Ja en ik speel een soort trivia met een droog kind nuquote:Op maandag 3 juli 2006 01:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja zonder ban dan he, en een leven.... heerlijk
OMG ze worden steeds lelijker,of doen ze de lelijkers snachtsquote:
Dit is de dame die normaal in hun oortelefoontje zit te tetteren. Maar heden is er al een blonde dame voor de camera terecht gekomen. Helaas niet Wytske.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
OMG ze worden steeds lelijker,of doen ze de lelijkers snachts
Nee Wytske is best te pruimen,bij deze blijf je op haar neus lettenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dit is de dame die normaal in hun oortelefoontje zit te tetteren. Maar heden is er al een blonde dame voor de camera terecht gekomen. Helaas niet Wytske.![]()
Je bedoeld Celine. Tja, ze is wel mooi maar ik vond dat ze altijd een beetje te veel stond te liegen. De andere dames, zoals Wytskequote:Op maandag 3 juli 2006 01:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Wytske is best te pruimen,bij deze blijf je op haar neus letten![]()
Ik heb net bij de tandarts even bij kunnen slapen.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:. Om half 5 sliep ik nog niet. Wat een warmte
quote:
quote:
WORD HODFER WEER IS BLAUW GEK,WE ZIJN UITGESCHAKELD ORANJE PAUPERquote:Op maandag 3 juli 2006 09:37 schreef Skaai het volgende:
Stop staring at me, ik ben al zenuwachtig en je maakt het alleen maar erger
Wrom ben je zenuwachtig?quote:Op maandag 3 juli 2006 09:37 schreef Skaai het volgende:
Stop staring at me, ik ben al zenuwachtig en je maakt het alleen maar erger
Ik blijf ze mentaal steunen tot 9 juli. Een echte Oranje fan haalt ook niet meteen de vlaggetjes weg, maar blijft ondanks hun ondergang EIN FAN FUR HET LEBEN!quote:Op maandag 3 juli 2006 09:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
WORD HODFER WEER IS BLAUW GEK,WE ZIJN UITGESCHAKELD ORANJE PAUPER
Ik heb straks een intakegesprekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |