quote:Op zondag 2 juli 2006 17:11 schreef SunChaser het volgende:
Had je maar in een keer moeten slagen, lamlul. Neem een voorbeeld aan Taida.
gaat werkenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:14 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt toch leren aan het strand, beetje zwemmen, leren, gluren naar topless wijven, leren, ijs eten, leren.
hier nog een; laatste tentamen (ook gelijk de moeilijkste, 12% slagingskans eerste keer gemiddeldquote:
enige wat werkt is regelmatig afleiding, dikke ventilator en veel koel drinken in de buurt.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:28 schreef Reena het volgende:
Ik moet volgende week mijn scriptie inleveren en moet nog best veel doen, dus ik zit de komende week ook opgesloten in mijn kamer achter een computer, terwijl iedereen lekker van het weer kan genieten....en in mijn kamer is het niet bepaald een lekker studie temperatuurtje op dit moment...
trouwens, goeie muzieksmaak.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:28 schreef Reena het volgende:
Ik moet volgende week mijn scriptie inleveren en moet nog best veel doen, dus ik zit de komende week ook opgesloten in mijn kamer achter een computer, terwijl iedereen lekker van het weer kan genieten....en in mijn kamer is het niet bepaald een lekker studie temperatuurtje op dit moment...
Je vergeet Wimbledon nogquote:Op zondag 2 juli 2006 23:22 schreef ErikT het volgende:
10 juli pas de laatste. Gelukkig staan we niet in de finale
Warm is het. Die Tour helpt ook niet echt. Volgens mij wordt het helemaal niks
Ik leer nog liever dan dat ik tennis kijk.quote:
even nieuwsgierig...om welke vakken gaat het??quote:Op zondag 2 juli 2006 17:10 schreef S-Two het volgende:
Waarom heeft iedereen al vakantie, gaat op stap, gaat zwemmen en allemala leuke dingen doen en mag ik verdomme gewoon nog 1,5 week leren voor 4 kut-tentamens
Statistiek, SPSS, Internationale Economie en Financieringquote:Op maandag 3 juli 2006 16:33 schreef Wereldman het volgende:
[..]
even nieuwsgierig...om welke vakken gaat het??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |