het is de wet de bepaald, en die wet wordt in Enschede dus correct uitgevoerd. Niets dan normaal. Tevens ben je verplicht een vorm van legitimatie op zak te hebben. Simpel zat.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:25 schreef Razor21 het volgende:
Sterf aan de hoerende renkerdekenker.
Gistermiddag even lekker in Enschede wat gedronken was er mijn vriendin, dus ik kwam op het idee om eens te gaan blowen sinds maanden.
Ik 26 zij is 41 (ziet eruit als 34 jaar)
1ste coffeeshop die ik binnenloop met vriendin :
Razor21 : Hey heb je 1 gram wiet en wat vloe?
Medelander : Mag ik je legetimatie zien?
Razor21 : Niet bij me wel een pinpas en NS kortingskaart.
Medelander : Sorry dan mag ik niets verkopen.
Razor21 : Je ziet toch wel aan mij dat ik de 18 gepasseerd ben? En wat dacht je dan van mijn vriendin?
Medelander : Sorry niets aan te doen ikke niet verkopen zonder geldige legetimatie.
Razor21 :![]()
Volgende coffeeshop precies hetzelfde verhaal....![]()
![]()
Als ik thuis ben (Huizen) en ga naar de coffeeshop in Bussum / Hilversum / Amsterdam krijg je het zonder pardon mee....
Dus ik zeg tegen al die Twentse boeren.....![]()
![]()
En dan nog eens wat die medelanders daarzo achter de balie waren volgens mij zelf 15 jaar![]()
![]()
![]()
Daar gaat dit topic niet over...quote:Op zondag 2 juli 2006 17:32 schreef Solomon het volgende:
ff wat anders, wat moet je met een vriendin van 41? Kon je moeder zijn.
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over...![]()
Maar ja leren kennen via internet over 1 week alweer 6 maanden en gaat prima....en zoals ik al zei de meesten schatten haar rond de 33 a 34 jaar..![]()
Je denkt toch niet dat als ik uitga een rijbewijs / paspoort of iets anders meesleep?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:34 schreef P-azz het volgende:
[..]
het is de wet de bepaald, en die wet wordt in Enschede dus correct uitgevoerd. Niets dan normaal. Tevens ben je verplicht een vorm van legitimatie op zak te hebben. Simpel zat.
Nogmaals, ik geef deze coffeeshops gelijk. Hun gaan nl. de fout in als ze geen legitimatie vragen. Regels zijn regels. Of je nu 65 bent of 18, je bent inwoner van NL en je hoort je eraan te houden.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat als ik uitga een rijbewijs / paspoort of iets anders meesleep?
Ik vind gewoon dat als je duidelijk kunt zien dat iemand ouder is dan 18 je hem gewoon kunt helpen..
Het was gewoon een Marokaanse Dwarsligger![]()
Ja ergens snap ik het ook wel....maar omdat ik altijd gewend ben dat ze in mijn omgeving wat makkelijker zijn...quote:Op zondag 2 juli 2006 17:38 schreef P-azz het volgende:
[..]
Nogmaals, ik geef deze coffeeshops gelijk. Hun gaan nl. de fout in als ze geen legitimatie vragen. Regels zijn regels. Of je nu 65 bent of 18, je bent inwoner van NL en je hoort je eraan te houden.
[moraalridder] Inderdaad. Ben die Marokkaan dus maar dankbaar dat je niet in oude slechte gewoontes teruggevallen bent.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja ergens snap ik het ook wel....maar omdat ik altijd gewend ben dat ze in mijn omgeving wat makkelijker zijn...
Maar ja blowen is toch kut![]()
Nu zeg je het toch echt zelf nog een keertje dan krijg de renkerdekenkerquote:
Dan heb je het helemaal mis ze is juist harstikke knap en lief ......quote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef SeLLeM het volgende:
Renkerdekenker zuigt net zoals mensen die geen id in hun wallet hebben zitten. En dan ooknog een vrouw van 41 neuken. Dit alles doet mij denken aan een graftak.![]()
Weet ik niet meer precies kom nooit in Enschede vanaf de terassen (oude markt) gezien loopt er een fiets/voetpad langs Cafetaria "De Muur" en dan meteen links af steeg in.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:37 schreef Skv het volgende:
Mafkees.
Welke ben je geweest?
Mixx / Sharon / the Edge zeker.
Komt door al die kutmoffen hier. Die komen allemaal hier drugs halen.
Als de pliesie ook maar één iemand onder de 18 in een shop vind, kan de shop sluiten.
Daarom zijn ze echt fucking streng (ook al kom je er elke dag, altijd moet je je ID laten zien).
En dan nog, het is wettelijk verplicht ID bij je te hebben, dus als je dat gewoon had was er niks aan de hand..
Ja dat kan, die zit daar idd. Tenminste vroeger wel, ik ben echt in geen 5 jaar in dat straatje geweestquote:Op zondag 2 juli 2006 18:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies kom nooit in Enschede vanaf de terassen (oude markt) gezien loopt er een fiets/voetpad langs Cafetaria "De Muur" en dan meteen links af steeg in.
Volgens mij heette er eentje iets van "Sahara" kan dat?
echt wel! dat scheeltquote:Op zondag 2 juli 2006 18:44 schreef McGilles het volgende:
Gelukkig lijkt ze 34 en geen 35!
laat een een foto van je vriendin zienquote:Op zondag 2 juli 2006 17:25 schreef Razor21 het volgende:
Gistermiddag even lekker in Enschede wat gedronken was er mijn vriendin, dus ik kwam op het idee om eens te gaan blowen sinds maanden.
Razor21 : Je ziet toch wel aan mij dat ik de 18 gepasseerd ben? En wat dacht je dan van mijn vriendin?
Medelander : Sorry niets aan te doen ikke niet verkopen zonder geldige legetimatie.
![]()
Als ik thuis ben (Huizen) en ga naar de coffeeshop in Bussum / Hilversum / Amsterdam krijg je het zonder pardon mee....
![]()
En dan nog eens wat die medelanders daarzo achter de balie waren volgens mij zelf 15 jaar![]()
![]()
![]()
Blijf alsjeblieft in die randstad van je, en kom niet meer terug.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:25 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ben eigenlijk wel benieuwd...quote:Op zondag 2 juli 2006 19:39 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
laat een een foto van je vriendin zien
Ja, dat kan. Zit daar bij de Junglebar en de oude Nieuwmarkt.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies kom nooit in Enschede vanaf de terassen (oude markt) gezien loopt er een fiets/voetpad langs Cafetaria "De Muur" en dan meteen links af steeg in.
Volgens mij heette er eentje iets van "Sahara" kan dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |