Wat een kutzooi altijd in Nederland als het een beetje warm is. Gelijk smog, machinisten worden gewaarschuwd om op te letten wat er worden meer ontsporingen verwacht door de hitte (zit over 1.5 uur gelukkig weer in die klotetreinen
![]()
) en je bier wordt sneller lauw. Het enige nut dat we ervan hebben is dat de populatie (lees: vergrijzing) weer een beetje op niveau wordt getild, dat er over een tijdje weer flink onweer is in de avond en dat je later je snel lauw wordende biertje kan opdrinken in je zomerlijk voorkomen.
Maar wat pas echt poep is, is dat het in Nederland een grote klamme, benauwde bende wordt. Kunnen we geen passaatwind huren of alle werkloze medelanders laten helpen met waaiers en palmbladen??
Vannacht kon ik dus weer 2 uur slapen in totaal. Naakt op bed liggen woelen met het zweet tussen de bilnaad en de haan van de kinderboerderij al weer horen kuukelekuuën. En dan moet de nacht eigenlijk beginnen voor me.
Daarom ga ik er als echte Nederlander over klagen en doe ik dat nog Nederlandser op internet.
Go broeikaseffect
![]()
!
LastFM03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor