Shit heb ik weer ...kom ik net twee puntjes te kortquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef Enlightenment het volgende:
[..]
Nee, snap dat dan. Dat soort hoogstaande zinnen kun je alleen begrijpen als je op je 5e al een IQ van 150 had.
zie link in vorige post
Wat is daar mis mee? De TS wil hoop ik wel een goede computer; hij hoeft alle onderliggende theorie niet te begrijpen als hij maar de juiste keuze maakt; en gezien zijn kennisniveau kan hij dat niet zelf. Daarom maakt hij ook een topic aan lijkt mij: om zich te laten informeren. Daar komt ook een stukje theorie bij, als hij de conclusie maar snapt. Anderen kunnen met de onderbouwing het er mee eens zijn of kritiek hebben. Zo werkt dat meestal op een forum.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef StonedKinG het volgende:
Grappig dat alle ICT helden hier beginnen te blaten over FSB's, instructies per kloktik, instructiesets, multipliers, 64-bit, L2 caches, terwijl de TS waarschijnlijk nog niet eens het verschil tussen een monitorstekker en een usb poort ziet
Jij begrijpt het niet helemaal. Niemand (in elk geval ik niet) raad hem aan om de duurste processor te nemen, dat is verspilling van je geld. Waar ik en anderen het over hebben is dat je door een andere keus te maken je de helft minder kwijt bent en nog een snellere processor hebt ook. Dat bedoel ik met "de juiste keuze maken".quote:TS, neem lekker gewoon de PC die goed is voor je portemonnee, waar jij hem voor wilt gebruiken is elke recente processor wel goed. Neem lekker veel geheugen en een goede videokaart. Voor de 300 euro meer die "De snelste processor" moet kosten ipv die ene net 50 Mhz langzamer koop je liever 2 GB Ram (Videobewerking) of een flinke videokaart!
Deels eens, maar helaas eindigd dat in een heen en weer getouwtrek van moeilijke termen (althans voor TS) waar ie niets aan heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef Enlightenment het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? De TS wil hoop ik wel een goede computer; hij hoeft alle onderliggende theorie niet te begrijpen als hij maar de juiste keuze maakt; en gezien zijn kennisniveau kan hij dat niet zelf. Daarom maakt hij ook een topic aan lijkt mij: om zich te laten informeren. Daar komt ook een stukje theorie bij, als hij de conclusie maar snapt. Anderen kunnen met de onderbouwing het er mee eens zijn of kritiek hebben. Zo werkt dat meestal op een forum.
De vraag is hoever de TS daar in wil gaan. Qua prijs/mogelijkheden is de Pentium D805 de beste processor, indien overgeklokt. (Lopen iets van 5 delen op Tweakers over). Maar misschien is TS gewoon het beste af met een HP systeem.quote:Jij begrijpt het niet helemaal. Niemand (in elk geval ik niet) raad hem aan om de duurste processor te nemen, dat is verspilling van je geld. Waar ik en anderen het over hebben is dat je door een andere keus te maken je de helft minder kwijt bent en nog een snellere processor hebt ook. Dat bedoel ik met "de juiste keuze maken".
En wat gaat die Pentium D kosten ?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:31 schreef Enlightenment het volgende:
Pentium D (sowieso elke Netburst Intel) lijkt me geen goede keus. Als hij voor intel wilt gaan kan hij beter even wachten tot eind deze maand de Core processor beschikbaar is. Tegen die tijd verlaagt AMD ook significant de prijzen dus dan is het aanbod van processors sowieso beter. Maarja je moet niet te lang wachten met uitstellen.
Het zal wel de AMD Sempron 3000+ Packard bell deluxe wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:22 schreef TR08 het volgende:
Ik denk ik kijk eens in mijn topic history en wat ziet mijn oog? Deze thread loopt nog steeds.
Oh my God
Echt de klassieke AMD vs Intel discussie hier. Benchmarks zonder verantwoording, argumenten als "wanneer je hem overklokt" alsof TS dat gaat durven
Heeft TS nu al een processor trouwens?
Vergeet de X64 dual core met SSE2-ultra en gemultiplexte FSB niet hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zal wel de AMD Sempron 3000+ Packard bell deluxe worden
dual? ik zit al aan de tera core hier hoor!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:18 schreef TR08 het volgende:
[..]
Vergeet de X64 dual core met SSE2-ultra en gemultiplexte FSB niet he![]()
![]()
Duurder dan AMD verwachte ik al jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:53 schreef Enlightenment het volgende:
Duurder dan AMD.
Maar hij is ook sneller dan het reguliere aanbod van AMD. Welke de beste prijs-prestatie verhouding gaat krijgen valt nog even te bezien...
Klik hierquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:08 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Duurder dan AMD verwachte ik al ja
Maar rond welke prijs moet ik dan denken?
Een wattuh? Een Tering Vette Pentium?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:59 schreef S-Two het volgende:
Ik ga er na de vakantie ook ff 1 kopen, een tvp dus.
De mijne natuurlijk (net als de beste PC \Processor )quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:34 schreef Corporate_Intestines het volgende:
"Wat is de beste auto???????????????????????????".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |