Ik dus ook, ik voel me nu ook wel tof.quote:Op maandag 3 juli 2006 06:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb de hele nacht nog niet geslapen, maar ben ook sinds 14:00 gister wakker en voel me keilekker.
Uurtje of 7 gisteravond.quote:Op maandag 3 juli 2006 06:23 schreef Sebasser het volgende:
Hoelaat sliep je dan ?
Vandaag geen inspanning voor mij, je weet dat er matige smog heerst!quote:Op maandag 3 juli 2006 06:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dus ook, ik voel me nu ook wel tof.
Alleen moet ik straks nog een hoop inspannende dingen doen, en of ik daar wel genoeg wakker voor ben denk ik niet
quote:Op maandag 3 juli 2006 06:25 schreef Woutey het volgende:
[..]
Vandaag geen inspanning voor mij, je weet dat er matige smog heerst!
Zeik eens niet man, als je tegen 7 uur ging slapen kan je nu echt niet brak zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 06:25 schreef Woutey het volgende:
[..]
Uurtje of 7 gisteravond.
Heb de hele dag in t zwembad gepilst en gedaan, en was superladderkapot en ben maar gaan slapen.
Hardstikke leuk en aardig totdat ik om 2 uur 's nachts de kater gepresenteerd kreeg.
Voel me erg naar nu.
kut ik woon in frieslandquote:Op maandag 3 juli 2006 06:25 schreef Woutey het volgende:
[..]
Vandaag geen inspanning voor mij, je weet dat er matige smog heerst!
Oh heel erg superkut ookquote:Op maandag 3 juli 2006 06:48 schreef soylent het volgende:
Aargh II. Meer niet slapen topics. Klotezooi!
Expres nog ff getraind gisteren (dan zou je moe moeten worden), Valdispert genomen, lekker gedouched, ff met vriendin gevoosd, keurig om 1:00 licht uit, licht laken voor de koelte... Maar nee hoor...
Om 6:00 ben ik er maar weer uit gegaan want dit wordt niks. Dan maar weer ff uittreksel lezen. Om 9:00 heb ik tentamen dat ik moet halen om niet eraf gekickt te worden (ja of ik moet gaan hosselen en op het matje en excuus maken en bidden). Dat wordt geniaal, ik ben echt te vaag. Aan de Red Bull dan maar...
Veel bestemmingen bereik je wel niet met die virtuele tunnels.quote:Op maandag 3 juli 2006 06:59 schreef Woutey het volgende:
Hierbij creeer ik een virtuele tunnel naar een ander deel van het forum. Deze tunnel zorgt er voor dat je heel makkelijk van topic naar topic kunt gaan.
[Onthulling] Negers
3 liter cola drinken + enkele blikjes engery drink + 3 kopjes koffie helpen mij de dag wel door ?quote:Op maandag 3 juli 2006 07:02 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
tip: drink GEEN caffeine in de avond
caffeine staat erom bekend dat het een halfwaarde tijd heeft van 6 uur in je lichaam, afhankelijk van je leeftijd enzo. Als je jonger bent of je rookt is dat al een stuk minder (3 uur bijvoorbeeld)
Na 2 bakken koffie zit er dus nog minstens voor 6 uur caffeine in je systeem, en dat is totaal niet bevordelijk voor je slaap kan ik je vertellen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |