locatie bouhof?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:27 schreef vaudej het volgende:
Klopt, zo gaat het ook op de noordelijke hogeschool leeuwarden, de gezonde broodjes zijn veel duurder dan die broodjes kroket en dergelijke. Slechte zaak!
Jullie hebben sowieso een kutkantine.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:27 schreef vaudej het volgende:
Klopt, zo gaat het ook op de noordelijke hogeschool leeuwarden, de gezonde broodjes zijn veel duurder dan die broodjes kroket en dergelijke. Slechte zaak!
Nou en? Waar ik werk betaal je 2.60 voor wat je daar beschrijftquote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
Broodje gezond bestaat bij die catering uit:
1 super klein kut pistoletje (net zo groot als me lul)
1 mini plakje kaas
1 mini plakje ham
1 dun plakje komkommer
1 dun plakje tomaat
1 dun plakje ei
miniscuul beetje sla
kortom een triest belegd broodje voor 1 fucking euro en 75 cent !!!
kostprijs van dit broodje: MAXIMAAL 20 cent !!
Nu ben ik best bereid om 1,75 neer te leggen, maar doe hem dan ook flink rijk beleggen...
En wrom moet zo'n kut catering zo veel geld verdienne op arme studenten? Als ze de kosten eruit halen is toch al genoeg...
En dan ook nog eens een broodje frikandel, die kost gewoon 1,10 !!
Vindt je het gek dat heel NL te dik wordt..
kortom ga nooit op Hogeschool Rotterdam studeren want je wordt hard anaal genaait daar..
![]()
kortom ga nooit op Hogeschool Rotterdam studeren want spellen leer je er in ieder geval niet daar..quote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
kortom ga nooit op Hogeschool Rotterdam studeren want je wordt hard anaal genaait daar..
Dan zitten wij op dezelfde schoolquote:Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef 19FR08 het volgende:
Ik ken het. Ik zit op het GLR. losse frikadel (zonder schoolpas) 1 euro. Broodje frkadel ¤1,20. Mexicano los 1,60.
whehe dan is 't inderdaad wel een klein broodjequote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
Hier ben ik al gestopt met lezen.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken vind ik dus echt zum kotsen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |