die kast van mij wil je helemaal niet zien, durf er niet eens foto's te makenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Om dit even te illustreren:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0935.jpg]afbeelding][/URL]
Grote kast, heb nog een plank weten te bemachtigen...maar elk gaatje wordt nu al opgevuld!
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0936.jpg]afbeelding][/URL]
De keepcases die ik nergens meer kwijt kan, en de boeken die op de 2e plank stonden.
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/th_IMG_0937.jpg]afbeelding][/URL]
Twee kartonnetjes die niet meer op mijn "karton" plank passen.
De Limited Tin van ABquote:Op zondag 2 juli 2006 13:05 schreef Timo20 het volgende:
@ KQ: Welke versie is de beste van Evil Dead 2?
las t net op teletekst. K U T volkquote:Op maandag 3 juli 2006 17:51 schreef pascalheister het volgende:
middag,
het is ze ook nog gelukt ook die italianen
waarom denk je dat ik al zo lang geen nieuwe foto`s heb gemaaktquote:Op maandag 3 juli 2006 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kast van mij wil je helemaal niet zien, durf er niet eens foto's te maken![]()
daar ben ik heel lang geleden al mee begonnen. Tis te erg voor woorden, we hebben een groter huis nodigquote:Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef Shogo het volgende:
Wegens ruimtegebrek ben ik 'creatief' aan het stapelen gegaan.
Probeer toch eensquote:Op maandag 3 juli 2006 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kast van mij wil je helemaal niet zien, durf er niet eens foto's te maken![]()
niet de book of the dead divimax versie?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
De Limited Tin van AB
Anders de normale van Anchor Bay
![]()
De verzendkosten bij pre-orders zijn bij dvdpacific vaak niet goed ingevoerd. Krijg je bij een 2 disc of andere speciale verpakking gewoon de verzendkosten voor een 1 disc te zien. En aangezien ze toch pas afrekenen bij verzenden veranderen ze die kosten op het eind gewoon nog even.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef Timo20 het volgende:
Misschien een domme vraag () maar hoe werkt dat eigenlijk precies met verzendkosten bij pacific als ik iets pre-order? hier gaat `t om: ik wil nu een paar dingen pre-orderen die aan t eind van deze maand en een paar anderen die pas volgende maand uit komen.
Als ik die nu samen in 1 order bestel, betaal ik volgens de berekening in m`n account een bepaalde verzendkosten. Maar als ze die items allemaal apart opsturen, wordt t dan nog eens herberekend en worden er dan extra verzendkosten berekend?
of houden ze zich gewoon aan de totale kosten van de order die ik nu plaats?
hoop dat jullie de vragen snappen![]()
Die is niet zeldzaam genoegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:16 schreef AntiChrist het volgende:
niet de book of the dead divimax versie?
Alien vs Predatorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
En wat voor (film?) monsters zien we allemaal?
ja maar ja.. de R3 van Army of Darkness is ook niet zeldzaam en toch verkiezen we die bovenop de gelimiteerde genummerde R1 versies van AB of heb je er weer toevallig 1 in de verkoop staan? gore handelaar!!!quote:
'This is my BOOMSTICK!!'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb die hele Army of Darkness-film zelfs nog nooit gezien, bedenk ik me net
Sterf!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Mikkie het volgende:
quote:
ok thanks. maar hoe werkt dat dan, wat ik Pascal wel vaker zie zeggen, dat je meerdere (goedkopere) dvd`s erbij moet bestellen voor de verzendkosten te drukken? dan wordt de totaalprijs alleen maar hoger en dat is net niet de bedoelingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:23 schreef Hare het volgende:
[..]
De verzendkosten bij pre-orders zijn bij dvdpacific vaak niet goed ingevoerd. Krijg je bij een 2 disc of andere speciale verpakking gewoon de verzendkosten voor een 1 disc te zien. En aangezien ze toch pas afrekenen bij verzenden veranderen ze die kosten op het eind gewoon nog even.
Het is redelijk simpel zelf uit te rekenen. Je betaalt gewoon een vaste prijs + 0,99 dollarcent per extra disc. (niet dvd dus!)
Je drukt de verzendkosten niet, je betaalt alleen relatief minder per dvd, aangezien je het basisbedrag (de 5,49 dollar ofzo) over meerdere dvds verspreid.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok thanks. maar hoe werkt dat dan, wat ik Pascal wel vaker zie zeggen, dat je meerdere (goedkopere) dvd`s erbij moet bestellen voor de verzendkosten te drukken? dan wordt de totaalprijs alleen maar hoger en dat is net niet de bedoeling
ja dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wacht daar ook altijd met bestellen tot ik 10 discs ofzo in 1 keer kan bestellen, voor 1 dvdtje 7 dollar verzendkosten betalen vind ik namelijk een beetje te veel van het goede
Ach ja, als ze geen verzendkosten zouden rekenen zouden de dvds weer wel duurder zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus ook
toch jammer dat de verzendkosten er zo hoog zijn want verder is het een geweldige shop
en toch bestel je steeds 1 dingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus ook
toch jammer dat de verzendkosten er zo hoog zijn want verder is het een geweldige shop
ja ik weet `tquote:
of je spaart er gewoon een aantal opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja ik weet `t
anders ga ik dvd`s kopen puur om t verzenden een beetje "goedkoper" te maken. dat kan niet de bedoeling zijn. Zelfs als ik 1 per keer bestel, zijn ze vaak nog goedkoper dan andere shops
ook een optiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of je spaart er gewoon een aantal op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |