Dat is nooit bewezen...quote:Op zondag 2 juli 2006 23:44 schreef 456 het volgende:
.
Daarbij, zat Frank Rijkaard ook niet tijdens de CL in de kleedkamer van de scheids?
Precies, als alle samenzweringstheorieën écht zouden kloppen, dan had Frankrijk nooit Brazilië uit het toernooi geknikkerd.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Kan wel waar zijn, maar is geen excuus voor het verlies van Oranje.
Allemaal bijzaken die er bij gehaald worden, die afleiden van het slechte spel van Oranje.
Je moet, in wat voor situatie dan ook, jezelf kunnen beheersen.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:52 schreef kikoooooo het volgende:
Vieze belachelijke tyfushond
@Golfer. Volgens van basten was dat de reden dat NL zo opgefokt het veld op kwam
Als het overeenkomt qua namen als met die van het wielrennen, heb je idd wel eens kans dat wij er niet uit hadden gelegen tegen de portugezen. Alleen Van Persie speelde niet dramatisch en laat dat nu net de persoon zijn die zich zoiets helemaal niet meer kan permiteren...quote:Op zondag 2 juli 2006 23:43 schreef ErikT het volgende:
Woensdag komt die dopinglijst uit en dan telt heel het WK niet. In september nog eens proberen.
Dan is ie een slechte coach, als ie zijn spelers niet kan beheersen na zoiets gezien te hebben.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:52 schreef kikoooooo het volgende:
@Golfer. Volgens van basten was dat de reden dat NL zo opgefokt het veld op kwam
Zo slecht was het nu ook weer niet. Omdat deze bondscoach potentie (want brede steun) heeft voor de toekomst, wordt het straatje snel schoon geveegd. Men heeft ook geruisloos aanvaard dat in deze beslissende wedstrijd -de al tijden niet scorende- Kuijt het moest gaan doen. Dat is an sich veel opmerkelijker dan of dat Scolari een kopje thee drinkt bij Ivanov.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Kan wel waar zijn, maar is geen excuus voor het verlies van Oranje.
Allemaal bijzaken die er bij gehaald worden, die afleiden van het slechte spel van Oranje.
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:24 schreef okee6 het volgende:
Ik had als Boulahrouz zijnde ook rood gepakt als ik Sneijder voor me zag lopen, wetende dat daar een Davids had kunnen staan. Eigen fout.
Jack van Gelder (NOS) < Van Bastenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:29 schreef Gallacher het volgende:
Bron?
Er gebeurt wel meer amateuristisch, maar goed dat krijg je als er veel naar hogere wetten wordt geregeld. Dan is er ergens altijd wel ruimte om iets zelf te regelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:34 schreef Gallacher het volgende:
Oke,niet gezien,dan zal het inderdaad wel waar zijn. Ik vind dat ook niet kunnen idd
Ik heb dit nu zes keer gelezen, maar ik snap er geen reet van.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:07 schreef existenz het volgende:
Als het overeenkomt qua namen als met die van het wielrennen, heb je idd wel eens kans dat wij er niet uit hadden gelegen tegen de portugezen. Alleen Van Persie speelde niet dramatisch en laat dat nu net de persoon zijn die zich zoiets helemaal niet meer kan permiteren...
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:14 schreef APK het volgende:
Ik heb dit nu zes keer gelezen, maar ik snap er geen reet van.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |