Dit moet een grap zijnquote:Ik ben 14 jaar en ik doe precies alles na van 50 Cent. Hij is gewoon zo'n vet coole gangsterrapper. Zijn flow (hoe hij rapt) is gewoon te gaaf. Ik draag altijd lage broeken en ik heb g-unit schoenen. ik heb gouden ringen van mijn vader en kettingen van mijn moeder gejat. Mijn blanke vrienden zeggen altijd tegen mij dat ik raar praat, maar mijn donkere vrienden vinden mij stoer. Hoe ik nu doe voel ik mezelf. Toen ik een keer ruzie had met een vriend had ik een mes getrokken naar hem die ik had gejat uit de keukenla. Toen was de politie bij mijn thuisgekomen en zeiden dat ik als ik dit nog een keer deed naar de jeugdgevangenis moest. Ik vond het wel stoer want 50 heeft ook in de gevangenis gezeten! Elke keer als zijn clip op tv komt, zet ik hem zo hard dat mijn moeder zo boos wordt dat ik de rest van de dag geen tv meer mag kijken. Gisteren gebeurde dat ook en belden de buren aan en vroegen of ik wel normaal was. Toen dacht ik bij mezelf: Ben ik wel normaal? Wie heeft dit ook?
En jij bent de postbode die 2000 brieven had gestolen? Maw. hoe kom jij dan aan die brief?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:15 schreef Rock-shocker het volgende:
De brief:
[..]
Dit moet een grap zijnMijn beeld van de jeugd, wat doe je!
Of zou die wanker op Fok! zitten?
Via Vro's achterwerk?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:17 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
En jij bent de postbode die 2000 brieven had gestolen? Maw. hoe kom jij dan aan die brief?
Wat hij zegt. Vette avatar trouwens! MGS!quote:
Artikel schmartikel. Het zijn amper drie zinnen met een verrotte zinsbouw en verkeerde lidwoorden.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:19 schreef XiChico het volgende:
Was laatst ook een topic over, met foto van het artikel.
Dat hoop ik wel ja!quote:
Dus die gozer was serieus?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:19 schreef XiChico het volgende:
Weet je wat Achterwerk is? Dat is een rubriek met brieven van pubers met issues. Een soort van "lieve Marijke" maar dan met antwoorden van leeftijdsgenoten die brieven schrijven ter reactie op oudere brieven.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:19 schreef XiChico het volgende:
wat? kettingen van je moeder?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:05 schreef marinus_huissoon het volgende:
ik hoop niet dat het jacco isik heb het ook gehat
bling bling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |