Huisgenoten doen ook boodschappen af en toe hèquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als je voor 15 euro eet... wat vreet je dan de hele week? Ik bedoel... brood, beleg, melk, een koekje of snoepje... da's al meer dan 15 euro per week!
Yes!quote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef slindenau het volgende:
Gezocht:
[afbeelding]
Heeft iemand deze nog ergens te koop zien liggen? Mag een winkel zijn, maar ook ebay of een particuliere handelaar ofzo! En niet tegen een belachelijke prijs van 50 pond ofzo.
Volgens mij is ie ook zelfs 5 euro bij de Famequote:Op woensdag 5 juli 2006 01:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie 'm overal voor een tientje of in de drie voor 25
hoeveel denk/hoop je er voor te vangen?quote:
nope.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:29 schreef pascalheister het volgende:
geen los verkoop?
quote:
Had ik dus ook kunnen uitzoekenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Durbin het volgende:
R2 Japan - (JVC / Victor)
Subtitles:English and Japanese
Picture format:2.35:1 Anamorphic NTSC
Soundtrack(s):English Dolby Digital 5.1, Japanese Dolby Digital 2.0 surround
Case type:Jewel Case
Notes:This is the longer director's cut (called "Integral Version).
This release has NO extras, NO menus and only 9 chapters. It is packaged in a CD jewel-case!
Aldus Dvdcompare.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]Echt?
Maar goed... is dit een bootleg? Dit is een versie die ik nog nooooooooooit heb gezien
quote:
Hier heb ik ook last van. Gelukkig heb ik vakantie en kan ik uitslapenquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen altijd wakker op idiote uren. Puur door de warmte. Maar da's niet tof, aangezien ik morgen (eigenlijk) weer om negen uur op moet. Maar dat ga ik uitstellen tot half tien, denk ik.
Done!quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Even spammen.
Hier moeten nog personen rondlopen die aan [Tournament] Lekkerste actrice iets kunnen toevoegen.
ze mogen die afstandsbediening wel eens vernieuwenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:08 schreef slindenau het volgende:
Vandaag gekocht:
[afbeelding]
Gratis regiovrij gemaakt door de verkopende instantie, dus met behoud van garantie.
Deel 1 van 4 van mn HT.
En een 2.5 meter "High Quality" RCA-RCA stekker voor digitale audio (DTS straks)
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0955.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0952.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn panasonic home cinema set niet. Maar het maakt me eigenlijk helemaal niets uit, want ik moet er toch naar toe om er een schijf in te gooien of eruit te halen. Die knop is vrij doelloos, lijkt me.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar een power en een eject-knopje heeft toch elke ab tegenwoordig
Sarcasmequote:
Vanwege die latex handschoenen zekerquote:
Nu is hij nog in de ontkenningsfase ben benieuwd wat er gebeurt wanneer die uit de kast komt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Look, a freak!
Je bent wel erg in de weer met Latex handschoenen he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |