quote:Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
ok, leuk voor je. Ik hoop dat je verhongerd
Eerst proberen ze je te verhongeren maar je rookt jezelf al op weg naar de longkanker dus we komen sowieso wel van je af en zodoende zullen ze je lunch zo wel komen brengen omdat hget uithongeren van jou geen zin meer heeftquote:Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef Razor21 het volgende:
Net gebeld ze bezorgen vandaag in 2 etappes ivm drukte......dus daar zit ik dan waarschijnlijk tussenga eerst maar even roken.......
![]()
renkerdelongkenker....quote:Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef Razor21 het volgende:
Net gebeld ze bezorgen vandaag in 2 etappes ivm drukte......dus daar zit ik dan waarschijnlijk tussenga eerst maar even roken.......
![]()
interessant....en nu maar hopen dat ze er perongeluk wat cyankali over hebben heen laten vallenquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:44 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Echt, die Razor-gozer is echt fokking vervelend. Ik ben hier nog maar net lid, maar ik kan hem nu al niet meer uitstaan. En maar zeiken, en maar zeiken over anderen. In real-life durft ie waarschijnlijk z'n mond niet open te trekken en is het zo'n mannetje die door iedereen uitgelachen word. Gaat ie hier een beetje de stoere jongen uithangen.
Heb je je ledenpas al?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:44 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Echt, die Razor-gozer is echt fokking vervelend. Ik ben hier nog maar net lid, maar ik kan hem nu al niet meer uitstaan. En maar zeiken, en maar zeiken over anderen. In real-life durft ie waarschijnlijk z'n mond niet open te trekken en is het zo'n mannetje die door iedereen uitgelachen word. Gaat ie hier een beetje de stoere jongen uithangen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:44 schreef NOOB-Inc. het volgende:
He gozer...tieft toch op...ik heb een bepaalde status hier op Klaagbaak dus mond houdenquote:Op maandag 3 juli 2006 12:44 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Jij hecht waarde aan je "status" op FOK! ?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
He gozer...tieft toch op...ik heb een bepaalde status hier op Klaagbaak dus mond houden![]()
En als ik zo vervelend ben kenkert dan op uit mijn topics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |