abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:40:14 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_40994310
hahahahaha

Wij gingen gisteren BBQ'en en Liam is dol op, zoals hij het noemt, "knuffelsaus"
dat is dus knoflooksaus
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 augustus 2006 @ 12:42:10 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40994358
We zitten te eten tijdens de vakantie. Pascal (10) vertelt dat hij van een kennis een kip mag hebben. Maar zijn moeder zegt dat ze er geen ruimte voor hebben. Oom qltel weet wel een oplossing: in de pan!

Pascal wordt boos en verklaart: Ik word kipvegetariër!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:42:38 #128
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40994375


Noah had gisteren een poepbroek dus ik zeg: "Bah Noah je stinkt!" roept Noah: "Papaaa!"
Is dat goed afgericht of niet?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:47:53 #129
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40994520
Geweldig die opmerkingen Leg maar aan Liam uit dat de andere persoon ook knoflooksaus moet eten wil het knuffelen een beetje gezellig blijven

De dochter van een vriendin van me was ook vegetarisch. Ze at alleen wel kippenpoten. Ze hoefde tenslotte niet de hele kip op te eten, alleen de poten

Zingen met Kai:
m@x: Poesje.......
Kai: mau
m@x: Kom eens.....
Kai: mau
m@x: Ik heb lekker melk voor........
Kai: Omaaaaaaaaa
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40994773
mmm knuffelsaus
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:17:16 #131
34891 melonovy
La Kutschie
pi_40999095
De dood en opa Henk(ie) in combinatie met haar wilde fantasie levert vaak grappige uitspraken op. Het regent met bakken uit de hemel, ja zegt Chiara, opa Henkie moet heel erg huilen omdat hij dood is.

Een ander: O, zegt ze opeens, ik moet opa Henkie weer even naar de hemel brengen, ik kijk haar moeilijk aan en vraag wat ze bedoelt, waarop ze zegt "ja, hij is uit de hemel gevallen."

Chiara hoort mij wel eens shit zeggen en dacht dat kan ik ook, dus toen iets niet lukte zei ze het: "Shit!" Ik vertelde haar dat dat een niet-zo-netjes woord is en dat mama het ook niet zo veel mag zeggen, en Chiara ook niet, waarop ze zegt: "Nou zeg, dat is shit!"

"Als ik later groot ben krijg ik ook grote borsten, haartjes hier, haartjes daar en een touwtje tussen mijn benen." (moeders was ongesteld en dat werd opgemerkt met deze uitspraak)

[ Bericht 1% gewijzigd door melonovy op 21-08-2006 15:25:06 ]
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:54:56 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_41003987
ze zijn zo grappig die kindjes
Kai is dol op oma denk ik?
Tja melonovy, dat touwtje hoort er toch ook bij
stormy waters...
sailin'
pi_41004135
whahahahaha melo geweldig kind heb je
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
  FOK!fossiel zondag 20 augustus 2006 @ 21:07:52 #134
2628 Karin
pi_41009943
Hahahaha heerlijk die praatjes!
Zo liep ik laatst in mijn onderbroek (string) door het huis. Bram "mama jij hebt onderbroek in je billen he?" Hahaha ja man ik heb een onderbroek in mijn billen. "Vind je dat lekker, een onderbroek in je billen?"
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:49:03 #135
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_41015980
Hi hi hi Chiara en Bram

Wilyan komt als hij 's ochtends wakker is naar me toe en kruipt in bed even boven op me om een flinke knuffel te geven. Vandeweek vroeg ik als hij zo lekker tegen/op me ligt of hij mamma's hart ook kon horen? Hij legt zijn oortje op mijn borst en luistert een tijdje...
Hij kijkt op en zegt:
" Mamma? Is muziek in mamma! ... Wat mooooooooi..... "

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_41016526
bram, goeie vraag!
en chiara, da's shit ja! en dat touwtje. (ook best shit!)
pi_41018353
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:49 schreef Noli. het volgende:
Hi hi hi Chiara en Bram

Wilyan komt als hij 's ochtends wakker is naar me toe en kruipt in bed even boven op me om een flinke knuffel te geven. Vandeweek vroeg ik als hij zo lekker tegen/op me ligt of hij mamma's hart ook kon horen? Hij legt zijn oortje op mijn borst en luistert een tijdje...
Hij kijkt op en zegt:
" Mamma? Is muziek in mamma! ... Wat mooooooooi..... "

ahw volgende keer naar je maag laten luisteren
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
  maandag 21 augustus 2006 @ 07:17:14 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_41020773
Bram

Wilyan muziek in mama
stormy waters...
sailin'
pi_41023697
piet vanochtend vroeg bij me in bed:"mijn buik vindt het een beetje paptijd...!"
(hij krijgt 's ochtends vaak nog een fles pap).
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:04:29 #140
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_41027366
Suus heeft haar eerste dag op de Kikkersloot (PSZ) achter de rug..

"Wat hebbie allemaal gedaan Suus??"
"Gespeeld..."
"waarmee??"
"weetiknie..."
"heb je buiten gespeeld??"
"ja!"
"En binnen gespeeld??"
"Ja!"
"waar heb je dan allemaal mee gespeeld??"
"weetiknie..."

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_41031843
Chiara noemt een string een blote-billen-onderbroek
best wel logisch

Paptijd Het was gewoon tij dom er uit te komen Bix!

Een zinnetje van Chiara: Ik heb honger voor wat lekkers (= ik heb lekkere trek)

Ireth, het kan wel even duren voor peuters kunnen navertellen wat ze hebben gedaan. Het zal wel overweldigend zijn geweest zo'n allereerste ochtend.
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:39:21 #142
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41035889
Ach Wilyan wat ontzettend lief is dat he.

Jolie zei vanmorgen tegen mij terwijl ik liep te janken 'je ben toch wel stoe(r) toch hoo mama' en maakte gebaar met denkbeeldige spierbal.

En net zei ze terwijl ze d'r sandalen in d'r armen had; 'sorry sandaals, sorry ik, jolie stapt steeds op je tenen'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 augustus 2006 @ 18:25:19 #143
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41037092
Jolie Jij maakt echt mooie zinnen

En Suus heeft dus lekker gespeeld
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:56:27 #144
156412 hestria
erg gastvrij
pi_41073242
mischien niet zo leuk maar wel lief,

mama heeft in haar vinger gesneden en michelle(17 mnd) zegt, mama auw? en geeft een kusje op mama's vinger
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_41082552
Julian (8 ) krijgt sinds dit jaar ook geschiedenis, vroeg me ma zo aan hem waar het over gegaan was, zegt hij zo: ja, over mensen die met theedoeken om hun achterwerk heen liepen ofzo ( prehistorie)

Toen we op vakantie waren in Las Vegas stonden er een paar hoeren in het hotel te wachten, zegt Julian zo tegen me zusje (16) : hey, daar pas jij mooi tussen!!!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:18:50 #146
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_41091788
Even gekopieerd vanaf mijn eigen log

Als kindje van twee jaar en vier maanden heb je uiteraard helemaal geen moeder meer nodig. Dan kun je alles immers “zelluf”, en bepaal je ook “zelluf” alle wetten en regels.
Zo kan niemand je ook vertellen of je moet gaan slapen of niet.

Gisterenavond liet mijn jongste zich slechts onder enige dwang bij de lego wegslepen. Eenmaal bij haar bed wurmde ze zich los en liet ze weten dat ze “zelluf” naar haar bed wilde gaan en dus liep ze de hele afstand terug om vervolgens gedwongen ‘vrijwillig’ naar haar bed te komen.
Haar opstand was daarmee nog niet geweken, het lieve meisje wilde niet slapen:

‘Junah gaat niet slape, ikke wakker blijve!’
- ‘Dat lukt je toch niet, lieverd.’
‘ Junah gaat g’woon niet slape, hoor.’
- ‘Nou ja, is goed, als je maar in je bed blijft liggen.

Ruim tien minuten lang bracht ze een vrolijk concert ten gehore, haar hele oeuvre kinderliedjes schalde door de kier van haar kamerdeur. Toen leek het verzet gebroken en stierven de laatste klanken in soezerig gemompel weg.

De volgende ochtend, het is half acht, staat er ineens een blij springend meisje naast mijn bed.
‘Junah is wakke bleve,’ juicht ze enthousiast. ‘Junah gaat stlaks slape,’ voegt ze er gedecideerd aan toe.
Vervolgens start het vaste ochtendritueel: een borstvoedingssessie (‘drinke bij mama’).
Eenmaal gelaafd deelt ze mede dat ze met de “lippe liepel” (Little People) wil spelen. Op mijn reactie dat ze toch zou gaan slapen antwoordt ze: ‘Junah heeft al slape hoor, bij drinke bij mama’.

Ach ja, iemand die alles “zelluf” kan, mag best wel eens het laatste woord hebben.
pi_41091930
Junah
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:10:48 #148
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41093425
Junah geweldig meisje. Een eigen willetje.

En ooooh zo herkenbaar....mooi om te lezen dat het er allemaal bijhoort...
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 23 augustus 2006 @ 14:14:07 #149
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41093534
Haha Junah
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:11:33 #150
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_41106851
Judith had vanmorgen een haar aan haar hand en kan dan natuurlijk niets meer doen totdat mama die haar verwijderd heeft. Ik vertel haar dat ze ook heel veel haren op haar hoofd heeft zitten en vraag haar of die ook wegmoeten. Judith (eerst een klein lachje): "Nee... dan ben ik niet Judith helemaal meer".
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')