Als er iets is wat ik dus niet snap, is het iemand die liegt zonder een goede reden.
Zoals een 'maat' van me, tevens ook collega,
Leer ik hem dik 1 jaar geleden kennen en alles leuk en aardig
Nu had ie een auto, en hangt ie er een heel verhaal omheen, zonder reden
Zegt ie : '' deze auto is van een vriend, ik heb de wagen geleend aangezien hij in het buitenland zit en , hij komt in het voorjaar weer terug en dan neemt hij um weer in gebruik ''
Maanden verstrijken en ondertussen nog steeds hetzelfde verhaal : ' jaaa mijn vriend komt bijna terug, dus ik houd de wagen flink schoon, dan heeft ie um zo goed als nieuw terug'
Weer een paar maanden verder, het voorjaar brak dus aan en nog steeds geen vriend die zijn wagen kwam opeisen......even later schreeuwde hij het van de daken dat hij zijn wagen wilde verkopen : ' ik vind het allemaal te duur, dus ik verkoop MIJN wagen'
WTF!!
Eerst zeggen dat het niet zijn auto is, dan zeggen dat ie um wil verkopen
Ik zou hem eigenlijk hiermee kunnen confronteren, maar ik heb er ergens gewoon geen zin in
Als je dan al zo simpel ben, dan heeft confrontatie geen nut IMHO
Niets is erger dan een leugenaar zonder echt goede redenen
![]()
Meer voorbeelden?
Zijn we samen naar Amsterdam geweest
Alles wat gedaan is, alle activiteiten, daar was ik dus ook bij.
Gaat ie de volgende dag zn verhaal vertellen aan mensen met een vrachtwagen zout erbij; dingen verkondigen die helemaal niet waar zijn, niet gebeurt zijn. . .
Waarom blazen mensen dikwijls verhalen op? wat win je ermee? en, waarom doe je het als ik er naast sta, verwacht je soms dat ik alles verifieer en blij gaat staan 'ja-knikken' ?
Meer voorbeelden?
nee, dat wordt dan te lang
Zulk soort mensen moeten ze hun communicatievaardigheden ontnemen
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"