Smokkelen met chemische hulp is zooo not donequote:Op maandag 3 juli 2006 07:03 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
ik heb btw heerlijk geslapen vannachtmaarja ik heb ook gesmokkeld met wat chemische hulp
![]()
ik moest om 10 uur slapen, terwijl ik heel het weekend na 3 uur snachts ging slapenging niet echt werken. En ik heb belangerijke presentaties vandaag dus vandaar
![]()
Ja, en jij hebt nooit coke gebruiktquote:Op maandag 3 juli 2006 07:05 schreef Doderok het volgende:
[..]
Smokkelen met chemische hulp is zooo not done![]()
Eén keertje en vond het maar niks. Coke is voor softies!quote:Op maandag 3 juli 2006 07:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt nooit coke gebruikt [afbeelding]
Hm, ik dacht me te herinneren dat je meer had gesnoven..quote:Op maandag 3 juli 2006 07:15 schreef Doderok het volgende:
[..]
Eén keertje en vond het maar niks. Coke is voor softies!
quote:Op zondag 2 juli 2006 16:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Waar heb je dat fabeltje gehoord? Coke werkt verdovend, waardoor je er niets van voelt. Van coke neem je bovendien veel meer dan van speed. Mijn tussenschot is alvast nog intact na zes jaar.
Meth is geen coke!quote:Op maandag 3 juli 2006 07:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ik dacht me te herinneren dat je meer had gesnoven..
Dat er een ronkende oude golf voor ons huis stopte, met twee sjonnies die om half 4 's Nachts een joint gaan roken voor ons huis. Een uur een later diezelfde ronkende stinkgolf weer wegtourd zonder iets bereikt te hebben, behalve mij wakker te houden.quote:Op maandag 3 juli 2006 07:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat was het probleem met die sjonnies precies?
Ben ook al op mn werk nu. Echt zeldzaam kapot en heb een belangrijke afspraak zo.quote:Op maandag 3 juli 2006 08:34 schreef soylent het volgende:
Neem een zootje mandarijntjes.
Daar ga ik dan.
Door mijn voedselvoorraad bedoel je?quote:Op maandag 3 juli 2006 06:51 schreef Woutey het volgende:
[..]
Oh heel erg superkut ook![]()
Kun je toevallig een RedBulletje op de post doen voor me?
Ik ben namelijk in mijn zatte weekend welgetelt 0 keer naar de supermarkt geweest, dus ben totaal door mijn voedselvoorraad heen.
Als je normaal gesproken niet op die tijd slaapt, slaap je echt niet voor 6 uur. Van alcohol slaap je ook niet beter trouwens, hooguit sneller inslapen.quote:Op maandag 3 juli 2006 06:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeik eens niet man, als je tegen 7 uur ging slapen kan je nu echt niet brak zijn.
das zoongeveer 6 uur slaap man
Idd en maar klagen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:17 schreef Henno het volgende:
[..]
Als je normaal gesproken niet op die tijd slaapt, slaap je echt niet voor 6 uur. Van alcohol slaap je ook niet beter trouwens, hooguit sneller inslapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |