Meki is de knuffelmarrokaan van de crew. Wat hij uitkraamt zou een normale user al levenslang een ban voor hebben gekregen.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom is het toch zo bij ieder topic dat Meki opent het na reacties al begint te lijken op een bagger-topic?
Hij komt altijd met de meest domme niet onderbouwde opmerkingen (niet dat dit topic onderbouwt is) en het moet altijd gaan over hoe de moslimpjes gepest worden of hoe ze gediscrimineerd worden door overheid of pliesie of dat de pliesie niets doet.
Kunnen er niet bij bepaalde users een button "nieuw topic aanmaken" ontbreken ofzo?
Zo das mijn klacht dat meki eigenlijk iedereen uitnodigt om te baggeren op zijn mening
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meki is de knuffelmarrokaan van de crew. Wat hij uitkraamt zou een normale user al levenslang een ban voor hebben gekregen.
doe er wat aan!quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:45 schreef eerelid het volgende:
Meki kan echt helemaal niets <--- reactie zonder te weten wie Meki is
Zelfs ik ken Meki en ik kan je vertellen dat je niks mist. Idiote opmerkingen van hem altijd, we moeten hem eigenlijk gewoon negeren, misschien dat ie dan ergens anders gaat vervelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:45 schreef eerelid het volgende:
Meki kan echt helemaal niets <--- reactie zonder te weten wie Meki is
Marokkaan = Moslim = Extremistquote:Op maandag 3 juli 2006 15:27 schreef MrSASO het volgende:
Meki een moslim - extremist????
Dan stel ik voor dat we alle rechtse users, Nazi`s noemen.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Marokkaan = Moslim = Extremist
Vandaag de dag is dat een normale redenering![]()
Wat hij zegt (of vraagt).quote:Op maandag 3 juli 2006 15:27 schreef MrSASO het volgende:
Meki een moslim - extremist????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |