abonnement Unibet Coolblue
pi_39452420
nu vraag ik me af of het mogelijk is met 1 of ander product om uw broeken terug zwart te krijgen omdat ze nu wat afgebleekt zijn. Ik heb daarvoor geen azijn gebruikt, maar nu doe ik dat wel.
pi_39452430
Bij de drogist kun je textiel verf kopen.
ijs_beer fan!
  zondag 2 juli 2006 @ 17:59:22 #3
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_39452930
Je mag wel je zeggen hoor. .

Maar idd textiel verf .
pi_39453583
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:59 schreef Orealo het volgende:
Je mag wel je zeggen hoor. .
Nooit met een Belg gesproken?
pi_39463357
Je kunt bij goede drogisten een product dat Iberia heet kopen. Je giet de inhoud van een sachetje in de trommel van je wasmachine en laat de machine een was zonder voorwas draaien op 40 graden en zwart is je broek weer!!! Ik heb het gisteren voor het eerst geprobeerd met een katoenen jurk en vestje en het werkte heel goed. Je moet wel naderhand je wasmachine een programma laten draaien met wasmiddel met bleekmiddel op 60 graden ( zonder kledingstukken er in) om er zeker van te zijn dat de machine goed schoon is. Er zitten 4 zakjes in een pakje en op het doosje staat hoeveel je moet gebruiken ( gaat per gewicht van de kleding) 1 pakje kost nog geen ¤3,-
pi_39463421
klik hier

hier kun je zien wat het is

[ Bericht 21% gewijzigd door Mylene op 03-07-2006 09:24:29 (linkje aangepast i.v.m. lay-out) ]
pi_39463431
Ik raad je dit geklooi echt af.
pi_39463438
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:33 schreef pcbkb het volgende:
Je kunt bij goede drogisten een product dat Iberia heet kopen. Je giet de inhoud van een sachetje in de trommel van je wasmachine en laat de machine een was zonder voorwas draaien op 40 graden en zwart is je broek weer!!! Ik heb het gisteren voor het eerst geprobeerd met een katoenen jurk en vestje en het werkte heel goed. Je moet wel naderhand je wasmachine een programma laten draaien met wasmiddel met bleekmiddel op 60 graden ( zonder kledingstukken er in) om er zeker van te zijn dat de machine goed schoon is. Er zitten 4 zakjes in een pakje en op het doosje staat hoeveel je moet gebruiken ( gaat per gewicht van de kleding) 1 pakje kost nog geen ¤3,-
Jammer genoeg werkt dit alleen goed bij katoen, niet bij synthetische stoffen.
Live it!
pi_39481938
Op de verpakking staat dat het ook bij synthetische stoffen en mengstoffen gebruikt kan worden maar de kledingstukken die ik gedaan heb waren inderdaad katoen. Ik heb wel slechte ervaring met Dylon en synthetische stoffen. Mijn ervaring is trouwens dat alleen katoen zo vaal wordt.
pi_39485873
Ik heb wel eens gehoord dat je je verbleekte zwarte spijkerbroek een nachtje in een emmer sterke thee moet zetten om hem weer donker te krijgen.
Ik moet zeggen dat ik het nog nooit geprobeerd heb, zelf
Zolang er was is, is er leven.
pi_39526834
bedankt voor de tips.
ik ben vandaag naar de drogisterij geweest en daar hadden ze DYLON en IDEAL.
Ideal leek me een gemakkelijk systeem, bij Dylon zag ik dat je het handmatig moest verven. Iemand die al ervaring heeft met Ideal?

Mijn afgebleekte broek is 100% katoen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:36:44 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39536991
Dylon is er ook voor verfen in de machine. Ik heb tenminste wel eens al mijn zwarete kleren met zwarte verf van hun gedaan. Prima resultaat. Zelfs met shirtjes waar een print op zat ging het toen goed.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_39537123
dylon voor in de machine, halve kilo zout erbij en voor je het weet zijn je kleren weer mooi gekleurd erg makkelijk (wel even je wasmachine naspoelen)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:43:29 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39537195
Bij sommige machines blijven er verfresten achter de rubber ring (bij de deur) achter, ook na het naspoelen. Daar moet je na afloop even met een doekje langsgaan anders heb je nog een tweede keer plezier van je verf.
Vampire Romance O+
pi_39551770
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:36 schreef ray- het volgende:
nu vraag ik me af of het mogelijk is met 1 of ander product om uw broeken terug zwart te krijgen omdat ze nu wat afgebleekt zijn. Ik heb daarvoor geen azijn gebruikt, maar nu doe ik dat wel.
dylon textielverf wasmachine-methode (Kruidvat, boxvormige pakjes)
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:19:12 #16
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_39552955
Tvp, ik moet binnenkort ook eens wat gaan verven..
pi_39625137
broek net eruit gehaald, en het ziet er top uit :-)
bedankt voor de tips!

zo was het alleszins:
verf en zout in machine doen
wassen op 60 graden
daarna gewoon wassen zoals altijd
tenslotte wasmachine zonder kleren op 90 graden laten draaien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')