, maar dat is niks geworden
Ben er mee bezig dus.
Ja, en als ik een concrete optie heb ga ik ook hier eens praten. Met wat meer waardering wil ik ook nog wel overwegen om bij UWV te blijven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef Sjotime het volgende:
Holy shit......als je er zo mee bezig bent komt het vanzelf wel....
Ik heb de zorg maar uit mijn hoofd gezet na een tiental sollicitaties.. en je merkt dat de ICT markt toch weer aan het groeien is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
[..]
Holy shit......als je er zo mee bezig bent komt het vanzelf wel....
ik heb al een nieuwe klus : Uni van Maastrichtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:58 schreef Sjotime het volgende:
jah....dat had ik dus ook..... heb geprobeerd om toch weer het onderwijs in te gaan.... geen ervaring blablabla en de IT is weer aan het groeien idd.... maar op zich heb ik nu weer een leuke opdracht....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb de zorg maar uit mijn hoofd gezet na een tiental sollicitaties.. en je merkt dat de ICT markt toch weer aan het groeien is.
toch wel lekker dan een uur salaris van 10.51 incl bonus brutoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah..... ben er eigenlijk ook wel weer lekker klaar mee?maar zit hier voor een heerlijk tarief
voor elk uurtje dat ik werk vang ik 10 euro bonus
![]()
Gaan we nog een x brainstormen?
Nee... maar ik zie mezelf ook geen Brandweerman worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Maar jij wil dan toch wel in de IT blijven?
huh?? waar heb jij het nou over man? jij blijft vaagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
toch wel lekker dan een uur salaris van 10.51 incl bonus bruto
hahahahaha irritant is dat he.... dan zit je met die vraag.... ja... maar wat dan??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee... maar ik zie mezelf ook geen Brandweerman worden.
wanneer zijn jullie uitgerekend gijs? :8quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo m`n eerste post sinda 5 uur zoveel vanochtend. Fucking druk op warm en tis hier 27.7 graden binnen![]()
![]()
Maar hier is het ook weer druk, stinkgijsjes, brown
Al die kinderfoto`s
Lekker, nog even
Nou inderdaad.. wat anders zou ik ook niet weten..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahahaha irritant is dat he.... dan zit je met die vraag.... ja... maar wat dan??
Donderdag nog 2 weken, maar het mag dus komen vanaf donderdag ( 38 weken )quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wanneer zijn jullie uitgerekend gijs? :8
diploma??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. wat anders zou ik ook niet weten..
Maar gek dat je geen leraar kan (terug) worden dan.. je hebt toch een diploma en ze hebben een tekort![]()
ooeehhhh dus vanaf donderdagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Donderdag nog 2 weken, maar het mag dus komen vanaf donderdag ( 38 weken )
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Door die actie hou je nu erg veel van jezelf zeker
Ik heb dat ook hoor.. het idee van, ik had niet uit de zorg moeten stappen.. kom er nu niet meer in! Ja wat kan je dan doen.. vrachtwagenchauffeur? Geen rijbewijs. Taxi? Nee, hondebaan. Horeca? Nee, te duur in gebruik...
Geen idee.. dus in de IT dan maar.
Ik hoop ergens een baantje tegen te komen als netwerkbeheerder op een school ofzo... daar word je vast oud mee
heb je opslag gekregen dan? Negers verdienen standaard maar 0.51 euro/uurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
huh?? waar heb jij het nou over man? jij blijft vaag
Ik krijg elk uur dat ik werk 10 euro bonus ei! dat staat los van mn salaris
goh... die grapjes van jou zijn echt wel beter geworden hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb je opslag gekregen dan? Negers verdienen standaard maar 0.51 euro/uur
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb je opslag gekregen dan? Negers verdienen standaard maar 0.51 euro/uur
niet echt nee maar ik verveel me hiero. Geen fuck te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
goh... die grapjes van jou zijn echt wel beter geworden he
Klik!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:50 schreef Magneet het volgende:
niet echt nee maar ik verveel me hiero. Geen fuck te doen.
quote:
Machinist.. ook een goeie tip inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik heb niet van veel dingen spijt nee.... maar van deze actie baal ik toch wel ja
![]()
precies hetzelfde hier jaheb zelfs bij de NS gekeken voor machinist ofzo
leek me wel grappig zo met zo'n treintje kloten
vrachtwagenchauffeur heb ik ook naar gekeken idd, maar dan moet ik eerst mn rijbewijs halen en leren een shagje te rollen
Joh okquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dus ook naar de Ardennen in Sept.
Wij gaan vrijdag erheen.
Huisje voor een weekje effen eruit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Joh ok
MIsschien wel zelfde Challetje dan.. of wat ga je er doen? en voor hoe lang?
Beetje neuken.. ik ken hetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Huisje voor een weekje effen eruit.
In het dorpje Lacuisine beetje relaxen, kanoën en dat soort dingen.
quote:Shell verhoogt benzineprijs
DEVENTER - Oliemaatschappij Shell heeft dinsdag de prijs voor benzines met 0,6 cent verhoogd. De adviesprijs voor een liter euro ongelood komt hiermee op 1,505 euro terecht. Dat heeft Shell heeft aan zijn pomphouders meegedeeld.
De zanger van Kane heet Dinandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef Atuniel het volgende:
Hee, Strol.. Dinant (In de ardennen) had dat nou ook iets met de WO2? Staat me iets van bij.. bekende naam..
Komt de saxofoon vandaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef Atuniel het volgende:
Hee, Strol.. Dinant (In de ardennen) had dat nou ook iets met de WO2? Staat me iets van bij.. bekende naam..
En de patat komt er vandaan vlgs de wikiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Komt de saxofoon vandaan![]()
mooie plaats.... paar x geweest met de motor![]()
quote:België stond aan het begin van de oorlog voor een duivels dilemma: het land was neutraal, maar Duitsland wilde die onpartijdigheid ter zijde schuiven om snel Noord Frankrijk te kunnen bereiken. Toegeven aan de Duitse wens zou het land een collaboratiestatus en de wraak van de geallieerden opleveren, maar weigeren zou een zekere militaire nederlaag betekenen. Tegenover de drie miljoen Duitse soldaten die aan de grenzen klaarstonden, had België een veldleger van slechts 123 duizend manschappen tot zijn beschikking. Het werd vechten en Koning Albert zette krijgshaftig de toon toen hij in vol ornaat het parlement toesprak met de woorden: “Een land dat zich verdedigd gaat niet ten onder”.
De Duitsers reageerden op deze Belgische geestdrift met een snelle opmars en trokken een bloedig spoor van terreur. Op beschuldiging van verzet executeerden zij op 20 augustus 1914 262 inwoners van Andenne en Seilles, twee plaatsen in de buurt van Namen, met vuurwapens en bijlen. Enkele dagen later was het de beurt aan Dinant, waar bij wijze van vergelding 674 mensen werden gedood en 1.100 woningen werden platgebrand. Daarna volgde Leuven.
Uit vrees voor een opstand gaven de Duitse soldaten zich over aan een orgie van geweld, die aan honderden Belgen het leven kostte. Ze plunderden huizen en deporteerden vervolgens meer dan zeshonderd burgers, onder wie vrouwen en kinderen, naar Duitsland.
Brugge,..... schijnt ook fantastisch te zijn..... maar weet niet of je daar wat aan hebtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef Atuniel het volgende:
Het Leffe abdijen bierquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Brugge,..... schijnt ook fantastisch te zijn..... maar weet niet of je daar wat aan hebt.... Dinant komt mij ook gek genoeg bekend voor.
Bruggequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Brugge,..... schijnt ook fantastisch te zijn..... maar weet niet of je daar wat aan hebt.... Dinant komt mij ook gek genoeg bekend voor.
We zijn langs die abdij gereden waar ze dat spul maakten.... wel grappig.....ziet er hetzelfde uit als op het plaatjequote:
Joh... das ... wel apart he ...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
We zijn langs die abdij gereden waar ze dat spul maakten.... wel grappig.....ziet er hetzelfde uit als op het plaatje
smerig spulquote:
*Brown pakt het glas en gooit het leeg in het gezicht van magneet*quote:
Dat domme van struikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:05 schreef Atuniel het volgende:
Ja das mooi voor je.. Dinant ligt in de Belgische ardennen
Glenn is weer weg !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
*Brown pakt het glas en gooit het leeg in het gezicht van magneet*
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
he lekker plakkerigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
*Brown pakt het glas en gooit het leeg in het gezicht van magneet*
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Glen zit nog steeds bij Metallicaquote:
Volgens mij waren ze gewoon ergens in Flevoland aan het rondrijden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:09 schreef Atuniel het volgende:
Hij maar denken dat ie in Luxemburg rond reed
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze gewoon ergens in Flevoland aan het rondrijden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Glen zit nog steeds bij Metallica![]()
was gaaf concert he gijs.... beste concert ooit he
.... ben blij dat we dat hebben mogen meemaken
![]()
Ja,... dat varken en Brown wel ja......... ik was niet lekker....... waarschijnlijk de laatste keer dat ze in Nederland zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:28 schreef Atuniel het volgende:
Zijn jullie dan niet bij Metallica geweest ofzoDaar ging jullie toch heen?
huiliequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,... dat varken en Brown wel ja......... ik was niet lekker....... waarschijnlijk de laatste keer dat ze in Nederland zijn
Tis zomer hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:24 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje verkoeling zoeken
Juist ja!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:59 schreef Sjotime het volgende:
Warm weer heeft zijn voordelen
[afbeelding]
Ken je dat niet.... mooi weer... vrouwen gaan bloot,....... borsten en billen enzoquote:
Als ik het plaatje kan zien. Kan ik er misschien over mee oordelenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ken je dat niet.... mooi weer... vrouwen gaan bloot,....... borsten en billen enzo![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ken je dat niet.... mooi weer... vrouwen gaan bloot,....... borsten en billen enzo![]()
Kan je het nu zien?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als ik het plaatje kan zien. Kan ik er misschien over mee oordelen
Ook voor de ouders als zo'n baby op schoot wilt zittenquote:
In mn lab, asfaltmolenquote:Op woensdag 5 juli 2006 07:46 schreef -Struikrover- het volgende:
28 graden hier in m`n lab![]()
Maar de asfaltmolen is kapot dus kan ff op adem komen
Godver, domme ouders, let dan op!quote:Peuter verdrinkt in vijver
Uitgegeven: 5 juli 2006 06:40
BARENDRECHT - Een 4-jarige jongen is dinsdagavond overleden nadat hij in een vijver in Barendrecht was gevallen. De peuter was met zijn ouders in het Vrijenburgpark toen de peuter zoek raakte.
De ouders alarmeerden de politie, die samen met duikers van de brandweer in de vijver van het park zochten. In het water trof de politie de jongen aan en reanimeerde de peuter ter plaatse. Met spoed werd het slachtoffertje naar een ziekenhuis overgebracht waar hij overleed, aldus een woordvoerder van de politie.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:14 schreef Atuniel het volgende:
Leuk hoor QR.. spam je ook wat foto's straks van Marley of Bob?
quote:
quote:
Oh dat is leuk ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
maar dat zal niet eerder dan morgen worden gok ik. We maken er een dagje van. Pannekoekenboot, nijmegen, kat halen
![]()
![]()
Ja johquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:26 schreef QueenR het volgende:
toevallig die winkel gaan we dus ook heen, een van onze favourite winkels
(kruidvat heeft overigens nu heel veel cars dingen)
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja johStoere winkel lijkt me zo !!
http://www.gator.nl/index.php?product_type_id=16&option=com_phpshop&page=shop.browse
Kijk dan hoe cool!
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO STOP!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
heb er al mijn muppets gekocht, voor keagan allerlei X-men spul etc... geweldig gewoon!!
Check die site dan Henk.. ga je gillenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO STOP!!!
X-men spul!!!!!!!!!!! eeehhhhhhhhhh![]()
![]()
Gijs... ben bezigquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Check die site dan Henk.. ga je gillen
www.gator.nl
Zijn ze niet lief voor je?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou B A, je zal wel blij zijn, maar ik ben weer klaar in het 360 topicIk meld me er wel weer als er Blue Dragon nieuws is, of als ik mn 360 met Dead Rising heb.
Ja sorry hoor Gijs.. maar moest er nu een opmerking over plaatsen... word er flauw van...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou B A, je zal wel blij zijn, maar ik ben weer klaar in het 360 topicIk meld me er wel weer als er Blue Dragon nieuws is, of als ik mn 360 met Dead Rising heb.
Groot m&m dingquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs... ben bezig![]()
die site gaat nergens over.... wat een kikke spullen!!!!
![]()
![]()
Leuke werkplek trouwens dit bij dat Masterfoods..... krijg net zo'n grote M&M ding....![]()
Oeh! Ik denk dat ik maar niet op die site moet gaan kijkenquote:
jah... zo'n M&M ding... waar je m&m' s in kan doen en als e dan z'n handje beweegt... dan komen er m&m's uitquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Groot m&m ding
Maar site is erg praat ja.. zou er zo voor naar Nijmegen rijden
zooooooo cool iddquote:
Ik zag een sectie van Nintendo en FF staan ...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeh! Ik denk dat ik maar niet op die site moet gaan kijken
Zoiets als in de reklamequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah... zo'n M&M ding... waar je m&m' s in kan doen en als e dan z'n handje beweegt... dan komen er m&m's uit![]()
wat een kikke winkel man! teveel leuks![]()
Kutquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zag een sectie van Nintendo en FF staan ...
zoiets jaquote:
Lijkt op iets uit FF dat ding waar je op stond met Cloud (?) en dan vechten tegen die stinkdraak... maar die had een achterdek..quote:
www.corgi.co.uk en dan shopquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:37 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
Praaat hoor! (ben fan van wo2 vliegtuigen)
[..]
Dat was FFX Gijsquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lijkt op iets uit FF dat ding waar je op stond met Cloud (?) en dan vechten tegen die stinkdraak... maar die had een achterdek..
Ik heb FF7 ook gespeeldquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was FFX GijsDat was met Tidus tegen Sin.
Dit is de Highwind uit FFVII, die is met Cloud en Sephiroth.
Maar je hebt een krappe voldoende, je gaat door naar de volgende ronde:
[afbeelding]
Alle hoofdpersonages zijn gebaseerd op dezelfde Japanse J-pop artiest (Gackt, google het maar eensquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb FF7 ook gespeeld
En 10 inderdaad.
Maar ik dacht wel dat Tidus en Cloud hetzelfde poppetje was.
Die draak is zo'n summon figuur zeker? FF10?
Bahamut inderdaadquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle hoofdpersonages zijn gebaseerd op dezelfde Japanse J-pop artiest (Gackt, google het maar eens) dus dat kan ik me voorstellen.
En ja, die draak is een summon, Bahamut, in de FFX uitvoering.
het goedkopere spul ( <20 pond ) is gewoon normaal speelgoed daarboven is het best ok.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik las Corky
Leuke site .. minder gedetailleerd spul alleen..
Ik vind het eigenlijk maar een ezelquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:36 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
wat een respect!
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_op_Wimbledon.html![]()
Mooi, aan het werk jij!quote:
Ik heb stukken geskipped, maar het einde is geniaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:02 schreef Sjotime het volgende:
Serieus,.... ik heb zo verschrikkelijk gelachen om deze clip.... dat hoofd van die Japanners. Vooral het 2e gedeelte.... schateren.....![]()
![]()
Met geluid kijken....... ja de een zal het niks vinden en de ander prachtig, maar ik trok dit niet
![]()
http://www.dumpalink.com/(...)ious_Japanese_Pranks
Zo zonde Gijsquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb stukken geskipped, maar het einde is geniaal![]()
Het begin duurt te lang en dat achteroverkiepen is ook wat saaiquote:
Whahaha. Zit je daar een beetje te kakken, ga je zo omhoogquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:21 schreef mr_Brown het volgende:
Die filmpjes ja![]()
![]()
![]()
![]()
zoooooo gehuild
![]()
Heb je deze met die plee al gezien??
http://www.vkmag.com/magazine/comments/7702/
hier staat ook die andere op zonder lange inleiding
Jij ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:21 schreef mr_Brown het volgende:
Die filmpjes ja![]()
![]()
![]()
![]()
zoooooo gehuild
![]()
Heb je deze met die plee al gezien??
http://www.vkmag.com/magazine/comments/7702/
hier staat ook die andere op zonder lange inleiding
gijs...... kreeg em van die negerdjvriend van me.... ik moest gewoon een audiogesprek op msn met hem starten, want hij moest me horen huilenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jij ook![]()
![]()
Ja echt huilen ja........... die andere ken ik niet met die WC's.... ga ik zo bekijken... gniffle nu al
Gijs als dat aftelgeluidje al begint gil ik al...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs...... kreeg em van die negerdjvriend van me.... ik moest gewoon een audiogesprek op msn met hem starten, want hij moest me horen huilen![]()
zoooo gehuild gijs...... buikpijn..... die gasten zijn eeeecht briljant
Gijs... de F1 manager...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs...... kreeg em van die negerdjvriend van me.... ik moest gewoon een audiogesprek op msn met hem starten, want hij moest me horen huilen![]()
zoooo gehuild gijs...... buikpijn..... die gasten zijn eeeecht briljant
hij had de laatste race anders wel meer punten dan ik had. Kut BMW.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs... de F1 manager...
Puntentotaal: 1021
Plaats overall: 2730
Budget: 20.760.000 euro
Dik 20 miljoen.. nooit wat veranderd zeker?
He Queen.... nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:26 schreef QueenR het volgende:
zo weer terug!!
Lief poesie hier, ze zijn aan elkaar aan het snuffelen gaat heel lief
Gator was weer top!blijft een geweldige winkel. al jaren vaste klant maar nu twee keer echt geweest, kan je haast niet naar buiten komen joh daar... alles is gewoon even gaaf en mooi, echt voor ieder wat wils. Van simpsons, muppets, naar star wars, x men en lord of the rings en enge creepie beesten en poppen Ze hadden ook weer echte helmen staan van de orcs van lord of the rings, zo groot zo mooi!!! onvoorstelbaar. (ook weer nieuwe echt werkende lightsabers, die van duko, anakin, maul etc)
![]()
met?quote:
Met zijn verjaardag iddquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:34 schreef QueenR het volgende:
ooh keagans verjaardag natuurlijkwe hebben het alvast gevierd omdat anders iedereen op vakantie was, maar hij is pas de 24e jarig. dus ik vergat het ff maar neem aan dat je het daar over hebt.
Heb jullie wel gemist hier hoor! hoest met je ukkies?
Prachtig beesjequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:35 schreef QueenR het volgende:
En hier dan het poezenspam, onze laatste aanwinst:
[afbeelding]
[afbeelding]
Harry en Gijs vinden het heel interessant, Bob zelf vind het nogal engmaar komt wel goed gok ik.
We hebben een huistelefoon met een ruimtebewaking. Soort van babyfoon dus.. omdat de babyfoon die we hadden stoorde en ook geluiden van de buren doorgaf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Wie hebben hier allemaal een babyfoon? B. neet, sjo ?
Wat voor een? tevreden mee?
Wii?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand nog iets van Kep gehoord trouwens?
We willen er vooral 1 voor als we bv bij de buren zitten of in de tuin terwijl ze dan op bed ligtquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
We hebben een huistelefoon met een ruimtebewaking. Soort van babyfoon dus.. omdat de babyfoon die we hadden stoorde en ook geluiden van de buren doorgaf.
Is het nodig? Mja niet echt denk ik, maar wel lekker voor je gemoedsrust. Als ze naar bed gaat, dan ligt ze nog wat te kwaken, en als ze dan uiteindelijk slaapt kijk ik op de klok.. en weet ik "zo laat sliep ze".. "ben je nu al wakker" of "nou ik ga maar eens kijken bij je".
Savonds nemen we de telefoon mee naar bed.. maar als ze om 0500 wakker word, en ze gaat lopen babbelen zet ik m wel uit.Tenslotte horen we het wel door de deur heen als ze echt gaat huilen... wat nooit gebeurd overigs.
Kijk toen ik baby was hadden mn ouders ook geen babyfoon hoor..
Had een Philips ding.... bijna nooit gebruikt.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Wie hebben hier allemaal een babyfoon? B. neet, sjo ?
Wat voor een? tevreden mee?
Ik ook niet.. heb je al gekeken op www.kieskeurig.nl of http://www.vergelijk.nl/ .. dan weet je wel wat er te krijgen is en prijzen enzo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
We willen er vooral 1 voor als we bv bij de buren zitten of in de tuin terwijl ze dan op bed ligtMaar er zijn zoveel merken
![]()
Phillips schijnt iig nogal storingsevoelig te zijn, veel ander signalen oppakken.
Een of andere alecto komt goed uit de tests maar dat merk ken ik helemaal niet
Je hebt toch altijd de A44? vlgs mij reed die nog wel aardig door.. dacht ik ..quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:36 schreef Sjotime het volgende:
......... BLIJVEN ze Nederland open gooien ofzo.... reed in Frankrijk... niks aan de hand.... Belgie? VROEEEEMMM,... maar eenmaal in Nederland aangekomen.... file....En een dikke... en nu kan ik niet eens meer normaal naar mijn werk
Breng net mijn twee ezels naar de creche......... duurt normaal 2 minuten.... nu 14Wordt er zo moe van....
nou ja of aankomen met een Pistool nu zo "gelukkig is" voor je het weet heb je echt serieuse ongelukken!quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Vriend en vriendin van een collega van me is gister door 12 Marokkanen in elkaar geramd. Gelukkig kon die jongen nog zijn broer bellen toen hij in de gaten had dat hij gevolgd werd. Die gast is lid van een schietvereniging. Dus kort nadat die ratten begonnen met slaan kwam hij (gelukkig) met een pistool aangereden.
Marokkanen
Deportatiesquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
moeten toch onderhand eens "opgeschoond" worden.
Ik denk dat ze die broer anders ook in elkaar geslagen hadden, en dan waren ze er niet zo goed vanaf gekomen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef QueenR het volgende:
nou ja of aankomen met een Pistool nu zo "gelukkig is" voor je het weet heb je echt serieuse ongelukken!
Maar goed, die marokkanen blijven idd wel erg lastig volk, moeten toch onderhand eens "opgeschoond" worden.
Gijs.. dit gebeurt bijna dagelijks wel ergens in Nederland denk ik... waarom denk je dat Pim en Rita zo populair worden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Vriend en vriendin van een collega van me is gister door 12 Marokkanen in elkaar geramd. Gelukkig kon die jongen nog zijn broer bellen toen hij in de gaten had dat hij gevolgd werd. Die gast is lid van een schietvereniging. Dus kort nadat die ratten begonnen met slaan kwam hij (gelukkig) met een pistool aangereden.
Marokkanen
Woordgebruik +8quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou ja of aankomen met een Pistool nu zo "gelukkig is" voor je het weet heb je echt serieuse ongelukken!
Maar goed, die marokkanen blijven idd wel erg lastig volk, moeten toch onderhand eens "opgeschoond" worden.
Vanwege hun harde populistische toon in het maatschappelijk debat toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Atuniel het volgende:
Gijs.. dit gebeurt bijna dagelijks wel ergens in Nederland denk ik... waarom denk je dat Pim en Rita zo populair worden?
true, maar als het mij zou overkomen zou ik ook blij zijn als iemand met een pistool kwam opdagen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Atuniel het volgende:
Maar goed.. nu zijn ze weg omdat iemand met een pistool kwam... de volgende keer komen de Marokkanen ook met een pistool.. het is niet de oplossing.
Nee,.... zo denk ik er ook over.... maar als het mijn broer zou zijn rij ik er ook zo snel mogelijk met mijn kitana naar toequote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar goed.. nu zijn ze weg omdat iemand met een pistool kwam... de volgende keer komen de Marokkanen ook met een pistool.. het is niet de oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |