Die is niet zeldzaam genoegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:16 schreef AntiChrist het volgende:
niet de book of the dead divimax versie?
Alien vs Predatorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
En wat voor (film?) monsters zien we allemaal?
ja maar ja.. de R3 van Army of Darkness is ook niet zeldzaam en toch verkiezen we die bovenop de gelimiteerde genummerde R1 versies van AB of heb je er weer toevallig 1 in de verkoop staan? gore handelaar!!!quote:
'This is my BOOMSTICK!!'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb die hele Army of Darkness-film zelfs nog nooit gezien, bedenk ik me net
Sterf!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Mikkie het volgende:
quote:
ok thanks. maar hoe werkt dat dan, wat ik Pascal wel vaker zie zeggen, dat je meerdere (goedkopere) dvd`s erbij moet bestellen voor de verzendkosten te drukken? dan wordt de totaalprijs alleen maar hoger en dat is net niet de bedoelingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:23 schreef Hare het volgende:
[..]
De verzendkosten bij pre-orders zijn bij dvdpacific vaak niet goed ingevoerd. Krijg je bij een 2 disc of andere speciale verpakking gewoon de verzendkosten voor een 1 disc te zien. En aangezien ze toch pas afrekenen bij verzenden veranderen ze die kosten op het eind gewoon nog even.
Het is redelijk simpel zelf uit te rekenen. Je betaalt gewoon een vaste prijs + 0,99 dollarcent per extra disc. (niet dvd dus!)
Je drukt de verzendkosten niet, je betaalt alleen relatief minder per dvd, aangezien je het basisbedrag (de 5,49 dollar ofzo) over meerdere dvds verspreid.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok thanks. maar hoe werkt dat dan, wat ik Pascal wel vaker zie zeggen, dat je meerdere (goedkopere) dvd`s erbij moet bestellen voor de verzendkosten te drukken? dan wordt de totaalprijs alleen maar hoger en dat is net niet de bedoeling
ja dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wacht daar ook altijd met bestellen tot ik 10 discs ofzo in 1 keer kan bestellen, voor 1 dvdtje 7 dollar verzendkosten betalen vind ik namelijk een beetje te veel van het goede
Ach ja, als ze geen verzendkosten zouden rekenen zouden de dvds weer wel duurder zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus ook
toch jammer dat de verzendkosten er zo hoog zijn want verder is het een geweldige shop
en toch bestel je steeds 1 dingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus ook
toch jammer dat de verzendkosten er zo hoog zijn want verder is het een geweldige shop
ja ik weet `tquote:
of je spaart er gewoon een aantal opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja ik weet `t
anders ga ik dvd`s kopen puur om t verzenden een beetje "goedkoper" te maken. dat kan niet de bedoeling zijn. Zelfs als ik 1 per keer bestel, zijn ze vaak nog goedkoper dan andere shops
ook een optiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of je spaart er gewoon een aantal op![]()
Mja, ik moet in mijn studentenhuis 1x per week koken (ongeveer 10 euro) en 1x per maand boodschappen doen (+-15 euro), en verder geef ik niks uit (maar ik heb dan ook niks naast DVD'squote:
Huisgenoten doen ook boodschappen af en toe hèquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als je voor 15 euro eet... wat vreet je dan de hele week? Ik bedoel... brood, beleg, melk, een koekje of snoepje... da's al meer dan 15 euro per week!
Yes!quote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef slindenau het volgende:
Gezocht:
[afbeelding]
Heeft iemand deze nog ergens te koop zien liggen? Mag een winkel zijn, maar ook ebay of een particuliere handelaar ofzo! En niet tegen een belachelijke prijs van 50 pond ofzo.
Volgens mij is ie ook zelfs 5 euro bij de Famequote:Op woensdag 5 juli 2006 01:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie 'm overal voor een tientje of in de drie voor 25
hoeveel denk/hoop je er voor te vangen?quote:
nope.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:29 schreef pascalheister het volgende:
geen los verkoop?
quote:
Had ik dus ook kunnen uitzoekenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Durbin het volgende:
R2 Japan - (JVC / Victor)
Subtitles:English and Japanese
Picture format:2.35:1 Anamorphic NTSC
Soundtrack(s):English Dolby Digital 5.1, Japanese Dolby Digital 2.0 surround
Case type:Jewel Case
Notes:This is the longer director's cut (called "Integral Version).
This release has NO extras, NO menus and only 9 chapters. It is packaged in a CD jewel-case!
Aldus Dvdcompare.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]Echt?
Maar goed... is dit een bootleg? Dit is een versie die ik nog nooooooooooit heb gezien
quote:
Hier heb ik ook last van. Gelukkig heb ik vakantie en kan ik uitslapenquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen altijd wakker op idiote uren. Puur door de warmte. Maar da's niet tof, aangezien ik morgen (eigenlijk) weer om negen uur op moet. Maar dat ga ik uitstellen tot half tien, denk ik.
Done!quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Even spammen.
Hier moeten nog personen rondlopen die aan [Tournament] Lekkerste actrice iets kunnen toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |