Ja en ik speel een soort trivia met een droog kind nuquote:Op maandag 3 juli 2006 01:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja zonder ban dan he, en een leven.... heerlijk
OMG ze worden steeds lelijker,of doen ze de lelijkers snachtsquote:
Dit is de dame die normaal in hun oortelefoontje zit te tetteren. Maar heden is er al een blonde dame voor de camera terecht gekomen. Helaas niet Wytske.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
OMG ze worden steeds lelijker,of doen ze de lelijkers snachts
Nee Wytske is best te pruimen,bij deze blijf je op haar neus lettenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dit is de dame die normaal in hun oortelefoontje zit te tetteren. Maar heden is er al een blonde dame voor de camera terecht gekomen. Helaas niet Wytske.![]()
Je bedoeld Celine. Tja, ze is wel mooi maar ik vond dat ze altijd een beetje te veel stond te liegen. De andere dames, zoals Wytskequote:Op maandag 3 juli 2006 01:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Wytske is best te pruimen,bij deze blijf je op haar neus letten![]()
Ik heb net bij de tandarts even bij kunnen slapen.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:24 schreef Dizer het volgende:. Om half 5 sliep ik nog niet. Wat een warmte
quote:
quote:
WORD HODFER WEER IS BLAUW GEK,WE ZIJN UITGESCHAKELD ORANJE PAUPERquote:Op maandag 3 juli 2006 09:37 schreef Skaai het volgende:
Stop staring at me, ik ben al zenuwachtig en je maakt het alleen maar erger
Wrom ben je zenuwachtig?quote:Op maandag 3 juli 2006 09:37 schreef Skaai het volgende:
Stop staring at me, ik ben al zenuwachtig en je maakt het alleen maar erger
Ik blijf ze mentaal steunen tot 9 juli. Een echte Oranje fan haalt ook niet meteen de vlaggetjes weg, maar blijft ondanks hun ondergang EIN FAN FUR HET LEBEN!quote:Op maandag 3 juli 2006 09:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
WORD HODFER WEER IS BLAUW GEK,WE ZIJN UITGESCHAKELD ORANJE PAUPER
Ik heb straks een intakegesprekquote:
Sorry schat, ik wou al die vragen stellen, maar ik moetquote:Op maandag 3 juli 2006 09:44 schreef Skaai het volgende:
'Oh Skaai, een intake gesprek! Jeetje! Wat tof! Waar heb je dat intake gesprek? En waarom eigenlijk? Moet je een glaasje water? Moet ik met je mee, als ondersteuning?
Jullie houden niet van me.
Nou, die leraar kok daar op 't ROC mag me best nemen hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 09:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Succes Skaai en ze nemen je echt wel
Damn dat klinkt raar zo
Ik wist wel dat er iets achter zat,je houd niet eens van kokenquote:Op maandag 3 juli 2006 09:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou, die leraar kok daar op 't ROC mag me best nemen hoor
Wat een lekker ding, alleen voor hem zou ik die opleiding al willen doen
Ja, ik was heel de dag niet onlinequote:Op maandag 3 juli 2006 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn we zondag braaf geweest, er is heel de dag niemand geband.
Ik wil ook jouw inlogcode!quote:
Als je nou eerst eens je mail kijkt, en dan pas gaat posten, greppelsletquote:
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal niet zwaaien.
Ik heb zoveel mail adressen, de meeste kijk ik maar 1 x per maandquote:Op maandag 3 juli 2006 10:09 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens je mail kijkt, en dan pas gaat posten, greppelslet![]()
![]()
.
WEET IK!quote:
MB... ARE YOU THERE... there... ere... Re?quote:
die ligt nog the maffenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MB... ARE YOU THERE... there... ere... Re?
jij jij jij stomme stalker die mn naam niet eens goed onthoudquote:
Ik zat hier al hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 11:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij jij jij stomme stalker die mn naam niet eens goed onthoud
Hm... dat lag ook wel meer in de lijn der verwachting eigenlijkquote:
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:00 schreef Ghostbuster het volgende:
En geen hey Spook terug zeggen Tha fucking Erik
HA dat zou je wel durven GEKquote:Op maandag 3 juli 2006 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
En daar zit een bron van waarheid in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |