abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39446221
Staat er al bijna 3 weken een caravan half op een parkeerplaats voor mijn voortuin.
Hierdoor kijk ik nu dus uit op een lelijk klein caravannetje zonder kenteken, kapot (geplakt) raam etc. in plaats van gewoon de straat in. Superirritant, want dat is dus het enige raam waardoor wij op de begane grond naar buiten kunnen kijken (zoals in veel huizen).
Die caravan kan gewoon aangehaakt worden heb ik gezien, hij heeft geen slot en alleen de handrem staat erop
Logisch natuurlijk, wie neemt nou zo'n lelijk ding mee?
Ondertussen erger ik me eraan, maar omdat er behoorlijk wat mensen zijn van wie die caravan kan zijn (ik woon op een hoek, tegenover me wat appartementen) ga ik echt niet al die huizen af.
Wat zouden jullie doen, ik stoor me er behoorlijk aan.
Ik heb zelf gedacht aan:
- Brief op de caravan plakken
- Toch maar alle huizen afgaan en vragen of ie verplaatst kan worden
- Gemeente inschakelen
- Politie vragen

Dank voor jullie reacties....ik zou graag weer de straat in willen kijken en niet tegen zo'n lelijke caravan.
  zondag 2 juli 2006 @ 12:41:14 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39446251
in de meest apv's staat dat een caravan maar een bepaald aantal dagen aan de openbare weg mag staan, morgen even informeren bij de gemeente waar je woont

die kunnen je dan ook verder helpen, gelijk de politie bellen zal weinig uithalen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_39446253
Gewoon de politie bellen!
pi_39446299
Ik woon in Eindhoven en heb de volgende link gevonden:
http://www.eindhoven.nl/w(...)29/typeofpage=123980
Waar het dus bij deze caravan om gaat is de zin "Dit geldt ook als u een van de hierboven vermelde voertuigen langer dan 14 achtereenvolgende dagen wilt parkeren op een parkeerterrein."
Heb er ook aan gedacht die pagina te printen en op de caravan te plakken.
pi_39446315
Vloeibare zuurstof in de caravan gooien en dan een lucifer erin.
Woesh

(c) Brainiacs
Jupiler is goed
pi_39446329
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:43 schreef Aurelium het volgende:
Vloeibare zuurstof in de caravan gooien en dan een lucifer erin.
Woesh

(c) Brainiacs
Mijn voortuin moet toch nog gedaan worden, daar mag alles uit.......tis een optie
  Moderator zondag 2 juli 2006 @ 12:46:51 #7
42184 crew  DaMart
pi_39446394
Ik zou de politie bellen dat er een wrak voor je deur staat, en vragen of zij hem weg kunnen halen. Overigens kan dat weghalen natuurlijk niet zomaar. Eerst zullen ze waarschijnlijk proberen uit te zoeken wie de eigenaar is, en de eigenaar vragen of hij dat ding kan verplaatsen. Ook zullen ze naar de staat van de caravan, die in jouw omschrijving niet echt geweldig lijkt, kijken.

Zo hebben ze jaren geleden ook eens naar een Duitse auto gekeken die bij mijn ouders in de straat stond, 3 maanden lang. Ze konden niets doen, omdat er wegenbelasting voor werd betaald. Totdat de auto een keer opengebroken werd, en bleek dat er inbrekersgereedschap in lag. Toen was hij heel snel weg. Een dag later kwam heel toevallig de eigenaar hem ophalen, die beduusd stond te kijken dat zijn auto weg was.

Kun je die caravan trouwens niet van de handrem afhalen en met een paar man uit je uitzicht duwen/trekken?
  zondag 2 juli 2006 @ 12:49:00 #8
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_39446439
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:44 schreef Ikook het volgende:

[..]

Mijn voortuin moet toch nog gedaan worden, daar mag alles uit.......tis een optie
je voortuin ziet er uit als een slagveld en je jankt om een caravan?
pi_39446482
Aanhaken en de dichtstbijzijnde sloot inrijden.
pi_39446567
Caravan recht in mijn uitgezicht
pi_39446592
Gewoon zelf wegslepen?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zondag 2 juli 2006 @ 12:56:37 #12
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39446648
Zit je dan de hele dag thuis binnen, naar buiten te kijken?
  zondag 2 juli 2006 @ 12:57:17 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39446669
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:54 schreef Ordinair het volgende:
Gewoon zelf wegslepen?
wat hij zegt..
Huilen dan.
pi_39446813
milieupolitie inschakelen
pi_39446909
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:49 schreef Wupppie het volgende:

[..]

je voortuin ziet er uit als een slagveld en je jankt om een caravan?
Het valt wel mee, het kan ook nog makkelijk een paar jaar zo blijven. Van MIJ mag alles eruit, ik vind het niet mooi. Dat wil niet zeggen dat het eruit ziet als een slagveld...dat maak jij ervan.
pi_39446926
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:56 schreef Gluckskafer het volgende:
Zit je dan de hele dag thuis binnen, naar buiten te kijken?
Nee hoor, maar als ik thuis ben is het wel fijn als ik naar buiten kan kijken....
pi_39447072
handrem deraf, bovenaan een kluffie zetten , duwtje naar beneden, lachend wegrennen
pi_39447426
Doet me denken aan de caravan van de buurjongen van Kankerkachel Kees
pi_39447570
"Gratis af te halen" er op plakken.
-
  PR/Manusje van alles zondag 2 juli 2006 @ 13:53:12 #20
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_39447951
Gewoon in de fik steken!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_39448058
In een flat gaan wonen.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_39448063
quote:
Op zondag 2 juli 2006 13:33 schreef quo_ het volgende:
"Gratis af te halen" er op plakken.
Gewoon
op www.gratisaftehalen.nl zetten, en dan net zo'n scene als met blik op de weg.
Paar jongens dacht leuk caravan voor 0 euro. Ding valt bijna uit elkaar, rijden er mee op de snelweg. Worden ze aangehouden, ding was echt , bijna aan het uit elkaar vallen . Kregen ze nog een boete van x euro.
  zondag 2 juli 2006 @ 14:24:31 #23
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_39448579
Gewoon aanhangen aan je auto. Wegbrengen naar een parkeerterrein in de buurt (tankstation).

Uiteraard wel 's nachts.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_39448598
Dus dat ding gewoon midden de weg op en zet er dan een slot op. De politie neemt hem gelijk mee!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_39450607
Morgen ga ik in ieder geval de gemeente bellen om te vragen wat ik hiermee moet. Zal nog wel even laten weten wat ze zeiden.
pi_39575267
Oke de gemeente een email gestuurd, eergisteren. Vandaag werd ik aangesproken door een omaatje die bij mij tegenover woont. Haar kleinzoon had gedacht dat het voor haar wel een leuke caravan was, maar zij vond het niks. Er had iemand ingezeten die er een vieze bende van gemaakt had. Ze vond het heel vervelend dat ie voor onze neus geparkeerd stond en nu ze me zag, kon ze me vertellen dat ie deze week nog weggehaald zou worden. Ach tja, bedenk ik me later dat ze het echt niet zo vervelend vond, want dan had ze wel even aan kunnen bellen. Ik stond namelijk buiten te schilderen toen ze naar me toekwam.
Dusssss nu kan ik de gemeente weer melden dat hij weggehaald wordt, maar dat doe ik pas als hij ook echt weg IS....wil het eerst nog even zien! Bedankt voor jullie reacties!
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:51:42 #27
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39575624

*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')