eehm.. op dit moment nog thuis?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:23 schreef vibri het volgende:
Owh, en kan iemand me vertellen waar Mokster uithangt?
Groot gelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 06:45 schreef nixxx het volgende:
Ze komt iig niet (veel) meer op fok. MSN heb ik dr ook al even niet gezien..
Goed om te zien dat Nixxx al zo vroeg naar zijn werk gaat, weer een productieve burger er bij.quote:Op maandag 3 juli 2006 06:44 schreef nixxx het volgende:
goeiemorgen!
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. Vandaag laatste tentamen en danVakantie
Het is weer gezellig hier?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:52 schreef melismay het volgende:
Je kan wel merkens dat Nixxx aan het werk is hoor
Ja, en het feit dat Pheno vandaag afwezig is werkt nog sfeerverhogender.quote:
Dat is dan ook gewoon een pest jongquote:Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, en het feit dat Pheno vandaag afwezig is werkt nog sfeerverhogender.![]()
Ja, een vervelende rotpinguïn is het.quote:
Laat hem lekker op een ei zitten.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, een vervelende rotpinguïn is het.![]()
Nee man, dan komt er op termijn een kleine versie van Pheno en daar zit niemand op te wachten.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat hem lekker op een ei zitten. [afbeelding]
Niet als je een nep kalk ei onder hem legt!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee man, dan komt er op termijn een kleine versie van Pheno en daar zit niemand op te wachten.![]()
Zou hij daar in trappen?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet als je een nep kalk ei onder hem legt!
quote:
Wel goed dat nixxx aan het werk is, anders was 't alleen maar nixxx die actief was in de SCquote:Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, en het feit dat Pheno vandaag afwezig is werkt nog sfeerverhogender.![]()
Dat heeft hem nog nooit tegen gehoudenquote:Op maandag 3 juli 2006 12:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel goed dat nixxx aan het werk is, anders was 't alleen maar nixxx die actief was in de SC
Vanzelfsprekendquote:Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar het gaat uiteraard helemaal nergens over zo.
Er was eens: De zonquote:Iemand nog leuke verhalen? Spannende dingen gedaan?
Annie, naar het schijnt!quote:Mensen al single af?
Dat is al even, dus zo nieuw is het nietquote:
Voor mij welquote:Op maandag 3 juli 2006 13:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is al even, dus zo nieuw is het niet![]()
Sereen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:48 schreef Aarti het volgende:
Goeiemiddag, wat een rust hier!
kom je er eentje voor mij brengenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:08 schreef dawg het volgende:
Heet. Tijd voor een Magnum. Met witte chocolade.
Goedemiddag. Ja, waar was je nu? Leven in de tent willen we!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:48 schreef Aarti het volgende:
Goeiemiddag, wat een rust hier!
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb al iets anders gedaan wat je een tijdje geleden vroeg.
Dat is een optie. Waar gaat de magnum heen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |